Thaise kok/kokkin gezocht voor vrijdag 6 en zaterdag 7 mei

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Jeroen1971
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 13 april 2016, 19:57
Locatie: Wassenaar

Thaise kok/kokkin gezocht voor vrijdag 6 en zaterdag 7 mei

#1 Bericht door Jeroen1971 » zaterdag 16 april 2016, 09:29

Beste mevrouw, meneer,

Op zaterdag 7 mei moet ik een Thais buffet verzorgen voor ongeveer 50 personen in Amsterdam. Ik ben zelf een Nederlandse man en ik ben in het verleden eigenaar geweest van 3 restaurants (geen Thaise restaurants overigens). Ik heb enige ervaring in de Thaise keuken en ik heb ook al een beetje in mijn hoofd wat ik wil gaan serveren, maar ik sta ruim open voor suggesties. De enige eisen die gesteld zijn door de opdrachtgever zijn dat het eten authentiek Thais moet zijn, bijzonder en uiteraard moet de kwaliteit uitmuntend zijn. Op vrijdag 6 mei wil ik graag de voorbereidingen treffen, zoals boodschappen en eventueel wat alvast wat koken. Ikzelf woon overigens in Wassenaar en wil daar de voorbereidingen gaan verzorgen. Mocht u geïnteresseerd zijn, dan hoor ik dit graag van u en tevens ben ik erg geïnteresseerd wat uzelf zou serveren bij een Thais buffet. Vanzelfsprekend zal ik u goed belonen voor uw diensten.

Met vriendelijke groet,
J. Roose.

Dear Madam, Sir,

On Saturday, May 7th, I must take care of a Thai buffet for about 50 people in Amsterdam. I am a Dutch man and I've owned in the past three restaurants (no Thai restaurants, by the way). I have some experience in Thai cuisine and I've also know a bit what I want to serve, but I'm more than open to suggestions. The only requirements set by the client are that the food must be authentic Thai, special and of course the quality should be excellent. On Friday, May 6th, I would like to do the preparations, such as groceries and possibly some cooking. I live in Wassenaar and I want to do the preparations for the buffet at my place in Wassenaar. If you are interested, I would like to hear from you a.s.a.p., I'm very interested in what you would like to serve yourself in a Thai buffet. Naturally, I will reward you well for your services.

Kind regards,
J. Roose.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”