Zangvogels gezocht in Thailand

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
jan parlevink
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 09 mei 2016, 03:45

Zangvogels gezocht in Thailand

#1 Bericht door jan parlevink » woensdag 11 mei 2016, 14:41

Weet iemand waar ik voor mijn voilaire Kanaries en andere soorten zangvogels kan kopen in Thailand
Gaarne berichtje hierover
Jan Parlevink

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Zangvogels gezocht in Thailand

#2 Bericht door stevenl » donderdag 12 mei 2016, 04:24

jan parlevink schreef:Weet iemand waar ik voor mijn voilaire Kanaries en andere soorten zangvogels kan kopen in Thailand
Gaarne berichtje hierover
Jan Parlevink
Als je zoekt op het forum dan vind je hier meerdere posts over. Ik geloof dat bijvoorbeeld RuudThai vogels heeft/had.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Zangvogels gezocht in Thailand

#3 Bericht door Edje » donderdag 12 mei 2016, 08:27

In elke stad is wel een winkel te vinden. Ben zelf ook een liefhebber en heb al op veel plaatsen gewoond. Een beetje rondvragen en je vindt er wel een. De meeste zaken zijn PET shops en verkopen meestal ook vogels.
Groetjes; Edje

Gebruikersavatar
fvliege
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: woensdag 02 maart 2011, 05:23

Re: Zangvogels gezocht in Thailand

#4 Bericht door fvliege » zaterdag 16 juli 2016, 09:00

Edje schreef:In elke stad is wel een winkel te vinden. Ben zelf ook een liefhebber en heb al op veel plaatsen gewoond. Een beetje rondvragen en je vindt er wel een. De meeste zaken zijn PET shops en verkopen meestal ook vogels.
Helaas is het niet waar dat ze kanarie verkopen in iedere dierenzaak. Ze worden verkocht in Bangkok en schrik niet voor 5.000 bath per stuk en de ervarinb is van een andere Nedrlander dat ze binnen een halfjaar overleden zijn. :evil:
Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken omdat ik zoveel gezocht had op internet en iets gevonden en 5.000 bath wel heel erg veel vond. Ze zelf meegenomen uit Nederland 6 stuks 3 pop 3 man. En dat is allemaal goed gegaan. Voor informatie stuur me een pm en je krijgt alle informatie

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”