Rondreis maart 2018

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tonboy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 229
Lid geworden op: woensdag 06 april 2016, 08:02
Locatie: Mae Rim - Chiang Mai
Contacteer:

Re: Rondreis maart 2018

#16 Bericht door Tonboy » donderdag 22 juni 2017, 07:15

Wok schreef:Als ik dat guest house in Chiang Mai bekijk slaap je op een slaapzaal, en warschijnlijk geen airco.

Kijk nu regelmatig naar weer app van Apple in Chiang Mai en Bangkok en zie dat er elke dag flinke buien vallen en het er onweert.
1 van de reviews : Hostel is goedkoop, maar je betaalt met een vreselijke nachten slapen. Ik zal zeker nooit meer terugkeren.
je bent jong en wilt wat geld besparen ? Dit is in ieder geval niet de manier... Je hebt nog lange tijd te gaan, iets meer sparen en voor 30 euro per nacht heb je een prachtig hotel met zwembad, ook lekker.

Ik woon in Chiang Mai nu vanaf maart, heb inderdaad wel wat buitjes meegemaakt, maar dat bleef beperkt tot tussen de 30 minuten en 2 uur. Niets wat echt op storm leek, op één uitzondering na, toen viel de stroom ook meteen voor 4 uur uit :-(
De temperatuur daarintegen is tijdens deze periode mei-juni zeer acceptabel, nu bijvoorbeeld 29 graden. Chiang Mai is over het algemeen 3-4 graden koeler dan in het zuiden van het land.

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: Rondreis maart 2018

#17 Bericht door mooatje » donderdag 22 juni 2017, 09:31

Verschilt inderdaad sterk van plaats tot plaats.Deze periode;Nakhon Sawan 38°,op sommige plaatsen geen regen(stad)15km verder dagelijks regenbuien.
Lopburi 34°,zeven dagen op tien 's avonds zware langdurige regenbuien
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”