Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1246 Bericht door Lammert de Haan » donderdag 22 december 2016, 20:41

driver schreef:
Lammert de Haan schreef:
driver schreef:Ajax had het niet weg moeten geven dat was ook niet nodig geweest in mijn ogen..
Laat Feyenoord dan maar kampioen worden altijd beter dan psv vindt ik. :angel:
Of SC Heerenveen ...........................? :cheesy:
Mag van mij ook hoor. Als Leicester City het kan dan... ;)
En anders gaan we toch gewoon voor Edesche Boys? ;)
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1247 Bericht door driver » donderdag 22 december 2016, 21:37

Nou..Heel toevallig heb ik daar vroeger nog bij gespeeld. Uiteraard in het laagste elftal dus met mijn voetbal kwaliteit kwamen ze niet ver. :cry:.

vv.Ede heeft wel een bloeiperiode meegemaakt.. Hoofdklasse en met Gerdo Hazelhekke.. Dick Schoenacker.. een goed elftal waar ik regelmatig heen ging.Mooie tijd eigenlijk als ik nu terug kijk.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1248 Bericht door Lammert de Haan » donderdag 22 december 2016, 23:36

driver schreef:Nou..Heel toevallig heb ik daar vroeger nog bij gespeeld. Uiteraard in het laagste elftal dus met mijn voetbal kwaliteit kwamen ze niet ver. :cry:.

vv.Ede heeft wel een bloeiperiode meegemaakt.. Hoofdklasse en met Gerdo Hazelhekke.. Dick Schoenacker.. een goed elftal waar ik regelmatig heen ging.Mooie tijd eigenlijk als ik nu terug kijk.
"In het laagste elftal" lees ik. Nu begrijp ik het wat beter. Daarom heb ik ook de krantenkop gemist: "Een nieuwe Cruijff ontdekt". :cheesy: ;)
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1249 Bericht door driver » vrijdag 23 december 2016, 06:04

Lammert de Haan schreef:
driver schreef:Nou..Heel toevallig heb ik daar vroeger nog bij gespeeld. Uiteraard in het laagste elftal dus met mijn voetbal kwaliteit kwamen ze niet ver. :cry:.

vv.Ede heeft wel een bloeiperiode meegemaakt.. Hoofdklasse en met Gerdo Hazelhekke.. Dick Schoenacker.. een goed elftal waar ik regelmatig heen ging.Mooie tijd eigenlijk als ik nu terug kijk.
"In het laagste elftal" lees ik. Nu begrijp ik het wat beter. Daarom heb ik ook de krantenkop gemist: "Een nieuwe Cruijff ontdekt". :cheesy: ;)
Heellll laagggg..meer het veteranen elftal voor jongeren met frikandellen tijdens de wedstrijd ect.. :mrgreen:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1250 Bericht door driver » zondag 19 maart 2017, 14:32

Lammert... Wrom heb je de drie punten niet in Heerenveen gehouden na die 1-0 :cry:

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1251 Bericht door Lammert de Haan » zondag 19 maart 2017, 14:49

driver schreef:Lammert... Wrom heb je de drie punten niet in Heerenveen gehouden na die 1-0 :cry:
Helaas, Driver, helaas. Ik vind het ook jammer. De eerste helft had SC Heerenveen een duidelijk veldoverwicht, maar in de tweede helft waren de rollen een ietsje omgedraaid. En als de doelman van Feyenoord in de tweede helft niet van doel was verwisseld, maar gewoon was blijven staan waar hij de eerste helft ook al stond, dan had de Sportclub deze wedstrijd zeker nog gewonnen ook. :giggle:


Afbeelding
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1252 Bericht door driver » zondag 19 maart 2017, 14:54

Zowww jammer hé.. ;)

Denk dat Feyenoord nu wel richting het kampioenschap hobbelt na deze hindernis genomen te hebben.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1253 Bericht door Lammert de Haan » zondag 19 maart 2017, 15:14

driver schreef:Zowww jammer hé.. ;)

Denk dat Feyenoord nu wel richting het kampioenschap hobbelt na deze hindernis genomen te hebben.
Daar lijkt het wel op. Maar er zit nog een leuke wedstrijd aan te komen. Dus nog even wachten. Het kan nog erg spannend worden.

Een foto uit het archief: Ajax - Feyenoord.

Afbeelding
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1254 Bericht door driver » zondag 19 maart 2017, 15:22

Excelsior staat momenteel 1-1 die moeten ze wel winnen om nog enigszins kans te maken op een kampioenschap. Ajax -Feyenoord worden 3 punten voor Ajax uiteraard ;)

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1255 Bericht door Lammert de Haan » zondag 19 maart 2017, 15:35

driver schreef:Excelsior staat momenteel 1-1 die moeten ze wel winnen om nog enigszins kans te maken op een kampioenschap. Ajax -Feyenoord worden 3 punten voor Ajax uiteraard ;)
"Ajax -Feyenoord worden 3 punten voor Ajax uiteraard." :thumbsup:

En dus kan het nog wel eens tot de laatste competitieronde heel spannend blijven met een zelfde soort ontknoping als vorig jaar, maar waarbij nu Ajax aan het langste eind trekt. ;)

Dan zijn we in ieder geval verzekerd van een waardige vertegenwoordiger in de Europese competitie!
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1256 Bericht door driver » zondag 19 maart 2017, 16:31

Na de 1-1 op Kralingen lijkt mij het kampioenschap wel in Zuid terecht komen.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1257 Bericht door Lammert de Haan » zondag 19 maart 2017, 16:59

driver schreef:Na de 1-1 op Kralingen lijkt mij het kampioenschap wel in Zuid terecht komen.
Een beetje nauwkeuriger kom ik meer in Zuid-Oost te recht (de Bijlmer). Afbeelding
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1258 Bericht door Lammert de Haan » zondag 19 maart 2017, 17:31

driver schreef:Na de 1-1 op Kralingen lijkt mij het kampioenschap wel in Zuid terecht komen.
Ik zie het net op Teletekst, Driver. Eigenlijk wel onbegrijpelijk: Ajax scoort 2 x en speel toch maar met 1-1 gelijk. Zou er iets mis zijn met de spelregels :?: :giggle3:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1259 Bericht door Jim » zondag 19 maart 2017, 18:38

Lammert de Haan schreef:
Dan zijn we in ieder geval verzekerd van een waardige vertegenwoordiger in de Europese competitie!
Die komt er sowieso al omdat AZ de beker gaat pakken :)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1260 Bericht door driver » zondag 19 maart 2017, 18:49

Jim schreef:
Lammert de Haan schreef:
Dan zijn we in ieder geval verzekerd van een waardige vertegenwoordiger in de Europese competitie!
Die komt er sowieso al omdat AZ de beker gaat pakken :)
En dan de eerste ronde eruit :mrgreen:
Tot nu toe is Ajax degene die Europees nog meedoet. Al die andere top? clubs hier liggen er al uit.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”