Te huur gevraagd huis in Pattaya, omgeving Trappasid Road.

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Re: Te huur gevraagd huis in Pattaya, omgeving Trappasid Roa

#46 Bericht door sawadikrap » zondag 19 oktober 2014, 04:11

Dank je joepattaya ;)

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Re: Te huur gevraagd huis in Pattaya, omgeving Trappasid Roa

#47 Bericht door sawadikrap » zondag 19 oktober 2014, 04:16

ron schreef:
sawadikrap schreef:
ron schreef:Hoi Robert

Ach,hier loop ik natuurlijk ook wel weer tegen de probleempjes op,welke mij destijds deden beslissen om het te gaan proberen in Thailand.
Heb hier alleen het voordeel dat ik m,n centen kan verdienen,de kinderen een gepaste school hebben,de ziektekosten-verzekeringen betaalbaar zijn en verzekerd van goede medische zorg als het er op aan komt.

Hetgeen waar ik mij hier alleen dagelijks aan iriteer zijn de groepjes kinderen die het heerlijk vinden om Kevin constant te "treiteren",om het maar zachtjes uit te drukken.
Ben met m,n vrouw Jeab aan het overleggen om een huis te gaan kopen in een dorp,waar de kinderen nog blond haar hebben.
Ik omschrijf het maar zo,om niet zoals gewoonlijk als racist te worden bestempeld.

Ik spreek je zeker zeer binnenkort wel in Pattaya Robert.(heb je nog hetzelfde tel.nr?)

Groet,Ron.
Ron pesten ik zie het natuurlijk hier alleen via tv dat is op vele scholen een groot probleem, kan uiteraard niet uit ervaring spreken.
Maar word je zoon gepest dan is het zeker prettig van school te veranderen en misschien naar een andere plaats te gaan verhuizen waar die kans minder is.

Weer in Nederland wonen zal ook soms zijn probleempjes geven, wat hier natuurlijk ook gebeurt.
Maar als je kan werken en zo je gezin kan voorzien van de belangrijke zaken dan is het beter denk ik om weer daar te wonen.

Ja en dan een huis kunnen kopen is natuurlijk helemaal perfect geen zorgen en je eigen bezit.
Wens je er veel succes mee.

Neen heb denk ik niet mijn oude telefoon nummer.
Zal je dit sturen.

Groeten

Robert. ;)
Op school is er geen enkel probleem Robert.
Kevin heeft het daar juist zeer goed naar z,n zin en heeft daar vrienden in overvloed.
Het probleem zit hier om de hoek op zo,n Johan Cruyfveld en speeltuin,waar dus geen blonde jongetjes met blauwe ogen dagelijks de dienst uitmaken,fietsen slopen,kinderen bespuwen/mishandellen en meer van die ongein...........
Nooit aan gedacht om een huis te gaan kopen buiten Amsterdam,maar het is niet anders.

Groet,Ron.
Ja als buurt kinderen de reden zijn en je de mogelijkheid hebt lekker verhuizen. Gelukkig ben je in de situatie dat je dit kan een ramp wanneer dit niet kan. Dus op zoek naar een ander huis, jammer voor het contact wat kevin heeft met zijn vrienden.

Succes.

Robert ;)

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”