Actuele Ticketprijzen

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Actuele Ticketprijzen

#556 Bericht door robin33 » zondag 26 februari 2017, 21:12

Ja dat is wel een heel versschil,
Maar alleen kon 10 jaar geleden ook op schiphol niet zo n Prijs verschil Vinden.

Maar idd met een meer personen is Bonn blijkbaar een goede optie. Vlieg je dan met Thai airways?

Maar voor mijn situate nu 2 personen , net voor het de schoolvakanties. 288 km te gaan rijden. En op de terugweg weer...
heb een Kleine auto, gaan net de koffers van 2 personen in , als ik met de kids was Moet er alweer een auto gehuurd worden.


Tevens Parkeer ik op schiphol gratis. Vliegtuig uit . Loop zo de auto in.




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Actuele Ticketprijzen

#557 Bericht door genesis » zondag 26 februari 2017, 21:31

robin33 schreef:
Tevens Parkeer ik op schiphol gratis. Vliegtuig uit . Loop zo de auto in.




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hoe doe je dat?

Genesis

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Actuele Ticketprijzen

#558 Bericht door gerrit11 » zondag 26 februari 2017, 21:45

ik ree een kleine 2 uurtjes naar Bonn, en vorig jaar regende t terug. en rij niet als een malle met de vrouw der auto en de kids erin.
We vliegen met Eurowings,, komt er wel koffers heen en terug bij a 60 euro stuk. 3 is zat dus 180,-, tickets voor 4 personen zo'n 2300 euro.
Bij Schiphol parkeren gratis,, ik keek en dan was ik op ze voordeligs zo'n 225 kwijt hier!!
daar ( bonn ) in overdekte garage, je word gebracht en opgehaald.150,-

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Actuele Ticketprijzen

#559 Bericht door robin33 » maandag 27 februari 2017, 05:22

gerrit11 schreef:ik ree een kleine 2 uurtjes naar Bonn, en vorig jaar regende t terug. en rij niet als een malle met de vrouw der auto en de kids erin.
We vliegen met Eurowings,, komt er wel koffers heen en terug bij a 60 euro stuk. 3 is zat dus 180,-, tickets voor 4 personen zo'n 2300 euro.
Bij Schiphol parkeren gratis,, ik keek en dan was ik op ze voordeligs zo'n 225 kwijt hier!!
daar ( bonn ) in overdekte garage, je word gebracht en opgehaald.150,-
Nee niet gratis, heb en parkeerpas dus voor mij wel.
Snap waarom je gaat voor de prijs , maar mijn vrouw heeft al bijna 3 koffers voor jaar zelf nodig :( , spullen voor family.
Bij aankomst moeten we al weer de minibus in urgent rijden naar d issan. Soms Zelfs eerst nog langs een tante in de buitenwijken van bkk , Gedag zeggen. Vind het allemaal te Lang gaan Duren.

En Bonn , van welk vliegveld dan? Heb een thaise schoonzus in enschede mischien voor Hagar wel een optie


Ps en Ben zeker jeloers op je 5 weken vakantie :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Actuele Ticketprijzen

#560 Bericht door Joep » maandag 27 februari 2017, 06:39

Vliegveld Keulen/Bonn (CGN).

http://www.koeln-bonn-airport.de/index.php?id=1&L=2

Ben vorig jaar ook met Eurowings gevlogen en dat is goed bevallen.
Moet wel eerlijkheidshalve vermelden dat wij kiezen voor de BEST klasse, daar zit alles bij de prijs inbegrepen. Bagage 2x 23 kilo, 2x handbagage 10 kilo. Zeer ruime stoelen. Alle eten en drinken en hapjes onderweg. En wat ik prettig vind is gebruik van de Fastlane in BKK. Prijs is dan wel tegen de 1.000 euro pp. Maar bij ons zijn de kids groot en we hoeven derhalve alleen voor 2 tickets te kijken, anders zouden we dat ook niet doen.

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Actuele Ticketprijzen

#561 Bericht door robin33 » maandag 27 februari 2017, 12:40

Joep schreef:Vliegveld Keulen/Bonn (CGN).

http://www.koeln-bonn-airport.de/index.php?id=1&L=2

Ben vorig jaar ook met Eurowings gevlogen en dat is goed bevallen.
Moet wel eerlijkheidshalve vermelden dat wij kiezen voor de BEST klasse, daar zit alles bij de prijs inbegrepen. Bagage 2x 23 kilo, 2x handbagage 10 kilo. Zeer ruime stoelen. Alle eten en drinken en hapjes onderweg. En wat ik prettig vind is gebruik van de Fastlane in BKK. Prijs is dan wel tegen de 1.000 euro pp. Maar bij ons zijn de kids groot en we hoeven derhalve alleen voor 2 tickets te kijken, anders zouden we dat ook niet doen.
Maar dan kun je netzo goed(mits je in de buurt woont) met eva air gaan. (Standaard al eten en drinken en econemy 30kilo . Tussen klassen nog beter zeker, niet in hoogseizoen voor rond 850 en met 35 kilo

Fastlane kaartjes zijn los te verkrijgen voor 400 bth

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Actuele Ticketprijzen

#562 Bericht door gerrit11 » maandag 27 februari 2017, 14:41

Nou,, die best plaatsen zijn niet te vergelijken met de economy of evergreen deluxe met eva,, die zijn toch echt wel stuk royaler!!
Maar onze kids zijn al 4 en 10 dus je betaald gewoon de volle mep voor een stoel.
En je kunt met die goedkoopste ook handbagage meenemen.
en dan hadden we nog tasjes met eten en drinken.

Wij worden meestal door familie of vrienden opgehaald, koffers in de achterbak (pick-up ) en gaan!!
Eerst even climatiseren in Pattaya 8-) en dan rijden we door richting huis. 350 km in 5.5 uur, met al die levensgevaarlijke coureurs... :|

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Actuele Ticketprijzen

#563 Bericht door Adrie » maandag 27 februari 2017, 16:28

[quote="robin33"][quote="Joep"]Vliegveld Keulen/Bonn (CGN).



Fastlane kaartjes zijn los te verkrijgen voor 400 bth




fastlane bij aankomst bkk kan ook voor niets.

Loop een beetje mank samen met je Thaise partner naar recht via Thai pasports :mrgreen:

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: Actuele Ticketprijzen

#564 Bericht door robin33 » maandag 27 februari 2017, 16:36

Adrie schreef:
robin33 schreef:
Joep schreef:Vliegveld Keulen/Bonn (CGN).



Fastlane kaartjes zijn los te verkrijgen voor 400 bth




fastlane bij aankomst bkk kan ook voor niets.

Loop een beetje mank samen met je Thaise partner naar recht via Thai pasports :mrgreen:
-1


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Actuele Ticketprijzen

#565 Bericht door gerrit11 » maandag 27 februari 2017, 16:46

Adrie schreef:
robin33 schreef:
Joep schreef:Vliegveld Keulen/Bonn (CGN).



Fastlane kaartjes zijn los te verkrijgen voor 400 bth




fastlane bij aankomst bkk kan ook voor niets.

Loop een beetje mank samen met je Thaise partner naar recht via Thai pasports :mrgreen:
Ik loop met die kids, word er gelijk uitgepikt en je vliegt door die pascontrole!! :clap:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Actuele Ticketprijzen

#566 Bericht door driver » maandag 27 februari 2017, 17:32

Joep schreef:Vliegveld Keulen/Bonn (CGN).

http://www.koeln-bonn-airport.de/index.php?id=1&L=2

Ben vorig jaar ook met Eurowings gevlogen en dat is goed bevallen.
Moet wel eerlijkheidshalve vermelden dat wij kiezen voor de BEST klasse, daar zit alles bij de prijs inbegrepen. Bagage 2x 23 kilo, 2x handbagage 10 kilo. Zeer ruime stoelen. Alle eten en drinken en hapjes onderweg. En wat ik prettig vind is gebruik van de Fastlane in BKK. Prijs is dan wel tegen de 1.000 euro pp. Maar bij ons zijn de kids groot en we hoeven derhalve alleen voor 2 tickets te kijken, anders zouden we dat ook niet doen.
Fastline ?..Mij sturen ze meestal met Sukanya mee richting Thai recidence oid..En zoniet kijk ik altijd heel beleefd als Suk. die kant op gaat en mag ik meestal volgen.
Nu ga ik niet zo vaak dus inmiddels kan er eea veranderdt zijn en moet ik next time misschien aansluiten bij de toeristen ect..

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Actuele Ticketprijzen

#567 Bericht door Adrie » dinsdag 28 februari 2017, 04:25

driver schreef:
Joep schreef:Vliegveld Keulen/Bonn (CGN).

.
Fastline ?..Mij sturen ze meestal met Sukanya mee richting Thai recidence oid..En zoniet kijk ik altijd heel beleefd als Suk. die kant op gaat en mag ik meestal volgen.
Nu ga ik niet zo vaak dus inmiddels kan er eea veranderdt zijn en moet ik next time misschien aansluiten bij de toeristen ect..


En gelijk heb je :thumbsup:

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Actuele Ticketprijzen

#568 Bericht door Joep » dinsdag 28 februari 2017, 05:08

Fast lane is bij vertrek uit BKK. Daar waar je normal met de roltrap naar boven gaat voor de controle van je handbagage, kun je beneden blijven en daar waar ook de crew etc gaat kun je dan door de controle. Scheelt vaak een half uur wachten. Tja als je geluk hebt ben je boven idd ook snel :angel: :angel:
Bij aankomst in BKK maakt het niets uit, daar loop ik ook met mijn (thaise) partner door de paspoortcontrole, maar dan sta je toch weer op je koffer te wachten.

En idd zijn deze stoeler iets ruimer dan de Evergreen bij EVA air en in prijs niet zo veel verschillend. Wel wat meer kilo's om mee te sjouwen :giggle3: , maar dat heb ik wel over voor mijn partner
2x 23 ruimbagage en 2x 10 kilo handbagage per persoon. Ook het eten is prima, als je van Duits brood houdt, want ze hebben lekkere sandwiches van sauerbrott met salami etc. Ook kleine snacks (Tapas/olijven etc) kun je vrij bestellen. Drinken ook, maar dat is aan mij niet zo besteed.
Maar wat ik zelf belangrijker vind is de beenruimte voor mijn vrouw. Die heeft versleten knieen en is maar wat blij als ze die uitgestrekt kan neerleggen zonder iemand lastig te vallen. En aangezien businessclass voor ons te duur is is dit een mooie oplossing. Maar idd als je met meer personen bent (kids) dan snap ik goed dat je voor zo goedkoop mogelijk gaat. Je mag dan toch al meer meenemen omdat je meerdere tickets hebt.

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: Actuele Ticketprijzen

#569 Bericht door robin33 » dinsdag 28 februari 2017, 05:17

Joep schreef:Fast lane is bij vertrek uit BKK. Daar waar je normal met de roltrap naar boven gaat voor de controle van je handbagage, kun je beneden blijven en daar waar ook de crew etc gaat kun je dan door de controle. Scheelt vaak een half uur wachten. Tja als je geluk hebt ben je boven idd ook snel :angel: :angel:
Bij aankomst in BKK maakt het niets uit, daar loop ik ook met mijn (thaise) partner door de paspoortcontrole, maar dan sta je toch weer op je koffer te wachten.

En idd zijn deze stoeler iets ruimer dan de Evergreen bij EVA air en in prijs niet zo veel verschillend. Wel wat meer kilo's om mee te sjouwen :giggle3: , maar dat heb ik wel over voor mijn partner
2x 23 ruimbagage en 2x 10 kilo handbagage per persoon. Ook het eten is prima, als je van Duits brood houdt, want ze hebben lekkere sandwiches van sauerbrott met salami etc. Ook kleine snacks (Tapas/olijven etc) kun je vrij bestellen. Drinken ook, maar dat is aan mij niet zo besteed.
Maar wat ik zelf belangrijker vind is de beenruimte voor mijn vrouw. Die heeft versleten knieen en is maar wat blij als ze die uitgestrekt kan neerleggen zonder iemand lastig te vallen. En aangezien businessclass voor ons te duur is is dit een mooie oplossing. Maar idd als je met meer personen bent (kids) dan snap ik goed dat je voor zo goedkoop mogelijk gaat. Je mag dan toch al meer meenemen omdat je meerdere tickets hebt.
Klinkt allemaal goed, al Vind ik d beenruimte bij de premium classes Eva meer dan voldoende, Ben vrij groot (alle kanten op). Maar man beenen helemaal strekken.
volgende keer is naar eurowings kijken als mijn fam uit enschede weer mee gaat.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Actuele Ticketprijzen

#570 Bericht door driver » dinsdag 28 februari 2017, 08:21

Adrie schreef:
driver schreef:
Joep schreef:Vliegveld Keulen/Bonn (CGN).

.
Fastline ?..Mij sturen ze meestal met Sukanya mee richting Thai recidence oid..En zoniet kijk ik altijd heel beleefd als Suk. die kant op gaat en mag ik meestal volgen.
Nu ga ik niet zo vaak dus inmiddels kan er eea veranderdt zijn en moet ik next time misschien aansluiten bij de toeristen ect..


En gelijk heb je :thumbsup:
Tot nu toe vindt ik het op Swampie altijd bij aankomst wel redelijk snel gaan. Vertrek de laatste keer ging ook heel vlot bij de paspoort controle ect.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”