Het Praathuis

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4561 Bericht door wanadee » zondag 19 augustus 2018, 09:23

ron schreef:
ron schreef:(Buitenlandse) zakenmensen die een meier fooi geven......
Pooiers krijg je niet als klant op Schiphol.
Een keertje wel een pooier uit Biafra in de auto gehad,die had een gouden Rolex om zijn middel. :crazy:
Tis niet me broer :happyno:

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Het Praathuis

#4562 Bericht door genesis » zondag 19 augustus 2018, 18:45

:roll:

Genesis

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#4563 Bericht door ron » zondag 19 augustus 2018, 19:16

genesis schreef::roll:

Genesis
Yep.

256423=30/8
Laatst gewijzigd door ron op donderdag 30 augustus 2018, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4564 Bericht door wanadee » maandag 20 augustus 2018, 01:01

Ik hou me maar eff rustig tot de forumpolitie weer haar portie censuur heeft binnen geveegd :neus:

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Het Praathuis

#4565 Bericht door rfms » maandag 20 augustus 2018, 06:30

Naar mijn persoonlijke mening, heeft de moderator precies datgene gedaan wat van een bekwame modeator mag verwacht worden.
Het zijn diegenen die ongepaste reacties plaatsen die in fout zijn.
Het is vanzelfsprekend dat tevens de reacties op de ongepaste reacties verwijderd worden.

[|)
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Het Praathuis

#4566 Bericht door KhunSugar » maandag 20 augustus 2018, 23:36

Het is belangrijk te onthouden dat wanneer je iets op het internet zet, hetgeen je zegt een grond van waarheid moet kennen of je bewijs moet kunnen leveren van je standpunt, en dat je het niet mag doen enkel en alleen om de ander te schaden. We leven in een diverse en steeds groter wordende samenleving, je zal niet iedereen even goed kunnen verdragen, maar zelfs wanneer je je frustraties wilt uiten mag je niet te ver gaan. VvMU heeft zijn beperkingen.
Mensen met kilometers lange tenen en bijzonder kort lontje (mm), moeten soms door moderatie tegen zichzelf beschermd worden wanneer men de controle verliest en de welvoeglijkheid met de voeten getreden wordt.

[|)

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4567 Bericht door wanadee » dinsdag 21 augustus 2018, 00:52

KhunSugar schreef:Het is belangrijk te onthouden dat wanneer je iets op het internet zet, hetgeen je zegt een grond van waarheid moet kennen of je bewijs moet kunnen leveren van je standpunt, en dat je het niet mag doen enkel en alleen om de ander te schaden. We leven in een diverse en steeds groter wordende samenleving, je zal niet iedereen even goed kunnen verdragen, maar zelfs wanneer je je frustraties wilt uiten mag je niet te ver gaan. VvMU heeft zijn beperkingen.
Mensen met kilometers lange tenen en bijzonder kort lontje (mm), moeten soms door moderatie tegen zichzelf beschermd worden wanneer men de controle verliest en de welvoeglijkheid met de voeten getreden wordt.

[|)
Tja suiker, daarom is jouw post over het willen beperken van vrijheid van meningsuiting van bepaalde leden ook weg gehaald. Was behoorlijk denigrerend/minachtend en terecht dat het verwijderd is. Maar kennelijk zie je nog steeds de balk in eigen ogen niet.
Wat wel jammer is dat mijn “komische” reactie en de reactie daarop weg gehaald is, dat is vaak doeltreffender dan simpelweg verwijderen.

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Het Praathuis

#4568 Bericht door rfms » dinsdag 21 augustus 2018, 06:31

Gelieve de sukkelaar(s) vandaag niet te storen !
:cheesy:
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Het Praathuis

#4569 Bericht door wpdl » dinsdag 21 augustus 2018, 13:28

Komische reacties van de heren uit de zuidelijke Nederlanden.

rfms moest even nadenken wat zijn bijdragen ook al weer waren o ja de moppentrommel met kinderlijke moppen en vooral volwassen kerels die in een rondje lopen in geloofs-video.
Bijdrage aan het Thailandforum is niks meer als bladvulling leuk hoor daar niet van maar volgens Chang moest dat meer een uitlaatklep zijn dit soort bijdrage.
Een klein pluspuntje voor je er hebben meer mensen last van.
Thailand gerelateerd bewaar je zeker voor andere forum als je ware mening en ervaring natuurlijk ook maar iets met Thailand of de zuidelijke Nederlanden te maken heeft.

Guido oftewel KhunSugar de in België wonende [hoofd]Moderator van belgie forum met de zelfde naam als dit forum.
Wat zou je graag moderator hier zijn met een vrijbrief is het niet Heer Suiker of vergis ik mij nu.
Tenslotte gaat PB uitzetten en je vijandenlijst ook vervelen.
Gelijk een aantal in de ban :mrgreen: of eens even duidelijk maken dat ze moeten dimmen is dat niet bij jouw een heel klein knikje in je denkpatroon hoewel het wel een klein beetje Thais is natuurlijk democratisch benadering is leuk zolang ik het laatste woord maar heb.
Pluspuntje voor jouw ook weer.
Misschien dat dat nog met je rijkswacht politie achtergrond te maken heeft uit de 'betere' tijden.

Moderatie net uitgebreid met " Loempia" geeft zijn beleid weer wat je kan lezen mag schijnbaar wat je niet meer kan lezen mag niet volgens de regels en is lijk mij niet uitgevoerd om een persoon achter de nickname te beschermen maar om het forum volgens Nederlandse begrippen leesbaar te houden.
Tenslotte is dit een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.

Of schuilt er bij 'onze' Belgische divisie toch een andere gedachte achter deze reacties.

Even goede 'vrinden' natuurlijk zoals altijd op de digitale snelweg met al zijn voors en tegen. ;)

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Het Praathuis

#4570 Bericht door KhunSugar » dinsdag 21 augustus 2018, 14:38

wpdelange schreef:Komische reacties van de heren uit de zuidelijke Nederlanden.

rfms moest even nadenken wat zijn bijdragen ook al weer waren o ja de moppentrommel met kinderlijke moppen en vooral volwassen kerels die in een rondje lopen in geloofs-video.
Bijdrage aan het Thailandforum is niks meer als bladvulling leuk hoor daar niet van maar volgens Chang moest dat meer een uitlaatklep zijn dit soort bijdrage.
Een klein pluspuntje voor je er hebben meer mensen last van.
Thailand gerelateerd bewaar je zeker voor andere forum als je ware mening en ervaring natuurlijk ook maar iets met Thailand of de zuidelijke Nederlanden te maken heeft.

Guido oftewel KhunSugar de in België wonende [hoofd]Moderator van belgie forum met de zelfde naam als dit forum.
Wat zou je graag moderator hier zijn met een vrijbrief is het niet Heer Suiker of vergis ik mij nu.
Tenslotte gaat PB uitzetten en je vijandenlijst ook vervelen.
Gelijk een aantal in de ban :mrgreen: of eens even duidelijk maken dat ze moeten dimmen is dat niet bij jouw een heel klein knikje in je denkpatroon hoewel het wel een klein beetje Thais is natuurlijk democratisch benadering is leuk zolang ik het laatste woord maar heb.
Pluspuntje voor jouw ook weer.
Misschien dat dat nog met je rijkswacht politie achtergrond te maken heeft uit de 'betere' tijden.

Moderatie net uitgebreid met " Loempia" geeft zijn beleid weer wat je kan lezen mag schijnbaar wat je niet meer kan lezen mag niet volgens de regels en is lijk mij niet uitgevoerd om een persoon achter de nickname te beschermen maar om het forum volgens Nederlandse begrippen leesbaar te houden.
Tenslotte is dit een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.

Of schuilt er bij 'onze' Belgische divisie toch een andere gedachte achter deze reacties.

Even goede 'vrinden' natuurlijk zoals altijd op de digitale snelweg met al zijn voors en tegen. ;)
Zoals steeds waardeer ik uw reactie beste Willem, al ben ik het niet steeds met je eens, ook nu niet trouwens.
Let wel, het stoort mij niet, heb niets te verbergen. Wie ik ben, wat ik doe en wat ik gedaan heb mag je gerust bekend maken als je uzelf hiermee een plezier kan doen.
Verder zal je wel merken dat ik minder tijd aan dit forum besteed, bij momenten lees ik nog her en der iets condtructiefs. Doorgaans enkel gekibbel onder leden waar ik zelf een slot op zet.
Amusement verder,
Guido


Verstuurd vanaf mijn Huawei P20 Pro

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Het Praathuis

#4571 Bericht door wpdl » dinsdag 21 augustus 2018, 15:05

Berichtgevingen die je zelf in de loop der tijden kenbaar heb gemaakt en in gedeeltes nog steeds terug te vinden is op het forum.
Heb het even bij elkaar geschoven meer niet.

Hoewel ik er zelf ook nog wel eens moeite mee heb is de personen die elkaar tegenpolen zijn een beetje ontwijken een leuke tussenoplossing.
Opmerkingen van kleine plaagstootjes tot frontale aanvallen in herhaling doen hier weinig goed aan.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Het Praathuis

#4572 Bericht door KhunSugar » dinsdag 21 augustus 2018, 15:08

wpdelange schreef:Berichtgevingen die je zelf in de loop der tijden kenbaar heb gemaakt en in gedeeltes nog steeds terug te vinden is op het forum.
Heb het even bij elkaar geschoven meer niet.

Hoewel ik er zelf ook nog wel eens moeite mee heb is de personen die elkaar tegenpolen zijn een beetje ontwijken een leuke tussenoplossing.
Opmerkingen van kleine plaagstootjes tot frontale aanvallen in herhaling doen hier weinig goed aan.
Volmondig mee eens [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]

Verstuurd vanaf mijn Huawei P20 Pro

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Het Praathuis

#4573 Bericht door rfms » woensdag 22 augustus 2018, 02:52

Op algemene aanvraag :

https://www.youtube.com/watch?v=Q90ByTseKYg

[|) [|) [|)

( Krijg ik nu enkele duimtjes ? )



Deze is uiteraard PRACHTIG, doch niet echt dansbaar !

https://www.youtube.com/watch?v=c0TLv3ZwXc4


[|) [|) [|)
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Het Praathuis

#4574 Bericht door genesis » zondag 09 september 2018, 14:17

[|)

Genesis

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Het Praathuis

#4575 Bericht door genesis » maandag 10 september 2018, 12:16


Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”