Huis te huur aangeboden +-45 minuten van Bangkok centrum

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
frumau
Expat
Expat
Berichten: 171
Lid geworden op: donderdag 03 maart 2005, 11:47
Locatie: Moo-Ban Busarin
Contacteer:

Huis te huur aangeboden +-45 minuten van Bangkok centrum

#1 Bericht door frumau » dinsdag 09 december 2008, 04:41

Ik ben een aardige tijd niet meer op dit forum geweest. Ben inmiddels alweer drie jaar in Thailand. Ik ga zeer spoedig verhuizen naar een andere woning in Bangkok. We hebben daarom een townhouse/rijtjeshuis te huur in de aanbieding in Moo Ban Busarin, Baan Buathong, Nonthaburi. Het huis is op 45 rijden van Bangkok centrum vandaan. Deze woning is drie jaar geleden gerenoveerd en in zeer goede staat.
Het is een hoekpand met een verdieping, 2 slaapkamers boven, twee badkamers (beneden en boven), een kantoor kamertje (boven), een woonkamer (met parket), eetkamer en keuken (aanbouw). Het huis heeft plek voor een auto en heeft een tuin. De woning is niet gemeubileerd. Er zijn wel air conditioners geïnstalleerd (woonkamer, beide slaapkamers en de kantoorkamer). Er is tevens een telefoonaansluiting en satellietschotel aanwezig. Verder is er een mooie inbouw kledingkast boven op de galerij. We vragen 8000 Baht per maand en twee maanden deposit.
Foto's vind je hier op mijn Flickr site. En hier de is Google Maps link. Als iemand geïnteresseerd is kan hij/zij mij PMS-en of e-mailen of hier op het forum reageren.
Jasper Frumau
info at gateway2thailand.com
http://www.gateway2thailand.com

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”