Chiang Mai

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
youri

Chiang Mai

#1 Bericht door youri » dinsdag 16 mei 2006, 12:29

hallo,

Ik ga in juni naar thailand voor 4 weken en wil ook graag een jungle trekking maken in Chiang Mai. Vroeg me alleen af wat een beetje een gangbare prijs is voor zo'n trekking? En kan ik dat het best daar ter plaatsen boeken? Wie o wie kan mij helpen

BVD,

renerrr
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 221
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 09:57
Locatie: chiangrai/noord-thailand

#2 Bericht door renerrr » dinsdag 16 mei 2006, 13:27

Hoi Youri;

Ik wil bijna zeggen: dit MOET je ter plaatse boeken; volop gelegenheid daarvoor ter plaatse door diverse burootjes.
je kunt kiezen uit 1 dag of meedere dagen met overnachting.
Wij hebben destijds een trekking gedaan met rafting,1 overnachting en olifantentocht, ter plaatse geboekt voor rond de 40 euro incl maaltijden.
Prijzen zullen wel verschillen en kun je het beste ter plaatse even bekijken.
veel plezier!
Gr Rene.

Youri

#3 Bericht door Youri » dinsdag 16 mei 2006, 14:04

Hey Renerrr,

Bedankt voor je antwoord. Ik dacht al dat ik dat beter ter plaatse kon doen maar dat weet ik nu dus zeker. Scheelt idd best veel geld.

Ciao!

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#4 Bericht door Jantra » vrijdag 19 mei 2006, 11:29

Hoi Youri,

kijk eens of http://www.cafecrossroadstravel.com . Dat is van Hans Deckers, een Nederlander die trekkings organiseert. Je kunt ook slapen bij hem en hij heeft een leuk cafe.

Kijk maar ff!!
Carpe Diem

willy_1957
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 40
Lid geworden op: zaterdag 08 oktober 2005, 16:49
Locatie: moerbeke-waas
Contacteer:

chiang mai

#5 Bericht door willy_1957 » maandag 31 juli 2006, 16:58

Ik heb ontdekt dat de mansions de goedkoopste manier van verblijf zijn.In juni was ik in het Suan Dok mansion.Normaal zijn deze voorzien voor mensen die langer blijven, 3 maand wordt geeist,doch ik kreeg het ook voor elkaar slechts 1 maand te blijven,moest dan wel 1000 baht meer betalen wat dan 7500 baht totaal bedroeg. Extra kosten als electriciteit bedroegen ook nog eens 4500 baht,zodoende was de kost voor 1 maand verblijf 12000 baht. Geen luxe uiteraard maar proper en voorzien van airco en koelkast.Meer hoeft dat voor mij niet te zijn,wie doet of deed beter?

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#6 Bericht door Okie » maandag 31 juli 2006, 17:30

In het guesthouse waar ik zat in Chiang Mai, sorry het heeft geen naam, 250 baht per nacht. Kamer met TV, vcd speler, airco, fan, koelkast, toilet en douche warm en koud water(geen pis straaltje) dat is dus voor 30 dagen 7500 bahtjes electra en water included :wink:

Okie

Greuf
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 241
Lid geworden op: vrijdag 15 april 2005, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

#7 Bericht door Greuf » maandag 31 juli 2006, 18:41

Jantra schreef:Hoi Youri,

kijk eens of http://www.cafecrossroadstravel.com . Dat is van Hans Deckers, een Nederlander die trekkings organiseert. Je kunt ook slapen bij hem en hij heeft een leuk cafe.

Kijk maar ff!!
Dit is inderdaad waar, heb hier vorig jaar gelogeerd. Geen airco maar wel heel goedkoop. Ook heb ik via hem een trektocht geboekt en dit was allemaal perfect geregeld, was voor 2 dagen/1 nacht veel minder dan 40 euro kwijt, programma was hetzelfde! Hou normaal niet van van tevoren boeken maar heb dit jaar de trektocht toch weer via Hans geboekt. Op deze manier kun je je eigen wensen kenbaar maken en heb je gegarandeerd een super trekking! Wij gaan over twee weken weer naar Thailand. Tijdens de trekking gaan we oa wildwaterraften, dit is heel wat anders dan het normale raften waarbij je op bamboostokken over de rivier drijft... :lol: weer eens wat anders!

Plaats reactie

Terug naar “Steden”