derde vriendin voor visa

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
peterjonkers
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 22:24

derde vriendin voor visa

#1 Bericht door peterjonkers » dinsdag 16 oktober 2018, 20:16

Goedenavond..
Na een keer een Filipijnse en als laatste Thaise vriendin te hebben uit genodigd voor schengenvisa, wil ik weten of ik een derde Thaise vriendin zou kunnen uitnodigen zonder problemen bij douane op schiphol, daar al mijn gegevens bekend zijn.
Nu kan zij op eigen "kracht " hier heen komen evt, daar zij een goed betaalde baan heeft en een eigen woning bezit en over de financiele middelen beschikt..
Mij lijkt het geen bezwaar, maar toch even op dit forum verelden, want je weet maar nooit..
Alvast bedankt..

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: derde vriendin voor visa

#2 Bericht door jumbo » woensdag 17 oktober 2018, 01:18

peterjonkers schreef:Goedenavond..
Na een keer een Filipijnse en als laatste Thaise vriendin te hebben uit genodigd voor schengenvisa, wil ik weten of ik een derde Thaise vriendin zou kunnen uitnodigen zonder problemen bij douane op schiphol, daar al mijn gegevens bekend zijn.
Nu kan zij op eigen "kracht " hier heen komen evt, daar zij een goed betaalde baan heeft en een eigen woning bezit en over de financiele middelen beschikt..
Mij lijkt het geen bezwaar, maar toch even op dit forum verelden, want je weet maar nooit..
Alvast bedankt..
waarom niet als ze netjes zijn teruggekeerd of wil de douane/het ministerie gaan mee denken over jouw relaties??
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: derde vriendin voor visa

#3 Bericht door wanadee » woensdag 17 oktober 2018, 08:37

Lijkt mij ook geen 3nkel probleem,te gevennals aan alle voorwaarden is voldaan. De staat kijkt alleen naar solvabiliteiten risico.

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”