Johan van Laarhoven naar Nederland?

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#16 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 06:12

Jim schreef:Grappig dat jullie mening zo kan omslaan.

Niet lang geleden stonden jullie nog op je achterste benen omdat Erdogan een Nederlandse journaliste wilde opsluiten omdat hij vond dat hij beledigd werd, wat verboden is in Turkije.

Of de doodsbedreigingen aan Deense cartoonisten omdat ze een bepaald sprookjesfiguur hadden getekend, wat verboden is in moslimlanden en waar daar ook de doodstraf op staat.
Zoals gebruikelijk weer appels met peren vergelijken. Bovendien zuig je het uit je duim want daar heb ik me hier nooit over uitgelaten. Dus naast dat wijsvingertje ook nog eens een vette duim.
En ga nu niet beweren dat je met "jullie" niet mijn persoontje bedoeld, die taktiek kennen we al.

Laarhoven is volgens de thaise wet een crimineel dus.......

Gebruikersavatar
foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zondag 09 juni 2013, 13:24
Locatie: WarinChamrap

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#17 Bericht door foppo » zondag 26 maart 2017, 06:53

Maar goed, laten we eerlijk zijn:
Iemand die zegt: laat em daar maar lekker 103 jaar zitten (levenslang dus) in een Thaise gevangenis die weet óf niet wat tie zegt óf is niet goed bij z'n hoofd óf weet niet wat levenslang in een Thaise gevangenis betekent.
Zulke mensen die dat roepen kan ik niet serieus nemen....

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#18 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 07:29

foppo schreef:Maar goed, laten we eerlijk zijn:
Iemand die zegt: laat em daar maar lekker 103 jaar zitten (levenslang dus) in een Thaise gevangenis die weet óf niet wat tie zegt óf is niet goed bij z'n hoofd óf weet niet wat levenslang in een Thaise gevangenis betekent.
Zulke mensen die dat roepen kan ik niet serieus nemen....
Hij zit daar ook geen 103 jaar. Mensen die dat denken neem ik niet serieus :crazy:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#19 Bericht door wpdl » zondag 26 maart 2017, 07:50

Hier nog een stukje van John van den Heuvel.

Johan van Laarhoven

Feitelijk zou hij twintig jaar moeten uitzitten, maar er is een verdrag tussen Thailand en Nederland. Op het moment dat hij zijn handtekening zet onder het verzoek om in Nederland zijn straf uit te te zitten – hij moet dan vier jaar zitten, hij zit al twee jaar vast – dan kan hij over twee jaar gewoon naar Nederland en dan moet-ie misschien hier nog een paar maanden, dat heeft het Openbaar Ministerie ook al aangeboden, en dan is hij op vrije voeten.

Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#20 Bericht door Arietwee » zondag 26 maart 2017, 08:10

Tonboy schreef:
Arietwee schreef:
Jim schreef:Geen enkele celstraf is normaal omdat hij in Nederland niets strafbaars heeft gedaan.
Hij heeft niet in Thailand gehandeld in wiet en in Nederland is het niet strafbaar.

Dit is hetzelfde als dat je in Saudi Arabië 103 jaar de bak in moet omdat je in Nederland een kroeg hebt gehad.

Complete bullshit.
Hij zit gewoon in een heel fout crimineel wereldje waar een normaal iemand niks mee te maken wil hebben. Want daar krijg je gezeik mee. Laat hem maar lekker daar zitten. :clap:
Nooit iets gedaan zeker dat niet helemaal door de beugel kon, Arietwee ? Ambtenaar geweest misschien ?
"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen" ,ken je dat spreekwoord ?
Hij is nooit veroordeeld, en volgens westerse begrippen en normen/waarden ben je dan nog altijd onschuldig....
Je hebt gelijk. Ik had er bij moeten zetten, met een pot vaseline. :(

Die druiloor had net als iedereen normaal moeten gaan werken. Ook een thai snapt dat.

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#21 Bericht door Joep » zondag 26 maart 2017, 08:13

De manier waarop hij onder de aandacht van de Thaise justitie is gebracht is twijfelachtig en in de ogen van velen niet juist.

Feit blijft dat op het moment van arrestatie enige (thaise) strafbare feiten zijn waargenomen.
De strafmaat is natuurlijk ook discutabel, maar niet aan ons leken om daar over te oordelen.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#22 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 08:19

wpdelange schreef:Hier nog een stukje van John van den Heuvel.

Johan van Laarhoven

Feitelijk zou hij twintig jaar moeten uitzitten, maar er is een verdrag tussen Thailand en Nederland. Op het moment dat hij zijn handtekening zet onder het verzoek om in Nederland zijn straf uit te te zitten – hij moet dan vier jaar zitten, hij zit al twee jaar vast – dan kan hij over twee jaar gewoon naar Nederland en dan moet-ie misschien hier nog een paar maanden, dat heeft het Openbaar Ministerie ook al aangeboden, en dan is hij op vrije voeten.
Is me bekend wp. Vandaar dat ik het ook belachelijk vond dat er hier maar steeds gezegd wordt dat hij 103 jaar moet zitten en och och wat zielig 103 jaar :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#23 Bericht door Jim » zondag 26 maart 2017, 08:21

wanadee schreef: En ga nu niet beweren dat je met "jullie" niet mijn persoontje bedoeld, die taktiek kennen we al.
Wat heb jij toch joh.
Als ik jullie schrijf dan bedoel ik ook jullie.
Laarhoven is volgens de thaise wet een crimineel dus.......
Strookt niet echt met je anti EU houding waar Nederland weer van Nederlanders moet zijn.
"Brussel" mag niets te zeggen hebben, maar jij laat "Bangkok" even bepalen hoe wij hier met het gedoogbeleid omgaan?
wpdelange schreef:Zelfs ik [!] heb zoiets van miljoenen verdienen EN overhouden in Nederland met een bakkie koffie en softdrugs voor een paar gulden en een geeltje per zak ja aan mijn hoela.
Je doet of hij op de hoek van de straat in een lange regenjas stond te dealen.
Johan opende begin jaren tachtig als eerste Nederlander een coffeeshop buiten de Randstad; Ochtendgloren, gevestigd in Tilburg. In de decennia die daarop volgden, groeide dit uit tot de grootste keten van coffeeshops in Zuid-Nederland:
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#24 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 08:22

Heb het stukje gelezen, hij hoeft dus maar een jaar of 4/5 uit te zitten. Die 23.000 handtekeningen zullen wel in coffeshops zijn opgehaald :giggle2:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#25 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 08:26

wanadee schreef:
Jim schreef:Grappig dat jullie mening zo kan omslaan.

Niet lang geleden stonden jullie nog op je achterste benen omdat Erdogan een Nederlandse journaliste wilde opsluiten omdat hij vond dat hij beledigd werd, wat verboden is in Turkije.

Of de doodsbedreigingen aan Deense cartoonisten omdat ze een bepaald sprookjesfiguur hadden getekend, wat verboden is in moslimlanden en waar daar ook de doodstraf op staat.
Zoals gebruikelijk weer appels met peren vergelijken. Bovendien zuig je het uit je duim want daar heb ik me hier nooit over uitgelaten. Dus naast dat wijsvingertje ook nog eens een vette duim.
En ga nu niet beweren dat je met "jullie" niet mijn persoontje bedoeld, die taktiek kennen we al.

Laarhoven is volgens de thaise wet een crimineel dus.......
Je fiets er nu wel overheen jim maar je moet nog je excuus aanbieden voor bovenstaande leugens of aantonen dat ik dat daadwerkelijk geschreven heb. Je wilt toch niet te boek komen te staan als iemand die maar wat verzint bij gebrek aan goede argumenten?

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#26 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 08:32

Strookt niet echt met je anti EU houding waar Nederland weer van Nederlanders moet zijn.
"Brussel" mag niets te zeggen hebben, maar jij laat "Bangkok" even bepalen hoe wij hier met het gedoogbeleid omgaan?


En ook bovenstaande zuig je uit je duim. Ik ben niet anti EU maar ik vind dat de manier waarop beslissingen worden genomen en welke vaak verkeerd. Zonder eu zou nederland slevhter af zijn maar er moeten drastische hervormingen komen.

Hopelijk kun je je verder een beetje aan de waarheid houden want zo krijg je wel een hele slechte naam bij degenen wasr je nog wat krediet hebt. :neus:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#27 Bericht door Jim » zondag 26 maart 2017, 08:38

wanadee schreef: Je fiets er nu wel overheen jim maar je moet nog je excuus aanbieden voor bovenstaande leugens of aantonen dat ik dat daadwerkelijk geschreven heb. Je wilt toch niet te boek komen te staan als iemand die maar wat verzint bij gebrek aan goede argumenten?
Jim schreef:
wanadee schreef: En ga nu niet beweren dat je met "jullie" niet mijn persoontje bedoeld, die taktiek kennen we al.
Wat heb jij toch joh.
Als ik jullie schrijf dan bedoel ik ook jullie.
Misschien dat je het nu kunt lezen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#28 Bericht door wpdl » zondag 26 maart 2017, 08:42

:cheesy: :cheesy: leuk Jim.
Je doet of hij op de hoek van de straat in een lange regenjas stond te dealen.
Meestal gebeurde dat 'gewoon' in de kroeg voordat het concept 'koffieshop' tot leven kwam.
Nee 'koffie shop' was meestal via de achterdeur naar binnen [zonder bonnetje] en via de voordeur eruit ook zonder bonnetje en dan mocht de eigenaar zelf een bedrag 'verwerken' in zijn omzet.
Had en heb niks tegen softdrugs maar laten wij nou niet gaan zeggen dat die vermeende miljoenen verdient zijn met 'eerlijk' werken of de opbrengst van ontroerend goed.
Er zit een groot % 'onderkant van de samenleving' in met wat bijdehandjes die veelal gek op geld zijn.

Voorlopig zit deze man tussen de wal en het schip in waar zijn voor en tegenstanders de zaak graag vanuit HUN visie willen uitleggen iets wat niet altijd correct is.

Wederom gedraag jullie als volwassen mensen anders ben ik verplicht om de moderatie er op te wijzen tenslotte ben ik de opsteller van dit onderwerp.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#29 Bericht door wanadee » zondag 26 maart 2017, 08:44

wanadee schreef:
Jim schreef:Grappig dat jullie mening zo kan omslaan.

Niet lang geleden stonden jullie nog op je achterste benen omdat Erdogan een Nederlandse journaliste wilde opsluiten omdat hij vond dat hij beledigd werd, wat verboden is in Turkije.

Of de doodsbedreigingen aan Deense cartoonisten omdat ze een bepaald sprookjesfiguur hadden getekend, wat verboden is in moslimlanden en waar daar ook de doodstraf op staat.
Zoals gebruikelijk weer appels met peren vergelijken. Bovendien zuig je het uit je duim want daar heb ik me hier nooit over uitgelaten. Dus naast dat wijsvingertje ook nog eens een vette duim.
En ga nu niet beweren dat je met "jullie" niet mijn persoontje bedoeld, die taktiek kennen we al.

Laarhoven is volgens de thaise wet een crimineel dus.......
Dus nog een keer, je bent hier simpelweg aan het liegen. Een beetje vent geeft toe als hij fouten maakt maar kennelijk val jij niet in die categorie.

I rest my case

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Johan van Laarhoven naar Nederland?

#30 Bericht door Jim » zondag 26 maart 2017, 08:45

wanadee schreef: En ook bovenstaande zuig je uit je duim. Ik ben niet anti EU
Kan het ook niet zo snel terug vinden.
I stand corrected.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”