Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#1 Bericht door Herbergier » dinsdag 11 november 2014, 03:07

Huis te koop in Ban Kruat, van een goeie Nederlandse kennis van mij.

Afbeelding
Very nice House for sale in Ban Kruat.

5 big bedrooms - 3 bathrooms with toilet - big living room - big kitchen - big veranda - carport for 2 cars.

Near the centre of Ban Kruat

Voor meer info stuur een pb.

http://www.buriramexpats.com/forum/inde ... n.html#new
Alles van waarde is weerloos.

montry
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 18 februari 2008, 00:00

Re: Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#2 Bericht door montry » zondag 21 december 2014, 22:22

Ik vindt het een klap geld voor een huis in Baan Kruat.Ik denk, dat het voor deze prijs over twintig jaar nog te koop staat.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#3 Bericht door prajak » maandag 22 december 2014, 00:56

Herbergier, klopt die weblink ? Ik krijg 'Deze webpagina is niet beschikbaar'. Zal later nog eens kijken.

Ja, hij doet het weer. Te duur voor mij.
Laatst gewijzigd door prajak op maandag 22 december 2014, 04:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jos Flachs
Expat
Expat
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 10 mei 2006, 12:35
Locatie: Bangkok

Re: Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#4 Bericht door Jos Flachs » maandag 22 december 2014, 01:53

montry schreef:Ik vindt het een klap geld voor een huis in Baan Kruat.Ik denk, dat het voor deze prijs over twintig jaar nog te koop staat.
Dat zal Peter Jan Rens niet leuk vinden. Dat is toch zijn huis?

Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#5 Bericht door Arietwee » donderdag 25 december 2014, 03:03

6,5 miljoen baht voor een huis op een hutje mutje kamping. Als je een hekel hebt aan tuinen. Maar wel weer 4 WC's. hahaha Perfect voor een gehandicapte.

Maar je hebt maar 1 verliefde gek nodig natuurlijk.

Gebruikersavatar
Jos Flachs
Expat
Expat
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 10 mei 2006, 12:35
Locatie: Bangkok

Re: Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#6 Bericht door Jos Flachs » vrijdag 26 december 2014, 07:44

Valt me nu pas op. Lees de beschrijving van dat huis nog eens goed. Onderaan. De carport. Heeft ruime voor 2 auto's met toilet. Het kan ook zijn dat de carport zelf een toilet heeft, dat is niet zo duidelijk. :cheesy:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#7 Bericht door driver » vrijdag 26 december 2014, 09:03

Jos Flachs schreef:Valt me nu pas op. Lees de beschrijving van dat huis nog eens goed. Onderaan. De carport. Heeft ruime voor 2 auto's met toilet. Het kan ook zijn dat de carport zelf een toilet heeft, dat is niet zo duidelijk. :cheesy:
:mrgreen: ..Zo,n huis moet ik niet hebben.
Te groot voor 2 personen en ook veel te veel werk eraan iedere keer.
Zitten we iedere keer weer met ander volk om ons heen en dat wil ik nou net niet als ik hier vertrek.
Ik ben tevreden met een klein simpel huisje met wat grond voor een auto en motor en wat zit/loop ruimte en klaar of desnoods een tussen woning dat boeit me ook weinig eigenlijk maar ik wil als het kan wel 2 toiletten hebben 1 voor mijzelf om rustig te kunnen zitten en lezen :angel: en de andere voor Suk en bezoek :giggle:

gr driver

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#8 Bericht door dutch » vrijdag 26 december 2014, 09:18

driver schreef:
Jos Flachs schreef:Valt me nu pas op. Lees de beschrijving van dat huis nog eens goed. Onderaan. De carport. Heeft ruime voor 2 auto's met toilet. Het kan ook zijn dat de carport zelf een toilet heeft, dat is niet zo duidelijk. :cheesy:
:mrgreen: ..Zo,n huis moet ik niet hebben.
Te groot voor 2 personen en ook veel te veel werk eraan iedere keer.
Zitten we iedere keer weer met ander volk om ons heen en dat wil ik nou net niet als ik hier vertrek.
Ik ben tevreden met een klein simpel huisje met wat grond voor een auto en motor en wat zit/loop ruimte en klaar of desnoods een tussen woning dat boeit me ook weinig eigenlijk maar ik wil als het kan wel 2 toiletten hebben 1 voor mijzelf om rustig te kunnen zitten en lezen :angel: en de andere voor Suk en bezoek :giggle:

gr driver
Het is alles een kwestie van persoonlijke smaak/ervaring/mogelijkheden etc etc.Ik had,samen met mijn vrouw,zo'n kleine 30 jaar Thailand ervaring,waarvan grotendeels bij familie.We wisten dus 99% zeker hoe en wat wij met ons eigen huis zouden willen.
Het werden 3 slaapkamers met allen een eigen bad-toilet ruimte.1 apart toilet/douche gelegenheid voor de dagelijkse stoelgang en....als het huis vol zou lopen en er dus via andermans slaapkamer getoileteerd zou moeten worden en als laatste 1 toilet/douche gelegenheid (ingang buiten) voor eventueel toekomstig inwonend personeel,dit met het oog op,ouder worden en hulp nodig hebbend.
We hebben dit weloverwogen beredeneerd en besloten alvorens de eerste steen de grond in ging.
Eigen en vrije keus en alle begrip voor wie het anders besluit.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Huis te koop in Ban Kruat, provincie Buriram

#9 Bericht door driver » vrijdag 26 december 2014, 10:12

Ouder en personeel heb ik niet over nagedacht eigenlijk.
Vindt ik wel een goede opmerking van jou en ook dat je daar met de bouw van jullie huis rekening mee hield.

Mijn eisen ? of wensen zijn nu nog beperkt mede omdat ik graag alles zelf doe en in eigen hand hou dus hoe groter het huis hoe meer onderhoud wat dan ook wslijk door anderen moet worden gedaan eigenlijk en dan heb je dus vaker mensen in en rond je huis terwijl een kleiner huisje zolang ik gezond blijf nog wat bezigheid geeft voor mezelf.
Zowel Suk als ik willen geen inwonende familie in Thailand of dat lukt ?
Maar Suk zou het liefst een eind bij haar familie vandaan gaan wonen mede omdat ze die altijd al heeft gedaan door haar toenmalige werk.
Zelf ben ik ook niet echt een familie mens in de vorm van vaak bij elkaar zijn maar meer van de spontane bezoekjes .
Een woning in bijv Chon Bury is dicht bij haar familie dus wil ze liever niet terwijl ik het daar wel leuk vindt eigenlijk .

Kortom ...Nu in Nederland zijn we ook het merendeel samen zonder bezoek en dat zal elders ook wel zo worden verwacht ik.
Een huisje voor / van ons zal dus wat anders zijn/ worden dan bijvoorbeeld van jouw.
Daarnaast spelen de beschikbare financieen ook een rol maar zelfs al zou ik een groter huis en duurdere auto kunnen betalen doe ik het wslijk nog niet gewoon omdat het me totaal niet boeit.
En het is ook maar net waar je tegen aan loopt, Het huis in Bandung was best wel mooi vondt ik met een leuk stukje grond maar geen chanoot dus afgeketst.

gr driver

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”