Ik stop er mee.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Janthai
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: woensdag 04 januari 2012, 14:39

Ik stop er mee.

#1 Bericht door Janthai » dinsdag 24 april 2018, 03:57

Ik stop er mee , met Thailand forum bedoel ik. Er kan geen normale discussie gevoerd worden en wil me niet verlagen om daar aan mee te doen.

Gebruikersavatar
foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zondag 09 juni 2013, 13:24
Locatie: WarinChamrap

Re: Ik stop er mee.

#2 Bericht door foppo » dinsdag 24 april 2018, 05:03

Ik doe met je mee, deed ik eigenlijk al een tijdje....er zijn tenslotte veel betere plekken op internet...

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ik stop er mee.

#3 Bericht door ron » dinsdag 24 april 2018, 06:16

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Ik stop er mee.

#4 Bericht door jomel17 » dinsdag 24 april 2018, 16:57

Ik schrijf niet veel maar ik denk dat we deze leden niet erg zullen missen.....
หลงรัก

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Ik stop er mee.

#5 Bericht door serpay » dinsdag 24 april 2018, 17:58

Janthai schreef:Ik stop er mee , met Thailand forum bedoel ik. Er kan geen normale discussie gevoerd worden en wil me niet verlagen om daar aan mee te doen.

jammer maar als je 63 berichten plaatst in 6 jaar tijd, moet ik zeggen dat je echt een voorwaardig lid was die iedere discussie aanging!!!!
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Ik stop er mee.

#6 Bericht door driver » dinsdag 24 april 2018, 18:08

serpay schreef:
Janthai schreef:Ik stop er mee , met Thailand forum bedoel ik. Er kan geen normale discussie gevoerd worden en wil me niet verlagen om daar aan mee te doen.

jammer maar als je 63 berichten plaatst in 6 jaar tijd, moet ik zeggen dat je echt een voorwaardig lid was die iedere discussie aanging!!!!
:mrgreen:..

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Ik stop er mee.

#7 Bericht door driver » dinsdag 24 april 2018, 18:11

jomel17 schreef:Ik schrijf niet veel maar ik denk dat we deze leden niet erg zullen missen.....
Ik deel jouw mening Jomel 17.
Nu is veel posten uiteraard geen moeten maar wat Serpay m.i al terecht opmerkte.. 63 keer iets gepost in 6 jaar en dan aangeven dat je niet mee wilt doen in de huidige manier van posten oid dan denk ik ook???

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ik stop er mee.

#8 Bericht door ron » dinsdag 24 april 2018, 18:26

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Ik stop er mee.

#9 Bericht door genesis » dinsdag 24 april 2018, 20:57

Toch begrijp ik het wel een beetje, soms is de algemene teneur op een manier door sommigen dat ik wel lees, maar (veel) minder post.

En vond het vroeger met enkele 'oudgedienden' ook wel lekkerder lopen, sommigen trokken het zich m.i. iets te veel aan wat er gezegd werd, maar grosso modo kon het door de beugel allemaal

Genesis

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Ik stop er mee.

#10 Bericht door jumbo » woensdag 25 april 2018, 01:03

genesis schreef:Toch begrijp ik het wel een beetje, soms is de algemene teneur op een manier door sommigen dat ik wel lees, maar (veel) minder post.

En vond het vroeger met enkele 'oudgedienden' ook wel lekkerder lopen, sommigen trokken het zich m.i. iets te veel aan wat er gezegd werd, maar grosso modo kon het door de beugel allemaal

Genesis
Plus 1

Het is nu alsof je 'tegen' een soort front werkt ipv bijdraagt aan een discussie, dat werkt terughoudend in je mening en kennis te delen
Als leden die niet de ervaringsdeskundige zijn op een bepaald gebied en gehinderd door hun eigen gebrek aan kennis een serieuze discussie in het belachelijke gaan trekken dan krijg je scheve gezichten...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Ik stop er mee.

#11 Bericht door stevenl » woensdag 25 april 2018, 02:07

serpay schreef:
Janthai schreef:Ik stop er mee , met Thailand forum bedoel ik. Er kan geen normale discussie gevoerd worden en wil me niet verlagen om daar aan mee te doen.

jammer maar als je 63 berichten plaatst in 6 jaar tijd, moet ik zeggen dat je echt een voorwaardig lid was die iedere discussie aanging!!!!
Hij is/was een lid met contributies.

Jouw reactie geeft precies de reden aan dat mensen er mee stoppen.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Ik stop er mee.

#12 Bericht door stevenl » woensdag 25 april 2018, 02:09

jumbo schreef:
genesis schreef:Toch begrijp ik het wel een beetje, soms is de algemene teneur op een manier door sommigen dat ik wel lees, maar (veel) minder post.

En vond het vroeger met enkele 'oudgedienden' ook wel lekkerder lopen, sommigen trokken het zich m.i. iets te veel aan wat er gezegd werd, maar grosso modo kon het door de beugel allemaal

Genesis
Plus 1

Het is nu alsof je 'tegen' een soort front werkt ipv bijdraagt aan een discussie, dat werkt terughoudend in je mening en kennis te delen
Als leden die niet de ervaringsdeskundige zijn op een bepaald gebied en gehinderd door hun eigen gebrek aan kennis een serieuze discussie in het belachelijke gaan trekken dan krijg je scheve gezichten...
En nog 1.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Ik stop er mee.

#13 Bericht door wpdl » woensdag 25 april 2018, 02:13

Aha het gaat die kant op zou daar de moderatie met zijn regels niet voor zijn :?:

Voor diegene die de basis van een forum niet helemaal snappen hier nog een stukje kopie.

Een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum (meervoud: forums of fora) is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers. Deze gebruikers plaatsen langere berichten en kunnen 'asynchroon' met elkaar overleggen; de bijdragen worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan. Internetforums verschillen hiermee van andere discussiemogelijkheden zoals chatruimtes, nieuwsgroepen, weblogs en sociale media zoals Twitter. Op sommige internetforums moeten bezoekers zich registreren onder een bijnaam of nickname om te mogen reageren. Andere forums zijn vrijer en daarop zijn berichten zonder registratie geplaatst. Deze worden geplaagd door spamaanvallen en schakelen meestal over naar een bepaalde vorm van authentificatie. De virtuele persoonlijkheid van een forumbezoeker kan naast het gebruik van bijnamen ook tot uiting komen in het gebruik van avatars en handtekeningen. De meeste forumgangers bezoeken het forum onder een schuilnaam. Dit blijkt allerhande vormen van ongepast gedrag uit te lokken. Daarom hebben de meeste (kwaliteits)forums een of ander 'forumbeleid' met gebruiksvoorwaarden voor de website. Moderatoren controleren of de gebruikers zich houden aan deze voorwaarden.

Kortom het nivo van een forum ligt aan het uitvoerend beleid van de moderatie maar bovenal aan de INBRENG van leden.
Als leden het er niet mee eens zijn kunnen ze dat via de rode knop melden of zoals [hoewel ik het als theatraal ziet] hier, tenslotte vermelden beide niks waar het nu aan schort in hun ogen.
Verlagen en betere plekken zijn niet echt opmerkingen die je als maatstaf kan aanhouden.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Ik stop er mee.

#14 Bericht door KhunSugar » woensdag 25 april 2018, 08:25

Elk forum heeft zijn kleuterklasje of pestgroepje, een verzameling leden met lange tenen en kort lontje.
Niet aan storen laat ze hun hart ophalen.
En wie zich aan mij stoort raakt mijn koude kleren niet.

Nog een aangename dag iedereen :-)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Ik stop er mee.

#15 Bericht door driver » woensdag 25 april 2018, 08:54

stevenl schreef:
serpay schreef:
Janthai schreef:Ik stop er mee , met Thailand forum bedoel ik. Er kan geen normale discussie gevoerd worden en wil me niet verlagen om daar aan mee te doen.

jammer maar als je 63 berichten plaatst in 6 jaar tijd, moet ik zeggen dat je echt een voorwaardig lid was die iedere discussie aanging!!!!
Hij is/was een lid met contributies.

Jouw reactie geeft precies de reden aan dat mensen er mee stoppen.
Een lid met contributies? dit stukje snap ik even niet en dat meen ik serieus. Met alle respect voor Janthai.. Melden dat je afhaakt vanwege wat reacties op het forum waar hij zich niet in vinden kan wat ik lees maar zelf amper meegedaan aan wat dan ook hier vlgs mij. En als deze man dan afhaakt of anderen is dat o.a door een reactie van Serpay lees ik nu. Dan haakt hij ook af door mijn reactie want ik deel de reactie van Serpay nog steeds
Een forum bestaat niet uit alleen maar meelezers en weinig posters daarmee creëer je een dood forum vindt ik. Meer postings houdt het in beweging. Dat er nog steeds mensen zijn die elkaar niet mogen en dat regelmatig laten merken is jammer maar daar lig ik niet wakker van. Doe gewoon je eigen ding hier denk ik dan maar en reageer daar waar je wilt of niet.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”