Jaarextension

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Jaarextension

#1 Bericht door wanadee » donderdag 23 maart 2017, 13:16

Vandasg weer mijn verlenging gehaald, elke keer loopt er wel iets mis en moet ik kopieën bij maken. K heb een half jaar geleden een nieuw paspoort gekregen en daar mijn oude visa in over laten zetten. Bij immigration zeiden ze dat ik mijn oude paspoort ook nog mee moest nemen vij verlenging. Niet dat ik ook daarvan weer alles moest kopieren.
Ik heb op immi wel eens gevraagd of ik een compleet setje formulieren die ik in moet vullen mee kan krijgenvoor de volgende keer maar dat deden ze niet want misschien veranderde er wat, vanmorgen kreeg ik ongevraagd een compleet setje mee.
Ik moest voor mijn bankststement ook weer allerlei xtra papieren inleveren omdat mijn bankboekje nog met het nummer van het oude paspoort was.
Na vandaag zet ik het weer voor 11 maanden vast krijg ik tenminste nog een klein beetje rente. Niet de fout maken om gelijk met het aanvragen van de bankstatement het weer vast te zetten voor 11 maanden want dat ziet de immi als een nieuwe storting. Dat is me een keer overkomen maar gelukkig had ik nog een andere bankrekening waar al drie maanden meer dan 8 ton op stond.

john123456
Expat
Expat
Berichten: 130
Lid geworden op: zondag 18 januari 2015, 09:13
Locatie: Korat Thailand

Re: Jaarextension

#2 Bericht door john123456 » zaterdag 25 maart 2017, 03:05

Ook ik ging gisteren voor me verlening
Hier in korat en ik moet zeggen het gaat daar allemaal heel gemoedelijk
Bij binnenkomst zitten daar altijd studenten die vullen alle papieren voor je in
Maken alles voor je in order
Dan krijg je een nummertje en dan gaat je naar de balie
Stempel klaar is kees

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Jaarextension

#3 Bericht door wanadee » zaterdag 25 maart 2017, 03:18

Vul jij zelf nooit wat in john?

john123456
Expat
Expat
Berichten: 130
Lid geworden op: zondag 18 januari 2015, 09:13
Locatie: Korat Thailand

Re: Jaarextension

#4 Bericht door john123456 » zaterdag 25 maart 2017, 03:27

Nee geef al me papieren af bank garantie enz en dan krijg ik alles ingevuld weer terug
En dat gaat bij iedereen die hier komt
Makkelijk hoor

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Jaarextension

#5 Bericht door wanadee » zaterdag 25 maart 2017, 04:28

Eerlijk gezegd bij mij niet en ik zit ook in Korat. Ik download thuis de papieren van hun site en vul zoveel mogelijk thuis in. Helaas is er elke keer wel weet wat anders wn moet er nog wat bij gemaakt of gekopieerd worden.
Ik heb een half jaar geleden mijn visum laten overzetten in een nieuw paspoort en ze hadden me gexegd het oude paspoort ook nog een keer mee te brengen bij de verlenging. Maar wat ze niet verteld hadden was dat ook dat oude paspoort weer helemaal gekopieerd moest worden. Ik zie de logica vaak niet in.
En er was een nieuw papier dat ik moest invullen dat ik. Ekend was met d sancties vab evt overstay.
Maar het gaat wel heel gemoedelijk allemaal.

Ik heb nu een compleet setje gekregen voor de volgende keer, hopelijks er dan niet weer iets veranderd.

john123456
Expat
Expat
Berichten: 130
Lid geworden op: zondag 18 januari 2015, 09:13
Locatie: Korat Thailand

Re: Jaarextension

#6 Bericht door john123456 » zaterdag 25 maart 2017, 12:03

:clap: en er zal dan vast wel weer een verassing voor je zijn
Nou weer elke 3 mnd daar naar toe
Het is voor mijn gelukkig niet heel ver weg
We maken er altijd gelijk een leuke dagje van

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Jaarextension

#7 Bericht door wanadee » zaterdag 25 maart 2017, 12:45

Voor mij ook niet zover en vrouwlief wil altijd weer even de potterie over en er wordt steevast weer iets nieuws aan hasr collectie toegevoegd. Zo langzamerhand kan ik zelf gaan verkopen wat wij in de tuin hebben. Olifanten, buffels, vogels konijnen, honden varkentjes en heel veel meer :crazy:

john123456
Expat
Expat
Berichten: 130
Lid geworden op: zondag 18 januari 2015, 09:13
Locatie: Korat Thailand

Re: Jaarextension

#8 Bericht door john123456 » zaterdag 25 maart 2017, 13:40

Hahaha heel herkenbaar

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”