ethaicd.com

Luister naar muziek uit Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

ethaicd.com

#1 Bericht door JohanS » zondag 20 augustus 2006, 20:53

Heeft iemand ervaring met het bestellen van CD vanaf de website
ethaicd.com. Vooral berichten over het verzenden naar belgie en de kosten zou ik willen weten.

Sis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 277
Lid geworden op: zaterdag 31 december 2005, 09:34
Locatie: Alkmaar

#2 Bericht door Sis » maandag 21 augustus 2006, 08:22

Ik heb een paar keer bij hen besteld(naar NL, daar ik woon). Prima service, vlotte levering. Wel betalen met CC. Wat er verder goed aan is dat je veelal wat nummers kan beluisteren... bijv: http://www.ethaimusic.com/archives/endorphine.php
Je leeft niet in de wereld, maar de wereld leeft in jou

Singha
kenner
kenner
Berichten: 102
Lid geworden op: maandag 12 september 2005, 20:20

#3 Bericht door Singha » maandag 21 augustus 2006, 10:07

Heb al tig films en mp3 cd's gekocht via eThaiCD en ben zeer tevreden. Je betaalt de prijzen zoals ze vermeld staan op de site, dit is inclusief verzendkosten. Houd ook hun frontpage in de gaten want er zijn vaak bijzondere kortingen op artikelen en verzendkosten. Meestal heb ik het bestelde produkt binnen 5 werkdagen op de deurmat liggen :D
Afbeelding
ThaiPortal.nl brengt Thailand dichterbij

luugtaw
kenner
kenner
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 13 augustus 2006, 21:48
Locatie: Maastricht
Contacteer:

#4 Bericht door luugtaw » woensdag 11 oktober 2006, 07:00

Ben ook een regelmatig besteller van deze site.
Kan bevestigen dat het een prima service is, vaak razendsnel thuisbezorgd. En als er al eens iets misgaat hebben ze naar mijn ervaring ook een prima service: eind vorig jaar verhuisd, en bestelling werd per abuis door hen naar het oude adres gestuurd. Nadat ik hier een mailtje over gestuurd had met de vraag waar mijn bestelling bleef kreeg ik van hen binnen ik dacht 1 dag een responce dat het inderdaad naar het oude adres was gestuurd en 2 dagen daarnaa had ik de bestelling alsnog in huis. Hadden ze gewoon zonder extra kosten "gewoon" opnieuw opgestuurd! :D

Plaats reactie

Terug naar “Muziek”