Actuele Ticketprijzen

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

Actuele Ticketprijzen

#1 Bericht door Chang » donderdag 17 februari 2005, 22:44

Websites met actuele ticketpijzen naar Bangkok, Phuket en andere vliegvelden in Thailand

Aanbevolen aanbieders:

* Thailand Forum Vliegtickets Afbeelding
* 333Travel.nl Afbeelding
* Cheaptickets Afbeelding
* D-Reizen Afbeelding
* World Ticket Center Afbeelding

Afbeelding


Andere aanbieders:

* BM Air
* Ebookers Afbeelding
* fox Vakanties
* Peter Langhout Reizen
* Schipholtickets
* Tekkel Air
* Thailand Travel
* Tix.nl Afbeelding
* Vliegwinkel.nl

Afbeelding


Afbeelding Aanrader

Let op: het is onmogelijk om hier een volledige lijst te plaatsen. Voor een linkvermelding stuur ons een pb of mail. We zullen uw bericht dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Kees2
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 15 februari 2005, 23:30

#2 Bericht door Kees2 » vrijdag 18 februari 2005, 18:28

Maar wie is nou de goedkoopste? Of maakt het allemaal niks uit?
(Ben lui en had gehoopt dat iemand een leuke vergelijking zou maken...)

Kees2
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 15 februari 2005, 23:30

Hoeft niet hoor!

#3 Bericht door Kees2 » zaterdag 19 februari 2005, 13:12

Ik kan zelf wel kijken. Ik had het wel leuk gevonden om een consumentenbond achtig onderzoekje te houden.

Ik hoor altijd iedereen over 333travel, maar als ik alles ga optellen prijs, boekingskosten, en luchtvhaven belasting dan kom hoger uit dan bij de anderen... Ik heb het niet voor het hele jaar gedaan maar alleen voor de periode dat ik er naar toe wil gaan. Maar toch!

lex

goedkope tickets

#4 Bericht door lex » dinsdag 22 februari 2005, 14:05

KlM is volgens mij momeneteel de goedkoopste, tickets kosten 499,- en 579,95 inclusief alle toeslagen en zijn rechtstreekse vluchten.

cindy

vliegtickets kras vakanties

#5 Bericht door cindy » vrijdag 25 februari 2005, 10:41

HEbben net de tickets geboekt naar Thailand. Met phuket airlines. in de maand juli (dus duur) waren ze de goedkoopste.

Totaal prijs ticket: 740 euro pp.
dit is niet duur als je het vergelijkt met de klm waar je al gauw 900 euro betaald in de maand juli.

http://www.kras.nl

PS tip kwam binnen via http://www.thailandonline.nl ! Toch erg netjes dat ze dat doorgeven.
Nu de invulling van de reis nog.......

paul

#6 Bericht door paul » maandag 11 april 2005, 15:18

Wij reizen al jaren achtereen met Dreizen
Voorwaarden 3 dagen vooraf pas te boeken, reizen met 2 personen, dus enige flexibiliteit is wel gewenst.
Kosten tussen 375 en 399 voor een retour. Ams- Wenen - Bkk met Lauda Air, perfecte service, perfecte nieuwste vliegtuigen.

Je kan op de website van de airline (i.c. Austrian Air) makkelijk kijken in welke periode nog voldoende plaatsen beschikbaar zijn

paul

Sven

#7 Bericht door Sven » dinsdag 19 april 2005, 03:04

Hoi Paul,

eind juni begin juli wil ik voor een maandje naar Thailand. Ik lees net jouw idee over d-reizen, maar zal het tegen die tijd ook werken of is het verstandiger om nu al een ticket te boeken?

Groeten

Marijn
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 18
Lid geworden op: woensdag 20 april 2005, 11:53
Locatie: Emmeloord-Groningen

#8 Bericht door Marijn » woensdag 20 april 2005, 11:55

gisteren geboekt voor de hele maand Juli, met Swiss (overstap Zurich) voor maar 512 euro! Daar ben ik wel tevreden mee. Als ik alle kosten bij elkaar optel kom ik uit op 599,70!

en dan heb ik nu al mijn plekje aan het raam moegen uitkiezen :-)

Gast

#9 Bericht door Gast » dinsdag 26 april 2005, 19:56

Hoi Sven, volgens mij gelden die prijzen nog steeds bij Dreizen. 399 euro dus, A'dam - Wenen; Wenen - A'dam met Lauda Air.
Vraag even na bij de Dreizen winkel of via hun telefoonlijn. Wel vragen naar de lijndienst met de aanbieding 2=1 (2 moeten vliegen)

Paul

vinnie

#10 Bericht door vinnie » donderdag 12 mei 2005, 03:21

heb net geboekt via 333 , 615 euro retour in de evergreenclass bij eva airlines, goede stoelen, veel beenruimte, rechtstreeks, en betrouwbaar !

AW

#11 Bericht door AW » vrijdag 13 mei 2005, 21:59

Heeft er iemand ervaring met de prijzen van vliegen naar Bangkok in november heen en februari terug? Voor zover ik het kan vinden, liggen die prijzen beduidend hoger dan wat jullie betalen.. rond de 800 e's incl belasting. Iemand ervaring met Finnair?

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#12 Bericht door Edje » zaterdag 14 mei 2005, 10:55

AW schreef:Heeft er iemand ervaring met de prijzen van vliegen naar Bangkok in november heen en februari terug? Voor zover ik het kan vinden, liggen die prijzen beduidend hoger dan wat jullie betalen.. rond de 800 e's incl belasting. Iemand ervaring met Finnair?
Wij hebben geboekt van 26 nov t/m 25 febr. bij 333 travel; China airlines, incl. 3 nachten hotel in BKK € 699. + € 70. luchthavenbelasting pp
gredkhun
Groetjes; Edje

ans

goedkope vliegtickets

#13 Bericht door ans » zondag 15 mei 2005, 18:20

Wij willen in de maand juli met vieren naar thailand. We hadden gedacht om rond de 500 euro per ticket uit te geven. Bij wie kunnen we dan het beste boeken ?

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Goedkoop vliegen

#14 Bericht door max » zondag 15 mei 2005, 19:17

Ans,

De goedkoopste vluchten kun je nemen met Mahan Air (vertrek vanaf Dusseldorf) of Biman Air (vertrek vanaf Brussel).

Beide maatschappijen zijn niet echt aan te raden vanwege hun reputatie en overstap.

De goedkopere betrouwbare vluchten (als Cathay Pacific) zijn allemaal volgeboekt voor het hoogseizoen.

Besteed liever iets meer en vlieg bijvoorbeeld in juli/augustus rechtstreeks voor een paar honderd euro meer (KLM voor 845 euro), ipv een dag in Bangladesh te wachten op je aansluiting.

Vergeet niet dat je al erg laat bent voor het boeken van een hoogseizoen ticket, het kan dus best lastig worden een passend ticket te vinden.

Het beste kun je boeken bij de bekende maatschappijen als 333Travel en BM-Air.

Max

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: goedkope vliegtickets

#15 Bericht door Edje » zondag 15 mei 2005, 20:57

ans schreef:Wij willen in de maand juli met vieren naar thailand. We hadden gedacht om rond de 500 euro per ticket uit te geven. Bij wie kunnen we dan het beste boeken ?
Vergeet het maar voor € 500. Je zit in hoogseizoen dus ga maar rekenen op € 750. als het niet meer is. Probeer een Last Minute op de websides, maar ik geef je weinig kans gezien de problemen met Phuket Air. Alles zit vol. Probeer het bij Mahan Air of Bimanair, als een reistijd van +/- 20 tot 30 uur geen probleem voor je is. GEEN vertrek vanaf A'dam.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”