Grond ter overname-Chiangrai:VERKOCHT

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

#16 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 11 januari 2008, 04:14

nicolaas van empel schreef:Goeden morgen,Beste mensen.in de eerste plaats,wist ik niet over een pb
die ik reeds heb verzonden.in de tweede plaats heb ik weinig tijd,omdat,dat de werkzaamheden meebrengt.Maar zoals gezegt een huisje van 9000 euro is te doen.9x6 meter,de bekenden dakplaten aluminium ramen en een deur toilet,plavuizen,standaard plafon etc.
heb je voor drie personen een leuk huisje.Het is maar wat je wil.
ik heb een huis van 110,000 euro gebouwd voor een klant.En hij is er bijna nooit.nogmaals wat zijn je verlangens.
mvg
Nico
Het is wel beknopt, Nicolaas, maar het is een begin.
Hoeveel slaapkamers zitten er in dat huisje van 9000 euro?
Badkamer? Keuken?
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#17 Bericht door jumbo » vrijdag 11 januari 2008, 05:31

nicolaas van empel schreef:Goeden morgen,Beste mensen.in de eerste plaats,wist ik niet over een pb
die ik reeds heb verzonden.in de tweede plaats heb ik weinig tijd,omdat,dat de werkzaamheden meebrengt.Maar zoals gezegt een huisje van 9000 euro is te doen.9x6 meter,de bekenden dakplaten aluminium ramen en een deur toilet,plavuizen,standaard plafon etc.
heb je voor drie personen een leuk huisje.Het is maar wat je wil.
ik heb een huis van 110,000 euro gebouwd voor een klant.En hij is er bijna nooit.nogmaals wat zijn je verlangens.
mvg
Nico
110.000 euro, kan je wat meer informatie geven is dit turn-key, oppervlakte en aantallen kamers en keuken, materialen of foto's e.d.??

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

nicolaas van empel
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 11:10
Locatie: Den Haag

#18 Bericht door nicolaas van empel » vrijdag 11 januari 2008, 06:36

hi Wouter,
een huis met twee slaapkamers 3x3.woonkamer 6x3,badkamer 2x3
en een keukentje van 3x3, 1 gang tussen de wc en keuken 1x3 systheem plafon 4 aluminium ramen schijfdeur aluminium van drie meter.geheel met plavuizen.voorportaal 3x3.Hoop dat dit niet beknop is
mvg
Nico
Aannemers bedrijf van Empel
Bouwen in Thailand

nicolaas van empel
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 11:10
Locatie: Den Haag

#19 Bericht door nicolaas van empel » vrijdag 11 januari 2008, 06:55

Hi Jumbo
Ja,een huis van 110,000 euro,je weet niet wat je ziet,op een grond van drie rai.De keuze van de heer Brus was niet misselijk.Het huis heeft vijf slaapkamers van 6x4 alle kamers voorzien van ligbad en wc,s.De keuken is 9 x5.met een kookeiland en een europeese keuken,voorzien van sauna en whirpool.massagekamer woonkamer voorzien van openhaard, het geheel met marmeren vloeren.en al de kasten zelf met de hand gemaakt,zwembad van 15 bij vier meter,met zowel binnen verlichting als buiten verlichting,aangrenzend het zwembad
een snookerruimte inclusief bar een garage voor vier auto,s,het geheel ommuurd met een prachtige mooien steen,de tuin niet te vergeten,ongeveer 1 rai,met waterval,dure vis vijfer,De poort met afstandbediening te openen en te sluiten geld tevens voor het zwembad.geheel voor zien van alarm, en vidio bewaking.oh vergeet het huisje voor de bawaking. mvg nico
Aannemers bedrijf van Empel
Bouwen in Thailand

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

#20 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 11 januari 2008, 07:33

Nicolaas,
Heb je een website oid waar we eea zouden kunnen bekijken?
Wat is je werkgebied in Thailand?
m.vr.gr.
Wout
Live your dream, don't dream your life.

nicolaas van empel
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 11:10
Locatie: Den Haag

#21 Bericht door nicolaas van empel » vrijdag 11 januari 2008, 22:54

hi Wouter,
Bedank voor de intresse.
Ik ben bezig met een website.
Het werk gebied maakt niets uit,het personeel blijft toch slapen op de werkplek.Zijn soms drie maanden van huis.evntuele foto,s zijn geen probleem.
mvg
Nico
Aannemers bedrijf van Empel
Bouwen in Thailand

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#22 Bericht door Mart » zaterdag 12 januari 2008, 05:22

In welk Paradijs staat het Paleis :wink:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

willy_1957
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 40
Lid geworden op: zaterdag 08 oktober 2005, 16:49
Locatie: moerbeke-waas
Contacteer:

Re:

#23 Bericht door willy_1957 » dinsdag 26 februari 2008, 11:43

nicolaas van empel schreef:Goeden morgen,Beste mensen.in de eerste plaats,wist ik niet over een pb
die ik reeds heb verzonden.in de tweede plaats heb ik weinig tijd,omdat,dat de werkzaamheden meebrengt.Maar zoals gezegt een huisje van 9000 euro is te doen.9x6 meter,de bekenden dakplaten aluminium ramen en een deur toilet,plavuizen,standaard plafon etc.
heb je voor drie personen een leuk huisje.Het is maar wat je wil.
ik heb een huis van 110,000 euro gebouwd voor een klant.En hij is er bijna nooit.nogmaals wat zijn je verlangens.
mvg
Nico
In Phrae is het ook mogelijk om tussen 9000 en 13000 een meer dan net huisje te bouwen.De boerebuiten zoals wij dat wel eens plegen te noemen, verschilt erg veel van de meer toeristische plaatsen,niet enkel de woningen,het leven is er in het algemeen heel goedkoop. Enig nadeel, zelfs de straatnamen zijn er enkel in Thai taal. Engels is er nog heel zeldzaam,dus wie op de buiten wil wonen, volgt ook beter een taalcursus Thai,maar dit geheel terzijde

Johan de Gouwe
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 17 maart 2008, 00:34

Re: Grond ter overname-Chiangrai:VERKOCHT

#24 Bericht door Johan de Gouwe » maandag 17 maart 2008, 00:49

Weet niet of ik hier wel op deze manier kan reageren , maar probeer het maar eens ;)
Nicolaas , ik ben zeer geinteresseerd in een huisje in Thailand , maar wil eerst eens weten van de hoed en de rand .
Wat zijn de prijzen voor een huisje met 2 a 3 verdiepingen , maar dan wel met alles erop en eraan .
Moet natuurlijk ook een stuk grond voor aangekocht worden , aangezien ik nog niet zo bekend ben met deze materie , en jij zo te horen wel , zou ik graag wat meer info krijgen .
Info betreffende de prijzen van de grond , het bouwen inclusief materiaal etc .
Ook wil ik graag weten hoe één en ander te regelen ivm eventuele aanbetaling etc .

Graag je reactie .

Met vriendelijke groet : Johan de Gouwe .

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re:

#25 Bericht door Ben » maandag 17 maart 2008, 01:57

nicolaas van empel schreef:hi Wouter,
Bedank voor de intresse.
Ik ben bezig met een website.
Het werk gebied maakt niets uit,het personeel blijft toch slapen op de werkplek.Zijn soms drie maanden van huis.evntuele foto,s zijn geen probleem.
mvg
Nico

Die website komt niet hard af zou de webdesigner ook op de werkplek slapen :mrgreen:

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Grond ter overname-Chiangrai:VERKOCHT

#26 Bericht door Khon Neua » donderdag 06 mei 2010, 19:33

Nico was druk met Peter R de vries en had geen tijd meer voor bouwen .

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”