Nakhon Ratchasima

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Nakhon Ratchasima

#16 Bericht door wpdl » maandag 03 april 2017, 09:25

Ja ik ga met de meeste ook goed om en maakte maar een grapje over de buren noem het merendeel bij hun voornaam.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Nakhon Ratchasima

#17 Bericht door wanadee » maandag 03 april 2017, 09:33

wpdelange schreef:Ja ik ga met de meeste ook goed om en maakte maar een grapje over de buren noem het merendeel bij hun voornaam.
:thumbsup: :thumbsup:

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Nakhon Ratchasima

#18 Bericht door Duiker » donderdag 06 april 2017, 22:43

wanadee schreef:Duiker, de link die wp gaf "whats on korat" , had ik ook gevonden vorige week en een messenger gestuurd of ze nog in bedrijf waren.
Vandaag kreeg ik een reactie met hun excuus voor de late reactie omdat ze op vakantie zijn. Ze vragen wat en voor wanneer ik het nodig heb. Dus deze is nog in bedrijf en lijkt me redelijk groot. Schrijven foutloos engels.
Succes
Ik had de indruk dat zo nog bestonden, en redelijk groot waren. Het ging mis bij de vraag waar ik hen kon vinden. Hierop kwam het antwoord dat het bedrijf niet meer bestaat. (men heeft geen winkel meer) Men zegt dat ze nog wel brommers verhuren. Ik kan ze bellen/facebooken om er een te bestellen. Dat moet ik dan doen vlak voordat ik er naar toe ga. Ik wil voor een week een brommer huren.

Vraag voor de aardigheid maar eens op welk adres de winkel te vinden is.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Nakhon Ratchasima

#19 Bericht door wanadee » donderdag 06 april 2017, 23:16

Ik geloof je wel. Op hun vraag wanneer en wat ik precies nodig heb, heb ik geantwoird dat ik het voor iemand anders vroeg. Daar heb ik weer een nette reactie en een bedankje op gekregen.
Succes

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”