Inkomensverklaring 2012 netjes geprint ?

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Inkomensverklaring 2012 netjes geprint ?

#16 Bericht door Ben » woensdag 23 mei 2012, 09:16

Edje schreef:
prajak schreef:Ga ik doen, die pdf. En nu naar de vacantietoeslag kijken........al zou die pas morgen moeten komen.

De koers was klaten van de bak, heden. 39,7 Gaf men me bij de bank via telex transfer uit NL. Maar ja, ik kan weer vooruit met uitgeven. Je kunt toch niet zonder.
In ieder geval geen 8 procent meer, want dat zou een maand inkomen zijn. Waarschijnlijk iets gewijzigd waar ik geen weet van heb.
Via Digi D en 'Mijn SVB' is alles op te vragen.

Wat de koers betreft; let op mijn woorden, terug naar ca. 37 zoals die begon.
Zou wel eens korter bij de 35 uit kunnen komen .

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Inkomensverklaring 2012 netjes geprint ?

#17 Bericht door prajak » donderdag 24 mei 2012, 15:29

Ik was vandaag op de ambas om het nieuwe paspoort in ontvangst te nemen en heb het inkomensding in orde laten maken en de vraag van ING bank. Kwam om 09.30 uur de ambas binnen en was 20 minuten later al weer buiten. Zo snel, dat leek Overtoom wel.

De rit naar de uiterste westhoek van de metropool, het huis van de familie, heb ik eerst gemaakt met de skytrain tot het meest westerse station en gelukkig heeft men daar liften voor invaliden zoals ik want al die trappen.... Daarna was het nog een uur in een taxi, en een dik uur terug tot Emporium. Daar gegeten en de taxi in naar de luchthaven Suwannapoem en de taxichauffeur wist dat het rustig was en dat ik tijd had en nam eens geen tolwegen. Kostte een half uur meer maar je ziet wel meer Bangkok en je hoort minder zoef zoef...... Was tegen 20 uur thuis.

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”