nachttrein naar surath tani

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Aamos
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 13:32

nachttrein naar surath tani

#1 Bericht door Aamos » vrijdag 19 januari 2018, 07:22

Kan iemand me vertellen wat tegenwoordig een nachttrein kaartje kost naar surath tani vannuit bangkok

Aamos
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 13:32

Re: nachttrein naar surath tani

#2 Bericht door Aamos » vrijdag 19 januari 2018, 08:21

Aamos schreef:Kan iemand me vertellen wat tegenwoordig een nachttrein kaartje kost naar surath tani vannuit bangkok
ik kan geloof ik online een kaartje kopen. maar dan zeggen ze dat als je daar bent ze het daadwerkelijke kaartje kopen en er geen garantie is op dat plekkie???

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: nachttrein naar surath tani

#3 Bericht door stevenl » vrijdag 19 januari 2018, 10:39

Aamos schreef:
Aamos schreef:Kan iemand me vertellen wat tegenwoordig een nachttrein kaartje kost naar surath tani vannuit bangkok
ik kan geloof ik online een kaartje kopen. maar dan zeggen ze dat als je daar bent ze het daadwerkelijke kaartje kopen en er geen garantie is op dat plekkie???
Kijk eens hier, betrouwbare site. https://www.seat61.com/Thailand.htm#Ban ... n_Thailand

Aamos
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 13:32

Re: nachttrein naar surath tani

#4 Bericht door Aamos » zaterdag 20 januari 2018, 20:39

stevenl schreef:
Aamos schreef:
Aamos schreef:Kan iemand me vertellen wat tegenwoordig een nachttrein kaartje kost naar surath tani vannuit bangkok
ik kan geloof ik online een kaartje kopen. maar dan zeggen ze dat als je daar bent ze het daadwerkelijke kaartje kopen en er geen garantie is op dat plekkie???
Kijk eens hier, betrouwbare site. https://www.seat61.com/Thailand.htm#Ban ... n_Thailand

Aamos
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 13:32

Re: nachttrein naar surath tani

#5 Bericht door Aamos » zaterdag 20 januari 2018, 20:40

Dear Railways Passenger!
We are not (yet) an online system for Thai Railways. We are manually buying tickets for you at the station. Trains in Thailand are usually sold out (especially VIP class compartments). It may happen that your preferred berth (upper or lower) is not available. In this case we can try to get a different berth for you. You may select your flexibility level down below.
You can not travel with the voucher you got from us. You need to come and check in to collect your boarding passes. The process is very similar to the one you know from the airport. You can not board the train without a special boarding pass.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: nachttrein naar surath tani

#6 Bericht door KhunSugar » zaterdag 20 januari 2018, 22:15

http://www.railway.co.th/checktime/chec ... nguage=Eng

Is proberen

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: nachttrein naar surath tani

#7 Bericht door jumbo » zondag 21 januari 2018, 00:53

Net nog een gast op de trein gezet, gewoon naar station en een kaartje kopen kan hier ook!!! :neus:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: nachttrein naar surath tani

#8 Bericht door stevenl » zondag 21 januari 2018, 02:07

jumbo schreef:Net nog een gast op de trein gezet, gewoon naar station en een kaartje kopen kan hier ook!!! :neus:
Tja, moet je wel op tijd en in de buurt van een station zijn.

Aamos
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 13:32

Re: nachttrein naar surath tani

#9 Bericht door Aamos » zondag 21 januari 2018, 16:31

stevenl schreef:
jumbo schreef:Net nog een gast op de trein gezet, gewoon naar station en een kaartje kopen kan hier ook!!! :neus:
Tja, moet je wel op tijd en in de buurt van een station zijn.
...ok guys...and girls. Dan voor.jullie info..ondertussen contakt met 12go asia.. en ze reageren mrteen op mn mails.perfect.als je een kaartje koopt zeggen ze .... Hua lumpong treinstation kan je pas een maand van te voren dat kaartje kopen. Dus ik kan het nu bij 12goasia kopen en deze mensen kooen dan als het zover is het kaartje voor me. Dat kan ik dan ophalen op de dag van de nachttrein als tie vertrekt.super.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: nachttrein naar surath tani

#10 Bericht door stevenl » maandag 22 januari 2018, 01:35

Aamos schreef:
stevenl schreef:
jumbo schreef:Net nog een gast op de trein gezet, gewoon naar station en een kaartje kopen kan hier ook!!! :neus:
Tja, moet je wel op tijd en in de buurt van een station zijn.
...ok guys...and girls. Dan voor.jullie info..ondertussen contakt met 12go asia.. en ze reageren mrteen op mn mails.perfect.als je een kaartje koopt zeggen ze .... Hua lumpong treinstation kan je pas een maand van te voren dat kaartje kopen. Dus ik kan het nu bij 12goasia kopen en deze mensen kooen dan als het zover is het kaartje voor me. Dat kan ik dan ophalen op de dag van de nachttrein als tie vertrekt.super.
Dus het was niet zo moeilijk om je eigen vraag the beantwoorden. Mooi dat het geregeld is.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: nachttrein naar surath tani

#11 Bericht door jumbo » maandag 22 januari 2018, 02:10

stevenl schreef:
jumbo schreef:Net nog een gast op de trein gezet, gewoon naar station en een kaartje kopen kan hier ook!!! :neus:
Tja, moet je wel op tijd en in de buurt van een station zijn.
Altijd een voorwaarde voor elk vervoer, maar een vliegtuig zo boeken zal wat moeilijker zijn als een trein of bus...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: nachttrein naar surath tani

#12 Bericht door pong » vrijdag 26 januari 2018, 20:49

er is niet 1, maar 5 of 6 nachttreinen, hoewel de vroegere meest rond 2-3-4 uur al daar (horen te) arriveren en doorgaan naar verder in het zuiden.
Prijzen hangen af van de trein die je neemt, de klasse en of je stoel of bedje wil, en zo ja, met/zonder AC. De laatste trein, BKK v 22.20 of zo, heeft enkel zitjes, heet sprinter en is wat sneller-en daarom ook vaak meer gelijkend op een fruitshakeklutser qua comfort (de treinen zijn best OK, de rails amper).
De TOEslag die dat 12GO erbij rekent ligt rond de helft van de ticketprijs. Treinen zijn meest wat duurder als VIP-1e klas nachtbussen.
Alle info en hoe op afstand te boeken etc voor bijna alle landen van deze aardkloot staan op seat61.com.

Aamos
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 13:32

Re: nachttrein naar surath tani

#13 Bericht door Aamos » zaterdag 27 januari 2018, 08:37

ok allemaal. dank voor alle info en reacties....Inmiddels heb ik de hele reis zelf georganiseerd...hotels die we wilde of direct of via agoda.De trein reis via 12go asia...had ze eerst gemaild en ze reageren vaak dezelfde dag.super. nou weet ik dat de treinreis tickets nog niet worden uitgegeven. die gaan zij voor me kopen geloof een maand ervoor...die haal ik dan op.inmiddels heb ik ook .binnenlandse vluchten bootreizen via hun geregeld. super.....

Walther
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 70
Lid geworden op: woensdag 24 januari 2018, 11:32

Re: nachttrein naar surath tani

#14 Bericht door Walther » zondag 28 januari 2018, 10:06

Aamos schreef:Kan iemand me vertellen wat tegenwoordig een nachttrein kaartje kost naar surath tani vannuit bangkok
Zie 12goasia.com.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: nachttrein naar surath tani

#15 Bericht door stevenl » dinsdag 30 januari 2018, 03:09


Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”