BKK

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

BKK

#1 Bericht door Edje » donderdag 31 maart 2005, 17:07

Bij onze volgende reis,gepland van 25-11 t/m 30-12 wil ik gebruik maken van de gratis?hotelovernachtingen die 333 aanbiedt. In BKK weet ik alleen de weg naar de Ned. Amb. en het Paleis. Wij verblijven min. 1 of max. 3 nachten in het Eastin Hotel alvorens door te reizen naar de Isaan met de VIP bus van 21.00 uur. Hoe verblijven wij onze dag(en) daar? Wij zijn geen cultuur mensen, dus tempels etc. interesseren ons niet. Wij denken zelf aan een tocht over de KLONGS etc. Hoe komen wij daar vanuit het Eastin Hotel. Blijven wij langer dan 1 nacht dan behoort een fietstochtje ook tot de mogelijkheden, dus fietsganger ( geen reclame ) meld je wat betreft bereikbaarheid. Elke info is welkom, alleen geen van Teun de echte.
Groetjes; Edje

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Bangkok: must see and must do....

#2 Bericht door Andre » donderdag 31 maart 2005, 17:19

Hoi Edje,

Op je vraag Manuel een maandje geleden een posting neergezet waarmee je jezelf een paar dagen in Bangkok kan vermaken. Voor het gemak heb ik deze posting voor je gecopieerd en hieronder geplakt. Uiteraard ben je van harte welkom op onze fietstocht "Colors of Bangkok" Wil je hier iets meer info over hebben, surf naar http://www.bangkokbiking.com en/of mail me even.

Met vriendelijke groet,

Andre

Geplaatst: Zo Feb 27, 2005 3:54 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------

Wat zijn de hoogtepunten van een bezoek aan Bangkok??

Altijd een veel gehoorde vraag voor mensen die Bangkok bezoeken. Ik zal een lijst van 10 must see and must do’s geven en hoop dat anderen dit aanvullen of verbeteren. Er is zoveel te doen en zoveel te zien maar vaak moet een keuze gemaakt worden. Ik hoop dat we bezoekers kunnen helpen om de ‘beste’ dingen te zien en te doen in Bangkok….

1. Bezoek aan Grand Palace / Wat Pra Keaw
2. Klong-tour met bezoek aan Koh Pakkret in Nonthaburi. (Zie info)
3. Shopping in Chatuchak (JJ) weekend markt
4. Bezoek aan Patpong night market
5. Thai Massage of een dag relaxing in een spa.
6. Bezoek aan Bayoke 2 tower. Hoogste gebouw van Bangkok
7. Bijwonen van een Muay Thai Boxing gevecht.
8. Een avond eten, drinken en entertainment in ‘Tawandeang’
9. Een fietstocht in Bangkok. (Andre’s Bangkok Biking!)
10. Bezoek aan Erawan Shrine.
_________________
Elysium Spa and Massage
What's your name? I'm fine thank you.

Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 06 februari 2005, 11:02

tip

#3 Bericht door Teun, DE ECHTE » vrijdag 01 april 2005, 05:48

bestaat tam nak thai nog?
Watch the "backstabbers" they never relax.

frumau
Expat
Expat
Berichten: 171
Lid geworden op: donderdag 03 maart 2005, 11:47
Locatie: Moo-Ban Busarin
Contacteer:

Re: tip

#4 Bericht door frumau » vrijdag 01 april 2005, 12:29

Teun, DE ECHTE schreef:bestaat tam nak thai nog?
Wat betekent tam nak tnai?
Jasper Frumau
info at gateway2thailand.com
http://www.gateway2thailand.com

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

BKK

#5 Bericht door Edje » zaterdag 02 april 2005, 18:11

Bedankt voor alle info. Heb ook nog veel info gevonden op http://www.thailandvoorbeginners.nl
Groetjes; Edje

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Wij hebben besloten

#6 Bericht door Edje » dinsdag 19 juli 2005, 20:20

Khun en ik (edje) hebben besloten om ons op de dag van aankomst eerst lekker te laten verwennen in de spa van Manuel om de stress van de lange vlucht van ons af te schudden en de daarop volgende 3 mnd vakantie fris te beginnen.
Wij komen aan op 27 nov. en gaan dan naar East Inn Hotel.
Manuel; gaarne info hoe we dat het beste kunnen regelen. Hoe kom ik daar enz.
Groetjes; Edje

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

BKK

#7 Bericht door Andre » woensdag 20 juli 2005, 07:33

Hoi Edje,

vanuit het Eastin Hotel kan je het beste een taxi nemen naar Sukhumvit Soi 23. Tegenover het Taipan Hotel in Soi 23 vindt je Elysium Spa waar je je heerlijk kunt laten verwennen. Kosten voor vervoer ongeveer THB 120
Overigens heeft 333Travel sinds kort een eigen kantoortje in het Eastin Hotel waar je eventueel voor advies heen kunt gaan vwb excursie mogelijkheden.

Mocht je op eigen gelegenheid iets willen ondernemen, dan zou je naar de rivier kunnen gaan en aldaar de express-boat naar nonthaburi nemen(ongeveer THb10 p/p). Eenmaal in Nonthaburi kan je een longtail-boat regelen om naar Ko Kret (Pakkret), een mon eilandje in de rivier, te gaan. Deze longtail boat huur je voor 2 uur en kost ca THB 600 per boat. Als je eiland voor gezien houdt, zeg dan tegen de kapitein dat je via de klongs naar Nonthaburi terug wilt varen. Weet zeker dat dit een onvergetelijke ervaring zal worden.

veel plezier !

Andre Breuer
What's your name? I'm fine thank you.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Re: Wij hebben besloten

#8 Bericht door Manuel » woensdag 20 juli 2005, 08:00

Edje schreef:Khun en ik (edje) hebben besloten om ons op de dag van aankomst eerst lekker te laten verwennen in de spa van Manuel om de stress van de lange vlucht van ons af te schudden en de daarop volgende 3 mnd vakantie fris te beginnen.
Manuel; gaarne info hoe we dat het beste kunnen regelen. Hoe kom ik daar enz.
Edje, goed om te horen dat je je vakantie wilt beginnen met een behandeling in de spa, absoluut het beste om bij te komen van de vlucht.

Om bij ons te komen.... Je kan een taxi nemen direct naar Sukhumvit soi 23, we zijn gelegen tegenover het Tai-Pan hotel. Indien je per skytrain komt, station Asoke nemen en vandaar naar soi 23 lopen, 200 meter in de soi zijn wij gevestigd. Met de metro, station Sukhumvit en vandaar naar soi 23 (Prasanmitr). (van de skytrain en de metro is het ongeveer 5/7 minuten lopen)

Je kunt me ook altijd bereiken via e-mail - elysiumspa@csloxinfo.com, of per telefoon (stuur me een PB indien je het nodig hebt)

Hoop je te zien in November!

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

?

#9 Bericht door Edje » woensdag 20 juli 2005, 19:16

Krijg antwoord van André en Manuel die beiden uitkomen bij Elysium Spa and Massage. Zijn jullie compagnions? Ik heb het uitgeprint en zal je met een bezoek vereeren. Stuur me de kortingsbon maar voor 2 pers. (grapje) Tot eind november dan maar.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Steden”