Nederlandse smartphone permanent gebruiken in Isaan??

Alles over bellen en internet in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Nederlandse smartphone permanent gebruiken in Isaan??

#31 Bericht door genesis » dinsdag 01 april 2014, 14:56

.
Laatst gewijzigd door genesis op dinsdag 22 april 2014, 04:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Hendrik
kenner
kenner
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 23 september 2007, 20:59

Re: Nederlandse smartphone permanent gebruiken in Isaan??

#32 Bericht door Hendrik » dinsdag 01 april 2014, 17:31

hanshu schreef:
genesis schreef:Een telefoon van € 159 voor een 'nichtje van je vrouw'?! :shock:

Tja............... dan word ik blijkbaar oud te oud (met m'n net paar maanden oude/jonge Abraham), maar het lijkt me enorm veel geld voor een meisje uit de Isaan die, als ze al werkt, rond de 4 tot 8K baht per maand verdient!

Koop een I-mobile telefoon in Thailand, die zijn echt enorm goed voor hun centjes en dan heb je inderdaad alle service die je maar nodig hebt, die toestellen heb je met alle faciliteiten die je zoekt (en meer dan dat) al voor 2000 tot 3000 Baht.

Imho ga je je volledig vergaloperen als je gaat aankomen met telefoontjes uit Holland van € 159.......Dat belooft dan nog wat voor ze voor de toekomst wat ze van je mogen gaan verwachten....... :Whistle: (ATM mannetje..... :giggle: )

Zomaar een paar gedachten van mij, ben nou niet bepaald een ervaringsdeskundige, maar na een relatie van zo'n 1,5 met een Thaise en familie heb ik icm de feedback van de jongens hier van het forum en eigen ervaring toch wel wat op gestoken in die korte tijd.(hoop ik) :mrgreen: ;)
Genesis
De toestellen die op android draaien (in elk geval de samsungs) in nederland hebben geen thaise taal aan boord. Nu kun je wel een app downloaden waarmee je het toetsenbord op thai tekens kunt zetten maar de rest van het toestel niet. Dat komt omdat de android versie regio gebonden is....In thailand kun je bij samsung een thaise android er op laten zetten voor 300 bath op eigen risico.Lekker daar kopen dus....
Mag ik je even tegenspreken? Uit ervaring zeg ik: niet juist!

hanshu

Re: Nederlandse smartphone permanent gebruiken in Isaan??

#33 Bericht door hanshu » dinsdag 01 april 2014, 18:03

Wat niet juist Hendrik ?

Plaats reactie

Terug naar “Bellen en Internet”