Actuele Ticketprijzen 2013

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#16 Bericht door driver » donderdag 03 januari 2013, 20:50

chelobechek schreef:
driver schreef:Thailand Travel met o.a Jetairfly vanaf Brussel.

Wij betalen nu 349,00 pp plus 25 res.kosten

Heen Brussel-Phuket 5 Jan.
Terug BKK-Brussel 20 Jan.

Wel slechts 2 weken maar voor deze prijs vondt ik dat wel prima.

http://www.thailandtravel.nl/tickets.ph ... kets&id=19


gr driver
Goed gedaan Driver! Mooie prijs, veel plezier ;)
Dank je chelobechek

gr driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#17 Bericht door driver » donderdag 03 januari 2013, 20:50

Duiker schreef:Dit heb ik nagekeken, en het klopt he. :thumbsup:
:mrgreen:

gr driver

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#18 Bericht door joepattaya » vrijdag 04 januari 2013, 11:32

Duiker schreef:Wel moet je dan 1x 6 uur, en 1x 6:30 wachten. Mij lijkt het me niks.
Weet niet hoe het op KLIA is, maar de International Airport waar in KL ook de low-cost carriers komen, wil ik geen 6 of 6,5 uur doorbrengen.

Voordeel is wel: Je hebt voor Kuala Lumpur GEEN visum nodig en met de trein (Express Train) ben je binnen 28 minuten bij KL Sentral.
Ff lekker shoppen en rondkijken en weer terug.
Let wel: de Express Train rijdt alleen tussen KLIA en KL Sentral

Gebruikersavatar
Casper
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 137
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2012, 12:10
Locatie: Amsterdam

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#19 Bericht door Casper » vrijdag 04 januari 2013, 19:52

joepattaya schreef:
Duiker schreef:Wel moet je dan 1x 6 uur, en 1x 6:30 wachten. Mij lijkt het me niks.
Weet niet hoe het op KLIA is, maar de International Airport waar in KL ook de low-cost carriers komen, wil ik geen 6 of 6,5 uur doorbrengen.

Voordeel is wel: Je hebt voor Kuala Lumpur GEEN visum nodig en met de trein (Express Train) ben je binnen 28 minuten bij KL Sentral.
Ff lekker shoppen en rondkijken en weer terug.
Let wel: de Express Train rijdt alleen tussen KLIA en KL Sentral
Je kan voor je stop kiezen tussen 2 uur of 6 uur.

Maargoed ik heb toch niet voor Malaysia gekozen. Ze bieden iets aan voor een mooie prijs en als je die vlucht dan selecteert komt er vervolgens een hogere prijs uit, het welbekende truukje.

Daarnaast neem ik mijn vriendin mee terug naar Nederland en die wil niet overstappen als ze alleen vliegt. Enkeltjes kosten vaak meer dan retourtjes en ik kwam erachter dat je bij China Airlines nog wel normale prijzen voor komende week vindt (OK het is nog steeds 720 euro) als je als member inlogt. Het is dus China geworden.

Voor Driver een goede reis gewenst. Je hebt echt een mazzeltje met dat tarief maar dat moet je maar net uitkomen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#20 Bericht door driver » vrijdag 04 januari 2013, 21:55

Casper schreef:
joepattaya schreef:
Duiker schreef:Wel moet je dan 1x 6 uur, en 1x 6:30 wachten. Mij lijkt het me niks.
Weet niet hoe het op KLIA is, maar de International Airport waar in KL ook de low-cost carriers komen, wil ik geen 6 of 6,5 uur doorbrengen.

Voordeel is wel: Je hebt voor Kuala Lumpur GEEN visum nodig en met de trein (Express Train) ben je binnen 28 minuten bij KL Sentral.
Ff lekker shoppen en rondkijken en weer terug.
Let wel: de Express Train rijdt alleen tussen KLIA en KL Sentral
Je kan voor je stop kiezen tussen 2 uur of 6 uur.

Maargoed ik heb toch niet voor Malaysia gekozen. Ze bieden iets aan voor een mooie prijs en als je die vlucht dan selecteert komt er vervolgens een hogere prijs uit, het welbekende truukje.

Daarnaast neem ik mijn vriendin mee terug naar Nederland en die wil niet overstappen als ze alleen vliegt. Enkeltjes kosten vaak meer dan retourtjes en ik kwam erachter dat je bij China Airlines nog wel normale prijzen voor komende week vindt (OK het is nog steeds 720 euro) als je als member inlogt. Het is dus China geworden.

Voor Driver een goede reis gewenst. Je hebt echt een mazzeltje met dat tarief maar dat moet je maar net uitkomen.
Dank jewel Casper, Het kwam qua school voor Sukanya niet uit maar ik heb netjes de Gemeente ingelicht en die vonden het goed .
Tarief is okee maar zoals eerder gezegt slechts 2 weken .

gr driver

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#21 Bericht door pong » zaterdag 12 januari 2013, 15:48

EY=ETIHAD stunt momenteel- vliegt ook vanaf BRUssel- retour BKK voor net onder de 600- in de wat slappere tijd april/mei/juni en eind zomervakantie+september.
Zat net even te kijken voor de niuewe reis eind dit jaar- diverse long-time retours voor rond de 700.
Probeer ook skyscanner.net voor een overzicht van diverse sites.
Hierboven stond iets mbt KUL;
KLIA is een prima airport-net zoiets als Changi/SIN, maar wat kleiner. DIE heeft die snelle trein-die wel wat kost.
De LCC (AirAsia) In KUL is TIJDElijk en zal vanaf mei/juni worden gesloten-er komt dan Terminal 3, die alle Lowcost op KL behandelt en daarheen wordt (is al) die sneltrein doorgetrokken. Dus geen idee hoe dat eruit ziet.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#22 Bericht door RuudThai » dinsdag 15 januari 2013, 06:49

Een lijst met de rangorde qua veiligheid van vliegmaatschappijen in 2012 wordt in De Volkskrant genoemd in onderstaand artikel:

'Finnair veiligste vliegmaatschappij'

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2702/Rei ... ppij.dhtml

De lijst zelf is in pdf te downloaden op:
http://www.aerointernational.de/service ... g-2012.pdf
Let vooral eens op de laatste!

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#23 Bericht door pong » dinsdag 15 januari 2013, 14:16

er zijn wel 100 van dat soort lijsten-alle maal anders. maar morgen uit deze kleddersneeuw (hima in Tai) hier naar BKK-en met die FINN.
Las net elders dat EY=etihad vanaf deze zomer ook een dienst op AMS start, ism met de blauwe KLM. Dus dat is dan via AUH=AbuDhabi met change. EY is prima airline, binnen aan boord net zo goed/beter als EK=emirate(met die AB380), maar het blijft overstappen-meest is die transit niet zo lang. Hou het in de gaten als je nog moet boeken

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#24 Bericht door ron » dinsdag 15 januari 2013, 14:18

Etihad is prima!
Goede reis Pong.

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#25 Bericht door jomel17 » dinsdag 15 januari 2013, 15:53

pong schreef:er zijn wel 100 van dat soort lijsten-alle maal anders. maar morgen uit deze kleddersneeuw (hima in Tai) hier naar BKK-en met die FINN.
Las net elders dat EY=etihad vanaf deze zomer ook een dienst op AMS start, ism met de blauwe KLM. Dus dat is dan via AUH=AbuDhabi met change. EY is prima airline, binnen aan boord net zo goed/beter als EK=emirate(met die AB380), maar het blijft overstappen-meest is die transit niet zo lang. Hou het in de gaten als je nog moet boeken

Als ik hi ma zeg wordt er vies naar me gekeken.... [|(
หลงรัก

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#26 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 15 januari 2013, 17:26

jomel17 schreef:
pong schreef:er zijn wel 100 van dat soort lijsten-alle maal anders. maar morgen uit deze kleddersneeuw (hima in Tai) hier naar BKK-en met die FINN.
Las net elders dat EY=etihad vanaf deze zomer ook een dienst op AMS start, ism met de blauwe KLM. Dus dat is dan via AUH=AbuDhabi met change. EY is prima airline, binnen aan boord net zo goed/beter als EK=emirate(met die AB380), maar het blijft overstappen-meest is die transit niet zo lang. Hou het in de gaten als je nog moet boeken

Als ik hi ma zeg wordt er vies naar me gekeken.... [|(

Kan me dat goed voorstellen. :Whistle: :cheesy:
Live your dream, don't dream your life.

ponchovogel
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 76
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 00:31

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#27 Bericht door ponchovogel » zaterdag 26 januari 2013, 13:21

Hoi allen,

elk jaar boek ik vrij laat en ga meestal rond maart april of mei naar Thailand.

Aantal jaar geleden zelfs voor 450 en jaar erop voor 500 gelukt met Mahan air via dusseldorf. Daarna 500+ en als ik het goed heb zo rond de 575 en iets boven de 600 vanaf a'dam in de recente jaren.
Nu zit ik te denken aan een periode van 1 april tot eind april en zie wat leuke prijzen, maar ga nu met 2 personen. Ik kan dus nu boeken maar zit te wachten op bevestiging van de andere persoon en word nu toch wel wat zenuwachtig. Wat ik me kan herinneren is dat prijzen rond eind feb/begin maart vaak een duik maken naar beneden en de echte actie's te voorschijn komen....overstappen en wachten is ook geen probleem voor ons!

Kan wachten op de bevestiging maar is er ook maar iets bekend wat prijzen gaan doen in feb/maart of blijft het allemaal een grote verrassing?!

ponimen
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 20 januari 2013, 13:05

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#28 Bericht door ponimen » zondag 27 januari 2013, 13:19

Wij hebben geboekt bij Egypt-air in november voor 579 euro(Brussel-Bangkok)alles bij elkaar voor 2 pers.was het dan1172 euro(kosten ect.)bij vliegtickets.be.En nu maar hopen dat het in Cairo rustig is dan!

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#29 Bericht door robin33 » zondag 03 maart 2013, 08:33

Gezocht voor een ticket voor van de zomer, aangezien ik evaair de beste maatschappij vind (persoonlijke mening). Ging ik daar weer naar kijken.

Uitijdelijk kwam ik voor de meest voordelige prijs op de evaair site zelf uit. Maar wat zag ik... Vliegen ze normaal di,do,za. Er ik kon ook op een aantal vrijdagen boeken.

Contact opgenomen met Eva air en die vertelden me dat het klopte. Nog 50 euro goedkoper ook dan de zaterdag erna.

Normaal boek ik met 333travel maar op hun site stond het niet dus hun gemaild en ook hun bevestigde dat . En zij gingen hun site aanpassen.

Maw. In de zomer extra vluchten met evaair

Ropri
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: maandag 04 maart 2013, 17:37

Re: Actuele Ticketprijzen 2013

#30 Bericht door Ropri » maandag 04 maart 2013, 18:24

Hallo,

ik ben al weken op zoek naar 8 retour tickets voor de periode +/- 15 Juli tot +/- 15 Augustus.
Vertrek luchthaven is niet zo belangrijk.
Helaas kom ik tot nu toe nergens echt voordelig uit....

Wat heb je betaald als ik vragen mag ? Of is het in een andere periode ?

Andere tips zijn ook welkom.

Groeten Ropri

robin33 schreef:Gezocht voor een ticket voor van de zomer, aangezien ik evaair de beste maatschappij vind (persoonlijke mening). Ging ik daar weer naar kijken.

Uitijdelijk kwam ik voor de meest voordelige prijs op de evaair site zelf uit. Maar wat zag ik... Vliegen ze normaal di,do,za. Er ik kon ook op een aantal vrijdagen boeken.

Contact opgenomen met Eva air en die vertelden me dat het klopte. Nog 50 euro goedkoper ook dan de zaterdag erna.

Normaal boek ik met 333travel maar op hun site stond het niet dus hun gemaild en ook hun bevestigde dat . En zij gingen hun site aanpassen.

Maw. In de zomer extra vluchten met evaair

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”