Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#31 Bericht door perry » vrijdag 30 januari 2009, 18:24

Jim schreef:
Pieter schreef: Gelijk heeft hij alle Jappen en Amerikanen NL uit
dat zijn westerse immigranten.
die hoeven bijv. ook geen MVV aan te vragen of de taaltoets op de ambassade te doen.
Klopt en die kunnen allemaal vloeiend Nederlands :lol: :lol: moet je eens proberen om daar heen te gaan als je bv geen green card hebt mag je niet eens gaan werken.

Maar wij zijn o.zo gastvrij tegenover buitenlanders om te kotsen :twisted
Werk om te leven leef niet om te werken.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1564
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#32 Bericht door jomel17 » vrijdag 30 januari 2009, 22:55

Toen mijn vrouw hier de tweede keer was en langer wilde blijven vroeg zij dus heel serieus of wij niet even naar Belgie konden gaan om zodoende haar visum te verlengen :idea:
Heb haar verteld dat Thailand in veel dingen beter is dan Nederland ook het visabeleid dus !!
หลงรัก

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#33 Bericht door dutch » zaterdag 31 januari 2009, 03:12

perry schreef:
Jim schreef:
Pieter schreef: Gelijk heeft hij alle Jappen en Amerikanen NL uit
dat zijn westerse immigranten.
die hoeven bijv. ook geen MVV aan te vragen of de taaltoets op de ambassade te doen.
Klopt en die kunnen allemaal vloeiend Nederlands :lol: :lol: moet je eens proberen om daar heen te gaan als je bv geen green card hebt mag je niet eens gaan werken.

Maar wij zijn o.zo gastvrij tegenover buitenlanders om te kotsen :twisted
Laat ik vooropstellen dat ik het voor eenieder,die door deze maatregelen getroffen wordt,een persoonlijk drama vindt.
Er zijn vier groepen buitenlanders.Asylanten(vluchtelingen)-familie vorming (nieuwe partners zowel als gezinsherreniging) - buitenlanders die hier (tijdelijk) komen werken(expats) en de vrije stroom van EU burgers .
(ik zal best wel een groep vergeten zijn want ik ben zelf al te lang uit Nederland weg ;) )
Voor expats kan je de kennis van de Nederlandse taal moeilijk eisen.Meestal zijn expat contracten voor 3 jaar en is de voertaal bij de firma's waar ze werken,niet Nederlands.
We kunnen dus moeilijk ALLE buitenlanders over een kam scheren,lijkt me.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

sombat
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 445
Lid geworden op: zaterdag 08 maart 2008, 09:57

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#34 Bericht door sombat » zondag 01 februari 2009, 10:21

JIM: ik heb het programma van de heer Wilders goed gelezen maar kan toch nergens vinden en of lezen waar staat dat hij alle niet europese personen de toegang wil,verbieden.

Wilders for president :mrgreen:

sombat
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 445
Lid geworden op: zaterdag 08 maart 2008, 09:57

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#35 Bericht door sombat » zondag 01 februari 2009, 10:44

PVV: Kabinetsaanpak Marokkaans straattuig lachertje onze redactie internet


-
PVV-Tweede Kamerlid Sietse Fritsma noemt de kabinetsaanpak van Marokkaans straattuig 'een lachertje'. De plannen die het kabinet vandaag kenbaar heeft gemaakt om Marokkaanse probleemjongeren aan te pakken zijn in de ogen van de PVV flutmaatregelen.




PVV-Kamerlid Sietse Fritsma.


Fritsma stelt dat het kabinet kennelijk nog steeds geen idee heeft hoe erg de door Marokkaanse jongeren veroorzaakte overlast en criminaliteit is: "Het is triest dat het kabinet die problemen op denkt te kunnen lossen met straatcoaches en gezinsmanagers".

De PVV wil dat er veel zwaardere straffen worden opgelegd aan straatterroristen, waaronder fors hogere gevangenisstraffen en de uitzetting naar Marokko.

"Zonder deze stevige maatregelen is de aanpak van het Marokkaanse straatrerreurprobleem lachwekkend en tot mislukken gedoemd", aldus Fritsma


en daarom worden de sluiproutes dicht getimmerd. echter wilders en zijn kameraden geven het beestje een naam.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#36 Bericht door Pieter » zondag 01 februari 2009, 16:10

sombat schreef:PVV: Kabinetsaanpak Marokkaans straattuig lachertje onze redactie internet


-
PVV-Tweede Kamerlid Sietse Fritsma noemt de kabinetsaanpak van Marokkaans straattuig 'een lachertje'. De plannen die het kabinet vandaag kenbaar heeft gemaakt om Marokkaanse probleemjongeren aan te pakken zijn in de ogen van de PVV flutmaatregelen.




PVV-Kamerlid Sietse Fritsma.


Fritsma stelt dat het kabinet kennelijk nog steeds geen idee heeft hoe erg de door Marokkaanse jongeren veroorzaakte overlast en criminaliteit is: "Het is triest dat het kabinet die problemen op denkt te kunnen lossen met straatcoaches en gezinsmanagers".

De PVV wil dat er veel zwaardere straffen worden opgelegd aan straatterroristen, waaronder fors hogere gevangenisstraffen en de uitzetting naar Marokko.

"Zonder deze stevige maatregelen is de aanpak van het Marokkaanse straatrerreurprobleem lachwekkend en tot mislukken gedoemd", aldus Fritsma


en daarom worden de sluiproutes dicht getimmerd. echter wilders en zijn kameraden geven het beestje een naam.

Turken en maroco's zijn 15 % van het totaal dus de rest ken doodvallen leuk die Lonsdale kaalkopjes ideeen :evil:

Maar somsbad je hebt wel een beetje gelijk maar ik (nu vanuit buitenland waar wel mensen moeten werken voor hun brood)
zijn die geite wollen sokken profi's die eerst de opvangkampen bevuilde nu dus een nieuwe doelgroep gevonden hebben--------------> straatcoaches en gezinsmanagers kom op get a live ... die ouders gewoon een schop onder hun kont of een forse geldboete moet je eens kijken hoe snel het veranderd...

Gewoon vertellen waar het op staat nie bang zijn gewoon als je een klein *** marokaantje iets ziet doen wat nie kan gewoon een klap voor z'n smoel geven deed ik vroeger ook enj doen ze in maroc nog steeds helpt goed ander glijden ze in een schaal enzo niet soiaal maar gewoon op z'n berbers..

Pieter (geen pvda == nieuwe nsb meer ) au.b moderator als uw hier moeite mee hebt leg mij dan uit waarom en verwijder deze zinsnede


Pieter

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#37 Bericht door perry » zondag 01 februari 2009, 19:12

Ik dacht dat deze Topic over de vestigings regels ging voor buitenlandse partners nu hebben we bijna een Wilders discussie over een uitgerangeerde VVD.er neem nou maar van mij aan die vent komt nooit in de regering zijn partij is al bijna verboden.
Werk om te leven leef niet om te werken.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#38 Bericht door Jim » zondag 01 februari 2009, 21:12

sombat schreef:JIM: ik heb het programma van de heer Wilders goed gelezen maar kan toch nergens vinden en of lezen waar staat dat hij alle niet europese personen de toegang wil,verbieden.

Wilders for president :mrgreen:
moet je toch beter zoeken.
Tweede-Kamerlid Geert Wilders wil een immigratiestop van vijf jaar voor niet-westerse allochtonen die zich in Nederland blijvend willen vestigen. De 'Groep Wilders' richt zich op drie hoofdpunten: lagere belastingen, betere scholen en een immigratiestop. In EénVandaag 18.10.2006 presenteert Wilders zijn immigratieplan.

http://buitenlandsepartner.startpagina. ... ers-geert/
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#39 Bericht door Jim » zondag 01 februari 2009, 21:17

Pieter schreef: Maar somsbad je hebt wel een beetje gelijk maar ik (nu vanuit buitenland waar wel mensen moeten werken voor hun brood)
zijn die geite wollen sokken profi's die eerst de opvangkampen bevuilde nu dus een nieuwe doelgroep gevonden hebben--------------> straatcoaches en gezinsmanagers kom op get a live ... die ouders gewoon een schop onder hun kont of een forse geldboete moet je eens kijken hoe snel het veranderd...
zo doen ze dat geloof ik in frankrijk waar om de 6 maanden weer 's een halve stadswijk in de fik gaat.
als keihard aanpakken zou werken dan was de hele midden-oosten kwestie al decennia geleden opgelost ;)

op actie volgt reactie.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

sombat
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 445
Lid geworden op: zaterdag 08 maart 2008, 09:57

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#40 Bericht door sombat » maandag 02 februari 2009, 03:38

terug naar het onderwerp: regels worden aangescherpt.
waarom worden die regels aangescherpt?.: antwoord: er is teveel buitenlands crimineel gedrag onder de al gevestigden.

heeft het zin die regels aan te scherpen?. antwoord : nee.. waarom niet ? eerst moet de straat schoon geveegd worden en daarna kan er een nieuwe start gemaakt worden.


een deel van de imigranten afkomstig van de antillen, marokko, turkije die bepalen al jaren het straatbeeld van holland. in de nederlandse bajes zit meer en deel buitenlanders dan hollanders.


regels aanscherpen heeft geen zin. 1 goede oplossing is : 1 keer met justitie in aanraking geweest direkt het land uit.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#41 Bericht door Jim » maandag 02 februari 2009, 06:49

dat is idd heel erg wilders.
alle buitenlanders het land uit en alle problemen zijn opgelost.

voor jou te hopen dat er geen thaise wilders opstaat ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#42 Bericht door dutch » maandag 02 februari 2009, 07:59

Ofschoon de stelling van Sombat wat te simpel klinkt,zegt hij niet:alle buitenlanders eruit.
Eerst verwijderen van "echte" illegalen en "uitgeprocedeerden" (dat proberen ze al jaren en wordt door de politiek tegengehouden :lol: :lol: ) en de op visum of verblijfsvergunning aanwezige niet-nederlanders bij crimineel gedrag (recidive !) terug naar het thuisland.
Helaas zijn de dubbele paspoorthouders een andere groep die van rechtswege niet zo maar uitgezet kunnen worden.
(het zijn onze gekozen regeringen die deze troep hebben laten ontstaan en er nu absoluut geen weg mee weten)
Ook denk ik dat de ontelbaren "sociaal" afgestudeerden er alles aan zullen doen om hun doelgroepen hier te houden en te vergroten.Deze niets opleverende en alleen maar kostende groep van hulpverleners brengen economisch niets in het laatje.
(wel een beetje overdreven,ik weet het ;) )
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

sombat
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 445
Lid geworden op: zaterdag 08 maart 2008, 09:57

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#43 Bericht door sombat » dinsdag 03 februari 2009, 07:05

dat is idd heel erg wilders.
alle buitenlanders het land uit en alle problemen zijn opgelost.


JIMMIE eerst beter lezen wat ik schrijf, en dan zeuren. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#44 Bericht door Jim » dinsdag 03 februari 2009, 13:22

dutch schreef:Ofschoon de stelling van Sombat wat te simpel klinkt,zegt hij niet:alle buitenlanders eruit.
Eerst verwijderen van "echte" illegalen en "uitgeprocedeerden" (dat proberen ze al jaren en wordt door de politiek tegengehouden :lol: :lol:
verwijderen.. waar naar toe?
verdonk kreeg het voor elkaar dat als je maar zwart genoeg was dat je dan gewoon in de congo werd gedumpt.
dat die mensen daar helemaal niet vandaan kwamen maakte haar niets uit.
congo kreeg een fooi (1250 euri pp oid) en de uitgezette mensen.. tja, daar zijn ze nu nog steeds naar op zoek.
en de op visum of verblijfsvergunning aanwezige niet-nederlanders bij crimineel gedrag (recidive !) terug naar het thuisland.
De ministerraad heeft ingestemd met het voorstel van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) om het Vreemdelingrechtelijk Openbare Orde beleid aan te scherpen. Het kabinet wil het probleem beter kunnen aanpakken van nog niet zo lang in Nederland verblijvende vreemdelingen die hier het criminele pad op gaan. Verblijfsrechtelijk ingrijpen betekent het kunnen intrekken van de verblijfsvergunning en vervolgens het verwijderen van de vreemdeling uit Nederland. Deze maatregel staat naast de sanctiemaatregelen die in het kader van het strafrecht kunnen worden uitgevoerd. Het aangescherpte beleid is mede tot stand gekomen op basis van het advies 'Openbare orde en verblijfsbeëindiging' van de Adviescommissie voor Vreemdelingenzaken (ACVZ).

http://www.regering.nl/Actueel/Persberi ... ngescherpt
dat is al zo.
Helaas zijn de dubbele paspoorthouders een andere groep die van rechtswege niet zo maar uitgezet kunnen worden.
als je een nederlands paspoort hebt kan je nu eenmaal niet uitgezet worden.
maar ik weet zeker dat congo wel mensen opneemt voor 1250,- per persoon ;)
er zijn vast nog wel cacaoplantages waar ze mensen nodig hebben.
(het zijn onze gekozen regeringen die deze troep hebben laten ontstaan en er nu absoluut geen weg mee weten)
de problemen in nederland zijn niet groter dan in andere landen.

het grote probleem in nederland is dat iedereen kei hard is geworden.

een tasjesroof mag van heel veel mensen al worden bestraft met de dood.
mensen worden bij stoplichten uit hun auto getrokken en in elkaar getimmerd als hun rijgedrag niet bevalt.
oerhollandse blondharige jeugd gooit bakstenen van viaducten op autos.

etc..

de halve maatschappij is verrot.. en ja, daar horen ook sommige buitenlanders bij.
sombat schreef:dat is idd heel erg wilders.
alle buitenlanders het land uit en alle problemen zijn opgelost.


JIMMIE eerst beter lezen wat ik schrijf, en dan zeuren. :mrgreen:
denk je dat wilders het daar bij laat dan?
die rust niet voordat iedereen in nederland een 100% joods/christelijke levensovertuiging heeft.

dus nadat de moslims eruit zijn zal hij wel met de homo's beginnen.. en waar houdt 't op..
zonder zondebokken heeft wilders geen macht.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Aanscherping vestigingsregels buitenlandse partners

#45 Bericht door Jim » woensdag 04 februari 2009, 10:40

nou ja, ik zie het allemaal wel.
ik hoop toch wel op m'n boerderijtje in korat te zitten voordat wattenstaafhoofdje hier echt aan de macht komt.

mocht dat niet lukken dat is er altijd nog de EU-route ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”