NonO visum multiple entry's of retirement visum?

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: NonO visum multiple entry's of retirement visum?

#16 Bericht door Henk Korat » dinsdag 07 februari 2012, 15:28

@hteeuwen

Ik heb zelf een non O-A retirement visum en ben er meer dan tevreden mee. Ik heb gekozen voor een multi entry, omdat ik toch een aantal maanden in Nederland wil doorbrengen. De ziektekostenverzekring is daar beslist geen reden voor. :happyno:

Ik ben op 28 september in Thailand aangekomen en kreeg een stempel tot 27 september 2012. Ik moest, wegens familie omstandigheden, op 13 december weer terug zijn in Nederland en ben op 22 december teruggekomen in Thailand. Zoals Dutch als schreef, kreeg ik keurig een stempel tot 21 december 2012. Dan moet ik gaan verlengen. :worshippy:

Voor de zekerheid ben ik toch naar het Immigration Office gegaan met mijn MT 47. Niet nodig. De volgende keer is 21 maart 2012. :happyno:

Zorg nu gewoon dat je 800.000 Bath op je rekening in Thailand heb staan en dan werkt een non O-A multi entry het beste. :thumbsup:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

hteeuwen
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 20 januari 2011, 03:37

Re: NonO visum multiple entry's of retirement visum?

#17 Bericht door hteeuwen » dinsdag 07 februari 2012, 15:55

Bedankt heren!! Dat zijn de antwoorden waar ik op hoopte :clap:

lakota-oyanke
kenner
kenner
Berichten: 108
Lid geworden op: maandag 14 november 2011, 07:20
Locatie: Provincie Rayong

Re: NonO visum multiple entry's of retirement visum?

#18 Bericht door lakota-oyanke » dinsdag 07 februari 2012, 16:14

Wat is het verschil tussen een (NON OA) en een (NON IM O en daarna een retirement verlenging) als je niet in- en uitreist ?

En als je een NON OA hebt, kun je die in Thailand verlengen als NON OA of krijg je dan een verlenging onder andere titel ?

Of koop je die NON OA alleen in het land van jouw eigen nationaliteit ?

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: NonO visum multiple entry's of retirement visum?

#19 Bericht door Henk Korat » woensdag 08 februari 2012, 15:23

lakota-oyanke schreef:Wat is het verschil tussen een (NON OA) en een (NON IM O en daarna een retirement verlenging) als je niet in- en uitreist ?

En als je een NON OA hebt, kun je die in Thailand verlengen als NON OA of krijg je dan een verlenging onder andere titel ?

Of koop je die NON OA alleen in het land van jouw eigen nationaliteit ?
Non OA kun je verlengen in Thailand. Gewoon een verklaring van de bank meenemen dat je 800.000 Bath daar hebt staan of voldoende inkomstenverklaringen of beide. :thumbsup:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”