Maatje voor mijn Thaise vriendin in Amsterdam (Oud-West)

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
darzing
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 12 oktober 2008, 14:22

Maatje voor mijn Thaise vriendin in Amsterdam (Oud-West)

#1 Bericht door darzing » zondag 17 mei 2009, 14:36

Hello Hello, mijn Thaise vriendin (31 jaar) die ik al ruim 2 jaar ken is nu voor 3 maanden bij mij in Amsterdam (Oud-West). Daarvan zijn 3 weken om en af en toe verveelt ze zich wat overdag want ik werk gewoon.
Zijn er Thaise vrouwen in Amsterdam waar ze wat contact mee kan opbouwen?

Het is de bedoeling dat ze volgend jaar voor langere tijd naar Nederland komt dus alvast wat Nederlands leren zou ook geen kwaad kunnen.
We gaan natuurlijk binnenkort een aantal Thaise restaurants bezoeken en kijken of we daar Anschluss kunnen vinden.

Het is allemaal niet rampzalig want ze vermaakt zich best in haar eentje. Ze heeft een fiets en ze crosst heel Amsterdam al door maar een extra duwtje zou niet verkeerd zijn.

Groetjes Darzing

BIRD
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 60
Lid geworden op: donderdag 26 februari 2009, 10:07

Re: Maatje voor mijn Thaise vriendin in Amsterdam (Oud-West)

#2 Bericht door BIRD » maandag 18 mei 2009, 09:35

Ik zou wat thaise forums opzoeken van en voor thaise vrouwen die in nederland zijn, dan kan je vrouw ook gelijk inschatten wat voor soort mensen het zijn...

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

Re: Maatje voor mijn Thaise vriendin in Amsterdam (Oud-West)

#3 Bericht door dirk » maandag 18 mei 2009, 11:37

Maak eens contact met de Boedistiche tempel in Landsmeer.
Die kunnen je ook verder helpen.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Wereldvreemd
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 15:15

Re: Maatje voor mijn Thaise vriendin in Amsterdam (Oud-West)

#4 Bericht door Wereldvreemd » maandag 18 mei 2009, 14:43

- -

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Maatje voor mijn Thaise vriendin in Amsterdam (Oud-West)

#5 Bericht door Rene » maandag 18 mei 2009, 19:25

darzing schreef:Hello Hello, mijn Thaise vriendin (31 jaar) die ik al ruim 2 jaar ken is nu voor 3 maanden bij mij in Amsterdam (Oud-West). Daarvan zijn 3 weken om en af en toe verveelt ze zich wat overdag want ik werk gewoon.
Zijn er Thaise vrouwen in Amsterdam waar ze wat contact mee kan opbouwen?

Het is de bedoeling dat ze volgend jaar voor langere tijd naar Nederland komt dus alvast wat Nederlands leren zou ook geen kwaad kunnen.
We gaan natuurlijk binnenkort een aantal Thaise restaurants bezoeken en kijken of we daar Anschluss kunnen vinden.

Het is allemaal niet rampzalig want ze vermaakt zich best in haar eentje. Ze heeft een fiets en ze crosst heel Amsterdam al door maar een extra duwtje zou niet verkeerd zijn.

Groetjes Darzing
Tja, het is jammer dat we een eind uit elkaar wonen(niet ver van Tiel). MyThailady is ook voor 3 maanden hier. 21-6 gaan we samen weer retour.
Maar er is een behoorlijk grote Thaise gemeenschap in NL. In Amsterdam zijn diverse Thai restaurants en Thai winkels dus ook veel Thaise mensen. :P
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”