remigreren naar Nederland

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Singtoo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 18:43
Locatie: Dordrecht / Chachoengsao

Re: remigreren naar Nederland

#136 Bericht door Singtoo » donderdag 26 februari 2009, 00:46

Hallo Remco nog meer schapekoppen in ons midden hier?
Remco je kan, als je er zin in hebt, je woonplaats(en) in je gebruikersprofiel toevoegen.
Zoals je ziet geeft dat best wel een leuke extra band.
Je kunt voor zowel de kant in Nederland maar zeker ook je plaats waar je binding mee hebt in Thailand invullen.
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: remigreren naar Nederland

#137 Bericht door joepattaya » woensdag 11 maart 2009, 11:58

Ff een updeetje..........
ben nog steeds werkzaam in Schiedam. Heb besloten om de zaak te verlaten zodra mijn salaris van Februari gestort is.........inderdaad ja......... al bijna 2 weken te laat. Dit is dus tekenend voor de situatie hier.
Ik weet dat het moeilijke tijden zijn, maar op geen enkele wijze is er nagedacht over de gevolgen op langere termijn en op dit moment draait de toko als een Thaise shop: nooit voorraad, en als er per ongeluk iets verkochjt wordt wat er niet is, dan wordt het snel gehaald bij de concurrent, uiteraard tegen inlevering van de benodigde marge.

Er zijn talloze regelingen met deurwaarders, leveranciers, belastingen en de extra kosten van incassoburo's zijn niet van de lucht.

Na mijn ontslagname, zal ik nog een paar weken in Eindhoven verkeren, waarna ik op een korte trip door Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland op 30 april omstreeks 5 uur 's middags het vliegtuig neem naar BKK.......op weg naar de warmte (zowel weer als mensen), beide banen en (hoe raar het ook klinkt) enige mate van zekerheid!!

Ik kan weer een hoofdstuk toevoegen aan mijn boek.............
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”