huis te huur Chonburi

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
eduart57
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 08 oktober 2007, 10:32

huis te huur Chonburi

#1 Bericht door eduart57 » woensdag 10 oktober 2007, 12:03

Heb een huis te huur in Chonburi,ligt net buiten Pattaya[zuiden]ongeveer 5 minuten van het cetrum.Het huis ligt op een villa complex met bewaking en heeft twee slaakamers en twee badkamers,om de hoek 100meter ligt een mooi zwembad.Het huis is te huur inclusief kabeltelevisie en service kosten,exclusief energie.De huurprijs is 11.000 bath per maand,liefst lange termijn huurders.Intresse?Hoor het wel

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 915
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

#2 Bericht door jodokus » vrijdag 28 december 2007, 00:07

Foto's ? ? ? ? ? ? ?

J.
Toch wel...

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#3 Bericht door perry » vrijdag 28 december 2007, 05:43

Nog steeds ????
:shock:
Werk om te leven leef niet om te werken.

koh wat
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 35
Lid geworden op: maandag 20 maart 2006, 08:59

#4 Bericht door koh wat » vrijdag 28 december 2007, 09:49

Op 9 dec. jl. via PB onderstaande vraag gesteld waarop tot dusver geen reactie is gekomen. "Dat huis wat in Chonburi te huur staat, is dat volledig gemeubileerd? Die 5 min. afstand van Pattaya Zuid is per auto mag ik veronderstellen. Wat is de minium huurperiode voor 11.000 bath p/mnd".

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

#5 Bericht door joepattaya » zaterdag 29 december 2007, 09:54

Als je nu ff goegelt op house+rent+pattaya dan kom je een boel sites tegen die huizen aanbieden, van THB 6,000 tot THB 150,000 per maand in alle kleuren en maten.

De meeste huizen zijn deels gemeubileerd en de gewenste minimale huurperiode is 1 jaar. Alles is onderhandelbaar.
De beste periode om te kijken naar een huis hier is vanaf februari/maart als het hoogseizoen weer over is.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

vinie
kenner
kenner
Berichten: 98
Lid geworden op: dinsdag 04 november 2008, 09:15

Re: huis te huur Chonburi

#6 Bericht door vinie » woensdag 05 november 2008, 23:30

6000THB heb ik nog niet veel tegen gekomen

Indien iemand iets dergelijks weet, gelieve me iets te laten weten. ;)
tot nu toe is het allemaal +/-17000bht plus electr/water

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: huis te huur Chonburi

#7 Bericht door joepattaya » donderdag 06 november 2008, 01:57

Als jij uitkomt op 'allemaal THB 17,000 + kosten', dan kijk jij waarschijnlijk naar huizen in een bepaalde klasse, op een bepaalde lokatie, met een bepaalde standing, die je hoogstwaarschijnlijk niet vindt voor THB 6,000, maar ze bestaan wel degelijk: http://www.jpk-property.com/disdet.php?prop=RHP0216#
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

vinie
kenner
kenner
Berichten: 98
Lid geworden op: dinsdag 04 november 2008, 09:15

Re: huis te huur Chonburi

#8 Bericht door vinie » zaterdag 16 mei 2009, 14:55

idd, er zijn al app vanaf 3500 and up.
Maar wat je online vind is meestal duurder.

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: huis te huur Chonburi

#9 Bericht door Harm » zaterdag 16 mei 2009, 15:40

joepattaya schreef:Als jij uitkomt op 'allemaal THB 17,000 + kosten', dan kijk jij waarschijnlijk naar huizen in een bepaalde klasse, op een bepaalde lokatie, met een bepaalde standing, die je hoogstwaarschijnlijk niet vindt voor THB 6,000, maar ze bestaan wel degelijk: http://www.jpk-property.com/disdet.php?prop=RHP0216#

je link werkt niet (vanuit NL)
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

Re: huis te huur Chonburi

#10 Bericht door Okie » zaterdag 16 mei 2009, 17:11

foutje

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: huis te huur Chonburi

#11 Bericht door joepattaya » zaterdag 16 mei 2009, 19:35

Okie schreef:foutje
Haha, geen foutje, maar typisch Thailand: de firma in kwestie is waarschijnlijk al niet meer in 'leven'. Het is ook al een link die ruim 6 maanden oud is en als die niet meer werkt, dan is OF de firma al opgehouden OF de firma die de website host is opgehouden te bestaan. Allebei evenveel kans.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: huis te huur Chonburi

#12 Bericht door dutch » zondag 17 mei 2009, 02:01

joepattaya schreef:
Okie schreef:foutje
Haha, geen foutje, maar typisch Thailand: de firma in kwestie is waarschijnlijk al niet meer in 'leven'. Het is ook al een link die ruim 6 maanden oud is en als die niet meer werkt, dan is OF de firma al opgehouden OF de firma die de website host is opgehouden te bestaan. Allebei evenveel kans.
De doorstroom van bedrijven en vooral bedrijfjes is enorm.
Overal zie je ook de z.g. townhouses.Onderin een garage ( :D ) en bovenin wonen.
Kapsalonnetjes e.d. geef ik gemiddeld een 3-4 maanden.Zodra iemand wat centjes maakt, begint binnen een paar maanden iemand anders om de hoek,of er naast (!),eenzelfde activiteit.
Ik zal NOOIT een wat duurder apparaat kopen bij de gisteren opgerichtte firma om de hoek,maar altijd bij al wat gerenomeerde bedrijven.(i.v.m. de garantie)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”