bewoner

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: bewoner

#16 Bericht door wanadee » zaterdag 24 juni 2017, 10:48

hanshu schreef:
wanadee schreef:Over een maand of 4 weer om mijn rijbewijs te verlengen dan ben ik weer klaar de eerste jaren.
Ben je daar zeker van? Volgens mij zat je 2 jaar geleden gelijk met mij ongeveer en die van mij verloopt over 2 maanden.
Half oktober Hans. En je mag tot een jaar over tijd maar je weet maar nooit wat daar voor nadelen aan zitten. Maar ta heeft hem een maand geleden verlengd, 10 maanden over tijd. Je schiet er verder niks mee op want het sluit toch op elkaar aan.

Ps, ik weet trouwens niet of dat jaar ook voor een voorlopig rijbewijs geldt daar had ik nog niet bij stil gestaan.

hanshu

Re: bewoner

#17 Bericht door hanshu » zaterdag 24 juni 2017, 10:52

wanadee schreef:
hanshu schreef:
wanadee schreef:Over een maand of 4 weer om mijn rijbewijs te verlengen dan ben ik weer klaar de eerste jaren.
Ben je daar zeker van? Volgens mij zat je 2 jaar geleden gelijk met mij ongeveer en die van mij verloopt over 2 maanden.
Half oktober Hans. En je mag tot een jaar over tijd maar je weet maar nooit wat daar voor nadelen aan zitten. Maar ta heeft hem een maand geleden verlengd, 10 maanden over tijd. Je schiet er verder niks mee op want het sluit toch op elkaar aan.

Ps, ik weet trouwens niet of dat jaar ook voor een voorlopig rijbewijs geldt daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Laatst gewijzigd door hanshu op zondag 02 juli 2017, 01:49, 1 keer totaal gewijzigd.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: bewoner

#18 Bericht door wanadee » zondag 25 juni 2017, 01:16

Laat even weten hoeveel eerder dat kan? Ik ben juli en augustus in nederland, kom ergens begin september terug en dat soort dingen wil ik liefst ook snel achter de rug hebben.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: bewoner

#19 Bericht door Herbergier » zondag 25 juni 2017, 06:29

Ik heb mijn rijbewijs een half jaar te laat verlengd, want ik had een half jaar later ook een nieuw Nederlands paspoort nodig, nu staat mijn nieuw paspoortnummer op mijn nieuw rijbewijs.
Alles van waarde is weerloos.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: bewoner

#20 Bericht door wanadee » zondag 25 juni 2017, 06:33

Herbergier schreef:Ik heb mijn rijbewijs een half jaar te laat verlengd, want ik had een half jaar later ook een nieuw Nederlands paspoort nodig, nu staat mijn nieuw paspoortnummer op mijn nieuw rijbewijs.
Ik heb ook een nieuw paspoort dus idem. Maar ik heb nu een voorlopig rijbewijs, twee jaar, en ik weet niet of je daar ook zoveel over tijd mee mag zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”