internetten laptop/mobieltje(12call)

Alles over bellen en internet in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
swissbar
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 09 maart 2005, 18:33

internetten laptop/mobieltje(12call)

#1 Bericht door swissbar » woensdag 09 maart 2005, 18:55

Hallo allemaal,

Ik kom al zo'n 15 jaar (meerdere malen per jaar) in Thailand en ik weet dus dat er overal wel internetshop zit. Tevens is het mij bekend dat in- ternetten zoals in het onderwerp hierboven beschreven staat erg traag is.
Toch zou ik graag het een en ander willen weten.

Is het mogelijk om in Thailand bv op het balkon, zwembad etc. te internetten met mijn laptop die is aangesloten op mijn telefoon met daarin een prepaidkaart van 12call?

Ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet.

Bvd. Ad

Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 06 februari 2005, 11:02

lange draad

#2 Bericht door Teun, DE ECHTE » donderdag 10 maart 2005, 14:09

Heb je een heel lange draad nodig naar de telefoon aansluiting in je kamer
Watch the "backstabbers" they never relax.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: lange draad

#3 Bericht door Edje » donderdag 10 maart 2005, 18:34

Teun, DE ECHTE schreef:Heb je een heel lange draad nodig naar de telefoon aansluiting in je kamer
Teun je moet eens goed leren lezen voor je een stomme opmerking geeft. Ad heeft het over een mobiele telefoon met een 1/2 call kaart. Kabeltje hoeft in principe maar 50 cm te zijn, als het werkt. Zie mijn reactie op de posting van Ad

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: internetten laptop/mobieltje(12call)

#4 Bericht door Edje » donderdag 10 maart 2005, 18:51

swissbar schreef:Hallo allemaal,

Ik kom al zo'n 15 jaar (meerdere malen per jaar) in Thailand en ik weet dus dat er overal wel internetshop zit. Tevens is het mij bekend dat in- ternetten zoals in het onderwerp hierboven beschreven staat erg traag is.
Toch zou ik graag het een en ander willen weten.

Is het mogelijk om in Thailand bv op het balkon, zwembad etc. te internetten met mijn laptop die is aangesloten op mijn telefoon met daarin een prepaidkaart van 12call?

Ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet.

Bvd. Ad
In de meeste grote steden, helaas nog niet in de kleinere( ieder jaar als ik in de Isaan ben informeer ik er naar en iedere keer wordt gezegt, volgend jaar, dus volhouden maar) wordt op dit moment ADSL geintroduceerd, dus de snelheid wordt een stuk hoger. Ik heb de afgelopen 4 mnd dat ik in Th. verbleef bij verschillende bedrijven geinformeerd naar de mogelijkheid om via mijn mobiel te internetten maar helaas geen mogelijkheid. Ook een schotel ( Zie posting hierover ) is geen optie. Veel te duur. Ik ga nu proberen(moet ik nog informeren) om via mijn eigen provider in Ned. een mogelijkheid te vinden. Als ik hier meer over weet zal ik dat op het forum bekent maken.

Plaats reactie

Terug naar “Bellen en Internet”