huis te koop aan geboden oldcity historisch park sukhothai

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
hjhan
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2009, 13:15
Locatie: DRENTE

huis te koop aan geboden oldcity historisch park sukhothai

#1 Bericht door hjhan » maandag 03 augustus 2009, 14:30

huis is gelegen achter het historisch park van de oldcity sukhothai het huis is nog niet geheel af maar wel voor bewonen geschikt// het huis ligt zeer vrij op 1ray grond het is hier een zeer stillen omgeving wie heeft er zin in //niet te duur in euros-t e a b //ik moet dit huis kwijt omdat ik terug ga naar nederland . :cry:
Laatst gewijzigd door hjhan op woensdag 09 december 2009, 17:37, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: huis te koop aan geboden oldcity historisch park sukhothai

#2 Bericht door Ben » maandag 03 augustus 2009, 15:21

hjhan schreef:huis is gelegen achter het historisch park van de oldcity sukhothai het huis is nog niet geheel af maar wel voor bewonen geschikt// het huis ligt zeer vrij op 1ray grond het is hier een zeer stillen omgeving wie heeft er zin in //niet te duur in euros--35000euro //ik moet dit huis kwijt omdat ik en mijn kinderen terug moeten naar nederland van wegen het overlijden van mijn vrouw
hier in thailand ,de kinderen hebben hier geen toe komst en ik ben 60 jaar dus wie zorgt voor mijn kinderen./11/14/15/jaar(ik ben bang dat de thaise aan mijn kinderen komen) dat is de enge reden van het verkoop! .. ik woon al 19 jaar in thailand
ik ben bang dat de thaise aan mijn kinderen komen) dat is de enge reden van het verkoop!
Als dat het enige is hoef je niet bang te zijn als je de biologische vader bent kan men die niet afnemen .

Over de toekomst van je kinderen valt te twisten.
Een visa probleem kan zich wel voordoen als de finaciele middelen niet voldoende zijn .

Als de kinderen de Thaise Nationaliteit hebben kan je het land en huis op een van hun namen zetten als dat nodig zou zijn

Je woont hier al 19 jaar dus zal je wel weten waar Abraham de mosterd haalt .

In elk geval sterkte en succes met de verkoop.

hjhan
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2009, 13:15
Locatie: DRENTE

Re:

#3 Bericht door hjhan » maandag 03 augustus 2009, 15:37

dit bericht is er niet meer alle bedankt hulp aan han
Laatst gewijzigd door hjhan op woensdag 02 december 2009, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Singtoo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 18:43
Locatie: Dordrecht / Chachoengsao

Re: huis te koop aan geboden oldcity historisch park sukhothai

#4 Bericht door Singtoo » maandag 03 augustus 2009, 20:11

Hallo

Allereerst wil ik u condoleren met het verlies van u vrouw.

U zegt het huis te willen verkopen vanwege terug keer naar Nederland met u kinderen.
De kinderen die hebben, denk ik, dubbele nationaliteit alle 3?

Het huis kan dus zoals gezegd waarschijnlijk op hun naam behouden blijven.
Omdat ik denk dat u niet ineens de liefde voor Thailand kwijt bent na het overlijden van u vrouw?
Dus zal u in de toekomst zeker nog voor vakantie en familie bezoek naar Thailand toe willen gaan vermoed ik?
Ook de kinderen zijn daar geboren maak ik hieruit op.
Omdat u al 19 jaar in Thailand verblijft.
Dus in hoeverre hebben zei een band met Nederland.
Ik denk dat ze Thailand als hun thuisland blijven zien.
Ook zal er familie in Sukhothai wonen waar u en de kinderen goed contact mee hebben neem ik aan?

Ze spreken alle 3 goed Thais verwacht ik.
Maar ook Nederlands?

Dit alles nog naast het gegeven dat nu even een huis even verkopen niet gemakkelijk zal zijn.
Ik weet dat er in ieder geval nog een groot huis te koop staat net buiten Sukhothai.
En mogelijk nog meerdere.
Van een farang die naar Chiangmai is verhuist.

Heel veel sterkte voor u en u kinderen toegewenst voor nu.
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”