Terug uit Thailand

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Britt
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 19:33

Terug uit Thailand

#1 Bericht door Britt » vrijdag 10 augustus 2007, 08:58

Wij zijn gisteravond terug gekomen uit Thailand.
Het reisverslag kun je lezen op
http://www.ruudenbrigitta2007.waarbenjij.nu

Veel leesplezier

Guidoesp
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 21 november 2008, 15:00

Re: Terug uit Thailand

#2 Bericht door Guidoesp » vrijdag 21 november 2008, 15:07

Ik ben gisteren terug gekomen uit Pattaya , en wat een land - stad .

Inmiddels zwaar verliefd geworden en de plannen om te trouwen liggen al klaar .

Zodra ik alles klaar heb kom ik met het reisverslag .

Guido en Soisirin

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Terug uit Thailand

#3 Bericht door dutch » vrijdag 21 november 2008, 15:37

:)
Nu weer even wakker worden en op beide voetjes rusten.
En ja......hou ons maar wat op de hoogte.
Wil je eventueel ook nog wat advies aanhoren (t.z.t.)?
;)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Terug uit Thailand

#4 Bericht door Khon Neua » vrijdag 21 november 2008, 15:41

Verliefd geworden in Pattaya.


Guido ben bij deze gewaarschuwd. Er zijn dagelijks 100 mannen die verliefd worden in Pattaya en willen gaan trouwen 99 daarvan zijn een paar dagen weken of maanden na het trouwen heel wat euro's armer en hebben spijt van hun verliefdheid .

Ik hoop dat je daar niet bij mag horen .

Tip neem de tijd haar beter te leren kennen en kijk eens aan hoe verliefd zij op jouw is zonder dat je haar ook maar een euro geeft

Guidoesp
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 21 november 2008, 15:00

Re: Terug uit Thailand

#5 Bericht door Guidoesp » vrijdag 21 november 2008, 15:58

Ik hou jullie wel op de hoogte het is nog vers allemaal .

oliebol2009
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 05 mei 2009, 09:18

Re: Terug uit Thailand

#6 Bericht door oliebol2009 » dinsdag 05 mei 2009, 10:36

ik ga ook naar pattaya, ben nu 35, ben er nooit geweest en vroeger had ik ook nog zo'n ideaalbeeld in mn kop van verliefd worden op het ideale aziatische meisje maar nu zou ik met die intentie er allang niet meer heengaan, je weet gewoon waar je heengaat en dat ze heel gehaaid zijn daar, getraind met touristen etc, dus ik ga gewoon alleen voor de fun, de lol en het uitgaan!:D verder geen verliefdheden, no way! daar trap ik niet in:D ga gewoon lekker uit daar en lol trappen.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Terug uit Thailand

#7 Bericht door printen44 » dinsdag 05 mei 2009, 11:02

Er is een engelse gezegde: There is a sucker born every minute"

Verliefd worden in Pattaya? Hele volkstammen zijn hier aan ten gronde gegaan.

Maar ach, liefde maakt blind. Voor de " farang" dan. Die mooie Thaise deerne heeft haar ogen wijd open en die kijkt begerig naar je bankpas, weet de weg naar elke ATM in Pattaya, heeft diverse opa's en oma's die op sterven liggen, haar zuster moet een zware operatie ondergaan, het dak van het huis vliegt er zowat vanaf, de brommer wordt om de haverklap gestolen, de familie ligt in katszwijm van de honger-oedeem, de waterbuffels vallen bij bosje dood neer en de talrijke broers willen allemaal gaan studeren. Liefs op een zo duur mogelijke prive-school. En als de farang dan naar huis gaat, vloeien de tranen van die Thaise schone rijkelijk en wordt plechtig beloofd dat ze de bus meteen naar huis in de rimboe neemt en daar smachtend op haar farang zal wachten. De maandelijkse bijdrage om haar familie te onderhouden is maar een druppel op de gloeiende plaat. :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: Terug uit Thailand

#8 Bericht door JohanS » dinsdag 05 mei 2009, 11:26

printen44 schreef:Er is een engelse gezegde: There is a sucker born every minute"

Verliefd worden in Pattaya? Hele volkstammen zijn hier aan ten gronde gegaan.

Maar ach, liefde maakt blind. Voor de " farang" dan. Die mooie Thaise deerne heeft haar ogen wijd open en die kijkt begerig naar je bankpas, weet de weg naar elke ATM in Pattaya, heeft diverse opa's en oma's die op sterven liggen, haar zuster moet een zware operatie ondergaan, het dak van het huis vliegt er zowat vanaf, de brommer wordt om de haverklap gestolen, de familie ligt in katszwijm van de honger-oedeem, de waterbuffels vallen bij bosje dood neer en de talrijke broers willen allemaal gaan studeren. Liefs op een zo duur mogelijke prive-school. En als de farang dan naar huis gaat, vloeien de tranen van die Thaise schone rijkelijk en wordt plechtig beloofd dat ze de bus meteen naar huis in de rimboe neemt en daar smachtend op haar farang zal wachten. De maandelijkse bijdrage om haar familie te onderhouden is maar een druppel op de gloeiende plaat. :lol: :lol: :lol:
En dat allemaal met meerdere Farangs tergelijker tijd !

Ze zijn wel slim die Thaise Barmeisjes ! ;)

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Terug uit Thailand

#9 Bericht door printen44 » dinsdag 05 mei 2009, 13:11

Ik kende er een (werd niet verliefd hoor) die had vier mobieltjes in vier verschillende kleuren. Elke kleur stond voor een verliefde farang. Haar organisatietalent bestond uit dat die farangs apart op vakantie moesten komen en niet twee of drie tegelijk. En dat lukte aardig. :lol: :lol: :lol:

oliebol2009
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 05 mei 2009, 09:18

Re: Terug uit Thailand

#10 Bericht door oliebol2009 » dinsdag 05 mei 2009, 13:13

yeah je weet gewoon dat je in t ootje wordt genomen maar je kan ook t spelletje gewoon leuk meespelen op een kindse/ speelse manier die leuk blijft, je kan er wel grappig mee praten met die thaise meisjes vind ik altijd haha, nederlandse meiden vind ik altijd veels te volwassen, is saai. ;) :D :D

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Terug uit Thailand

#11 Bericht door printen44 » dinsdag 05 mei 2009, 13:19

Even iets anders Oliebol, in een andere topic vroeg je of er vervoer van het vliegveld naar Pattaya was. Ik neem dan aan dat je nooit in Pattaya ben geweest. Nu schrijf je over Thaise meisjes alsof je er dagelijks mee omgaat. Je hebt dus of een kort geheugen dat je niet weet hoe je van het vliegveld naar Pattaya kan komen of je wilt gewoon wat leuks op het forum hebben. Dat kan ook. :lol:

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Terug uit Thailand

#12 Bericht door dutch » dinsdag 05 mei 2009, 13:26

oliebol2009 schreef:yeah je weet gewoon dat je in t ootje wordt genomen maar je kan ook t spelletje gewoon leuk meespelen op een kindse/ speelse manier die leuk blijft, je kan er wel grappig mee praten met die thaise meisjes vind ik altijd haha, nederlandse meiden vind ik altijd veels te volwassen, is saai. ;) :D :D
quote
post 1 van oliebol
Ik ga binnenkort naar Pattaya, hoe kan ik het beste reizen van de luchthaven van Bangkok naar Pattaya? Zijn er busverbindingen vanaf de luchthaven?
unquote

Waar heb je dan deze wijsheid vandaan?
Of ben je al een doorgewinterde Thailandganger,die al vaak met die Thaise meisjes heeft gepraat?
Vertel eens wat meer van jezelf :)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

oliebol2009
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 05 mei 2009, 09:18

Re: Terug uit Thailand

#13 Bericht door oliebol2009 » dinsdag 05 mei 2009, 13:59

hihi spannend allemaal he zo'n onbekende op het forum ;)

Mijn ex was koreaans en een vietnamese, beide geadopteerd, en ben op Bali geweest en in zuid korea dius ik weet wel wat af van de oosterse keuken

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

Re: Terug uit Thailand

#14 Bericht door Okie » dinsdag 05 mei 2009, 14:21

Mijn ex was koreaans en een vietnamese, beide geadopteerd, en ben op Bali geweest en in zuid korea dius ik weet wel wat af van de oosterse keuken


:? :o :? Beide geadopteerd, dus die hadden een echte oosterse opvoeding genoten bij hun westerse ouders hier in Nederland 5555 ik hoop dat U van spicy houdt :lol:

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Terug uit Thailand

#15 Bericht door dutch » dinsdag 05 mei 2009, 14:49

oliebol2009 schreef:hihi spannend allemaal he zo'n onbekende op het forum ;)

Mijn ex was koreaans en een vietnamese, beide geadopteerd, en ben op Bali geweest en in zuid korea dius ik weet wel wat af van de oosterse keuken
Geniet maar van je verblijf op het forum hoor. :cry:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”