Treinstation Wongwian Yai

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ramrod
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 47
Lid geworden op: zaterdag 09 juli 2005, 08:32

Treinstation Wongwian Yai

#1 Bericht door ramrod » zondag 31 juli 2005, 13:35

Hoi,

Vorig jaar zat ik op Sukhumvit soi 18 en wilde toen met een taxi naar het Wongwian Yai treinstation aan de andere kant van de rivier.
Nou dat is dus niet gelukt want hoeveel taxi,s ik ook vroeg niemand wist waar het was en met een kaart er bij ook niet hoe er te komen,zal wel niet intressant genoeg zijn of zo ?

In Oktober ga ik weer een poging wagen ,heeft iemand hier tips hoe dit aan te pakken,misschien eerst naar de andere kant van de rivier en daar een taxi proberen?????

GR Willem

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#2 Bericht door dirk » zondag 31 juli 2005, 14:06

Neem de BTS-skytrain van Sukhumvit naar Central Station, overstappen op de andere lijn, tot eindpunt Saphan Taksin (is bij de rivier).
Vandaar is het een klein stukje rechtdoor Krung Thonburi road in. Een eindje verder rechtsaf Taksin road in. Aan je linkerhand is het Wongwian Yai treinstation.
Laatste stukje zal een taxichauffeur daar toch wel weten.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

ramrod
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 47
Lid geworden op: zaterdag 09 juli 2005, 08:32

#3 Bericht door ramrod » maandag 01 augustus 2005, 10:27

Hoi Dirk ,

Bedankt voor je antwoord ,ga het op deze manier proberen en die brug is ook voor voetgangers toegankelijk want ik moet nog wel ff naar de overkant zag ik .

Plaats reactie

Terug naar “Steden”