Van zwarte luipaarden en dure horloges

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
brake0345
Expat
Expat
Berichten: 494
Lid geworden op: zaterdag 07 april 2018, 13:02

Van zwarte luipaarden en dure horloges

#1 Bericht door brake0345 » woensdag 25 april 2018, 16:03

Het valt me na een paar korte zoekopdrachten op dat er het afgelopen jaar op dit forum niet/weinig gesproken is over twee zaken die in Thailand de nodige stof hebben doen opwaaien.

Er is de zaak van de vice president Prawit met het dure horloge gedoe en het illegaal stropen van o.a. een zwart luipaard door de president door de Ital Thai groep.

Deze twee zaken hebben veel stof op de Thaise sociale media doen opwaaien, heb ik hier de desbetreffende draadjes gemist?

Hoop dat dit niet dezelfde kant opgaat als de monnik met de dikke bril, de baas van de oranje maffia, richting de (luipaard) doof/stoofpot......

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Van zwarte luipaarden en dure horloges

#2 Bericht door wpdl » donderdag 26 april 2018, 00:38

Er zijn wel meer zaken waar niet of weinig over gesproken is op dit forum brake.
Och mensen hebben het druk en merken alleen af en toe op hoe ze het graag willen hebben. :)

Wat dacht je van deze 'Hoge heren van het dorp' hebben ook zo iets van dat geldt niet voor ons.

Mensen uit Chiang Mai protesteren tegen het huisvestingsproject van de rechters.

Bron thaipbs

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Van zwarte luipaarden en dure horloges

#3 Bericht door jumbo » donderdag 26 april 2018, 03:52

brake0345 schreef:Het valt me na een paar korte zoekopdrachten op dat er het afgelopen jaar op dit forum niet/weinig gesproken is over twee zaken die in Thailand de nodige stof hebben doen opwaaien.

Er is de zaak van de vice president Prawit met het dure horloge gedoe en het illegaal stropen van o.a. een zwart luipaard door de president door de Ital Thai groep.

Deze twee zaken hebben veel stof op de Thaise sociale media doen opwaaien, heb ik hier de desbetreffende draadjes gemist?

Hoop dat dit niet dezelfde kant opgaat als de monnik met de dikke bril, de baas van de oranje maffia, richting de (luipaard) doof/stoofpot......
Mijn stelling in deze is dat de doofpot dermate vaak gebruikt wordt hier en ik me daar dermate aan stoor dat ik dit soort verhalen de aandacht die het krijgt niet waard vindt
Ik ondersteun wel de netizins die eea blijven volgen en aan de kaak stellen, maar als het eenmaal uit de aandacht is dan wordt het met de mantel der bruine enveloppen bedekt..
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
brake0345
Expat
Expat
Berichten: 494
Lid geworden op: zaterdag 07 april 2018, 13:02

Re: Van zwarte luipaarden en dure horloges

#4 Bericht door brake0345 » woensdag 02 mei 2018, 14:53

Meneer ItalThai beweert onschuldig te zijn :giggle: https://www.bangkokpost.com/news/crime/ ... ck-leopard

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”