Als JIJ WITNEUS kookt, eet jouw partner dat?

Thaise keuken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Als JIJ WITNEUS kookt, eet jouw partner dat?

#1 Bericht door prajak » woensdag 28 oktober 2015, 07:19

Collega Witneus, als jij kookt, eet jouw Thaise partner dat?

Je weet, 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet' en dat geldt motdorie in mijn huis onverkort.

Ik ben geen beroepskok maar na een leven vrije jongen geweest te zijn kan ik meer dan een ei bakken en een blik open trekken hoor! En ik heb goeie recepten van een beroepskok en van internet en mijn smaakpapillen zijn prima in orde.

Kai 'vreet' het niet!

Ze trekt haar neus dik op als ik snert maak, hutspot, kroketten, bruinebonensoep, als ik cake bak en zelfs als ik voorgebakken Makro broodjes lekker opwarm. Niks van dat alles.

Junior is wat ruimer maar als Kai thuis is wil ie er ook niks van weten. Alsof men als boos stel samenspant. Is Kai van honk dan eet ie zich lam aan mijn kookkunsten.

Kai zegt dat ze het niet lust. Maar ze zit wel aan die vreselijke somtam-ellende en soms gaat daarvan zoveel haar mond in dat ik een enkele keer al heb gezegd 'slaap jij maar in de andere kamer'. Dat 'meurt uit de muil' zoals men in Luttikhuizen pleegt te zeggen.

Ik hoor wel hoe jullie ervaringen zijn.

Kijk, ik ben verplicht die dingen dan zelf te eten en daar kom ik van aan en dan krijg ik ze daarom om mijn oren. Het is ook nooit goed.

Maar verder gaat alles goed hoor! :giggle:

Gebruikersavatar
brake034
Expat
Expat
Berichten: 3527
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2012, 11:51

Re: Als JIJ WITNEUS kookt, eet jouw partner dat?

#2 Bericht door brake034 » woensdag 28 oktober 2015, 08:13

Pun eet heel graag Hollandse pot, gisteren nog zei ze dat ze trek had in boerenkool met rookworst, want het wordt winter hier..... :neus: