Kosten als je mobiel gebeld wordt in Thailand?

Alles over bellen en internet in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tess

Kosten als je mobiel gebeld wordt in Thailand?

#1 Bericht door Tess » zaterdag 30 september 2006, 18:18

Hallo,

Over een paar weken vertrek ik naar Thailand.
Ik wil daar een Thaise simkaart kopen, zodat ik altijd kan bellen en niet steeds op zoek hoef te gaan naar een telefooncel.
Ik heb al op het forum gelezen dat bellen naar NL slechts 8 Bath per minuut kost. Maar gaat er geld van mijn prepaidkaart af als ik gebeld wordt vanuit NL?

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

Re: Kosten als je mobiel gebeld wordt in Thailand?

#2 Bericht door dirk » zaterdag 30 september 2006, 19:44

Tess schreef:Hallo,

Over een paar weken vertrek ik naar Thailand.
Ik wil daar een Thaise simkaart kopen, zodat ik altijd kan bellen en niet steeds op zoek hoef te gaan naar een telefooncel.
Ik heb al op het forum gelezen dat bellen naar NL slechts 8 Bath per minuut kost. Maar gaat er geld van mijn prepaidkaart af als ik gebeld wordt vanuit NL?

Alvast bedankt!
Als je wordt gebeld uit Nederland wordt er niets van je prepaid af gehaald. Wel als je met dit nummer in Nederland bent.
Alleen in Thailand gebruiken dus. Je toestel moet wel simlockvrij zijn, als dat niet zo is kan je dat laten doen in Thailand.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#3 Bericht door Okie » zaterdag 30 september 2006, 23:54

Je toestel moet wel simlockvrij zijn, als dat niet zo is kan je dat laten doen in Thailand.
Je toestel is simlock vrij als je een abonement(spelling), dat kan ik niet als ik er 1 te veel op heb, hebt hier. Pre paids zit een sim lock op.

Okie

Plaats reactie

Terug naar “Bellen en Internet”