Belprobleem met Thailand.

Alles over bellen en internet in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
NieTan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zondag 14 februari 2010, 17:19
Locatie: Utrecht- Koh Samui

Re: Belprobleem met Thailand.

#31 Bericht door NieTan » zondag 17 oktober 2010, 19:56

Wij bellen altijd via budgetbel, erg voordelig en nooit rare hoge rekeningen achteraf!

Voor thailand betalen we 2 cent mobiel en 3 cent naar vast. zonder start tarief.
09001230272/ 09001230273

Wij gebruiken budgetbel eigenlijk om over heel de wereld goedkoop te bellen, zeer over te spreken.

www.budgetbel.nl

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Belprobleem met Thailand.

#32 Bericht door driver » zondag 17 oktober 2010, 20:03

Jim schreef:bellen kost geld, idd ;)

maar het is een standaard (inter)lokaal nummer dus je betaalt standaard KPN/telfort/tele2/vul-je-provider-maar-in belkosten.
klopt, heb nu dat Skype voorbeeld gekregen van Ice dat is voor 11,50 per maand ook wel wat denk ik .
Engste nadeel is dan dat ik continu bij de computer moet zitten om te bellen maar het is wel een goede beloptie al met al.

Persoonlijk bel ik liever met de telefoon zodat ik onder het bellen nog wat andere dingen kan doen zoals lopen, koffiezetten, de motors poetsen oid ha,ha.

mvg driver

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: dinsdag 10 november 2009, 19:50

Re: Belprobleem met Thailand.

#33 Bericht door Gijs-CNX » zondag 17 oktober 2010, 20:09

driver schreef:
Jim schreef:bellen kost geld, idd ;)

maar het is een standaard (inter)lokaal nummer dus je betaalt standaard KPN/telfort/tele2/vul-je-provider-maar-in belkosten.
klopt, heb nu dat Skype voorbeeld gekregen van Ice dat is voor 11,50 per maand ook wel wat denk ik .
Engste nadeel is dan dat ik continu bij de computer moet zitten om te bellen maar het is wel een goede beloptie al met al.

Persoonlijk bel ik liever met de telefoon zodat ik onder het bellen nog wat andere dingen kan doen zoals lopen, koffiezetten, de motors poetsen oid ha,ha.

mvg driver
Ha ha ha Driver.

Ook mogelijk, als je een skype set neemt met bluetooth :D :D :D kun je koffie zetten, motor poetsen en vele andere bezigheden :mrgreen: :mrgreen:
Tja.... het is genoeg geweest.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Belprobleem met Thailand.

#34 Bericht door driver » zondag 17 oktober 2010, 20:48

Ice-CNX2009 schreef:
driver schreef:
Jim schreef:bellen kost geld, idd ;)

maar het is een standaard (inter)lokaal nummer dus je betaalt standaard KPN/telfort/tele2/vul-je-provider-maar-in belkosten.
klopt, heb nu dat Skype voorbeeld gekregen van Ice dat is voor 11,50 per maand ook wel wat denk ik .
Engste nadeel is dan dat ik continu bij de computer moet zitten om te bellen maar het is wel een goede beloptie al met al.

Persoonlijk bel ik liever met de telefoon zodat ik onder het bellen nog wat andere dingen kan doen zoals lopen, koffiezetten, de motors poetsen oid ha,ha.

mvg driver
Ha ha ha Driver.

Ook mogelijk, als je een skype set neemt met bluetooth :D :D :D kun je koffie zetten, motor poetsen en vele andere bezigheden :mrgreen: :mrgreen:
Jaaaa...driver kan moeilijk stilzitten als ie thuis moet bellen ha,ha.
Jouw optie blijft interessant vindt ik.

mvg driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Belprobleem met Thailand.

#35 Bericht door driver » zondag 17 oktober 2010, 20:51

NieTan schreef:Wij bellen altijd via budgetbel, erg voordelig en nooit rare hoge rekeningen achteraf!

Voor thailand betalen we 2 cent mobiel en 3 cent naar vast. zonder start tarief.
09001230272/ 09001230273

Wij gebruiken budgetbel eigenlijk om over heel de wereld goedkoop te bellen, zeer over te spreken.

http://www.budgetbel.nl
Zojuist ook even gedaan via dit nummer gebeld en zowaar...De phone ging netjes over maar aangezien het in Sung Noen rond 2.30 uur in de nacht was en Suk. aan het werk is tot 06.00 uur nam ze niet op :cry: .

Wordt vervolgt .. .. :)

mvg driver

patthai
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 33
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 17:38

Re: Belprobleem met Thailand.

#36 Bericht door patthai » maandag 18 oktober 2010, 04:24

Hallo heb skype op mijn nokia n97 gedownload, skype wereldpakket betaald en bellen maar naar normale nummers en mobiel in thailand, [fair use policy van 6 uur per dag.].
Voordeel je kan er ook gewone nummers in Nederland mee bellen. Ben je veel in huis koop dan een draadloze headset van skype.

http://www.skype.com/intl/nl/home/

http://buy.skype.com/paymonthly/#Unlimi ... iptionsTab

http://shop.skype.com/intl/nl/headsets/

groet patrick

Plaats reactie

Terug naar “Bellen en Internet”