Kanchanaburi guesthouse

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tikske

Kanchanaburi guesthouse

#1 Bericht door Tikske » vrijdag 01 september 2006, 11:27

Hoi, wij gaan in december met ons zoontje van 5,5 voor de 1ste keer naar Thailand. Voor hem is het ook de 1ste maal buiten Europa en niet georganiseerd. In Chiang Mai hebben we reeds een heel leuk guesthouse met zwembad geboekt. Nu zoeken we iets gelijkaardigs in Kanchanaburi. Geen resorts aub.
Daarna gaan we naar Koh Chang en zoeken er ook nog een leuk huisje aan de kust.

Groetjes,
Tikske.

Fabiana

#2 Bericht door Fabiana » zaterdag 02 september 2006, 04:29

Jolly frog is een erg schoon en relaxed guesthouse,... Hangmatjes en dergelijke aan de rivier; 290 baht voor kamer met airco.

Groetjes vanuit Thailand

Gast

#3 Bericht door Gast » zaterdag 02 september 2006, 11:43

Hallo Tikske,

Als je een zoontje van 5 hebt dan zou ik zelf niet op, of bij de rivier willen slapen i.v.m de disco boten. Ik ben zelf vorig jaar net buiten het stadje geweest en dit was zeer goed bevallen. Je kunt eens even op deze website kijken dan krijg je een beeld van de guest houses: http://www.litlecreekhideawayvalley.com

Groetjes Hans
p.s het restaurant is hier zo goed dat zelfs de thai in de weekenden hier komen eten.

Tikske

#4 Bericht door Tikske » maandag 04 september 2006, 13:27

Bedankt voor jullie info!

Groetjes,
Tikske.

Tikske

#5 Bericht door Tikske » maandag 04 september 2006, 13:39

hoi Hans,

Wauw, Little Creek ziet er fantastisch uit! Weet jij toevallig met welk vervoer we er kunnen geraken vanuit Chiang Mai?Of eventueel Bangkok?De hutjes zien er super uit!

Tikske.

Fabiana

#6 Bericht door Fabiana » maandag 04 september 2006, 19:19

Wij waren niet in het weekend dus vandaar weinig last van discoboten. Er ging bij ons 1 karaokeboot voorbij en als je dat de hele nacht hebt kan je aardig knetter worden kan ik me voorstellen, wat een gejank was dat haha! Dus misschien inderdaad toch beter iets anders kiezen dan jolly frog,

Succes!

Gast

#7 Bericht door Gast » maandag 04 september 2006, 19:31

Hallo Tikske,

Wij zijn toen met de bus vanuit Bangkok naar Kanchannaburi gegaan en in het centrum uitgestapt. Maar als je vanuit Chiang-mai naar Kanchannaburi wil met de trein is dit volgens mij ook mogelijk, wij zijn vorig jaar met de (nacht) trein vannaf Kanchannaburi naar Chiang-mai gegaan.

Groetjes Hans

Plaats reactie

Terug naar “Steden”