HANGOVER II=2, film in BKK!

Informatie over films uit Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

HANGOVER II=2, film in BKK!

#1 Bericht door pong » vrijdag 27 mei 2011, 12:10

Was paar dagen weg, het bevreemd me dat dit topic, toch zeer Thailand gebaseerd hier nog niet is gemeld.
Dit blijkt een film te zijn van het type: 3 rauwe gozers ontwaken met alles weg, met een vr..e kater en uit een nare droom met dope, ergens waar ze heg nog steg weten. Film I scheen een enorme wereldwijde kaskraker te zijn geweest (je proeft al dat ik hem niet heb mogen zien).
Deel II borduurt voort op dit succes en is opgenomen in de city met de vele vooroordelen bij mensen die er nog nooit zijn geweest: de engelenstad Bangkok. Elke vaste lezer hier weet dan vast al wat de ingeredienten zullen zijn (hoeveel katoeys zullen er een rol hebben weten te vinden?). Binnenkort in dit theater!
1.ben wat beducht voor het THE BEACH effect-als weer 100.000en gapers en idioten komen kijken wat er niet waar van blijkt te zijn.
2.de reacties in Thailand lijken me voorspelbaar: pek en vitriool over die farangs die het weer durven Thailand met al die smiles in een kwaad daglicht te stellen. of die film het ongeschonden zonder knippen tot in de Thaise Imax en theaters haalt betwijfel ik ook. Maar de farang restaurants zullen hem wel ongekuist als VDO of DVD weten te vinden-een fles water kost minder als een cinemakaartje.

Henk-Jan
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 21 februari 2011, 22:09

Re: HANGOVER II=2, film in BKK!

#2 Bericht door Henk-Jan » zaterdag 28 mei 2011, 16:11

Ik heb deel 1 gezien en was best leuk. Deel 2 zal ongetwijfeld mooier zijn met Bangkok als achtergrond. Ik wil 'm zien!

Gebruikersavatar
baco101
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: donderdag 03 februari 2011, 19:02

Re: HANGOVER II=2, film in BKK!

#3 Bericht door baco101 » zaterdag 28 mei 2011, 18:58

hier een recensie op youtube wel in het engels

http://www.youtube.com/user/kermodeandm ... eEunf3JAlI
zal de Thaise logica nooit begrijpen.

Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis

opinions are like assholes, everybody has one

Markbr
kenner
kenner
Berichten: 103
Lid geworden op: zondag 26 maart 2006, 23:04

Re: HANGOVER II=2, film in BKK!

#4 Bericht door Markbr » zondag 05 juni 2011, 21:51

Het is een leuke film. Zeker voor Thailand gangers.
Zitten wel een paar Enorme fouten in, zoals...Tibetaanse monniken die in een tempel zitten in Ancient City??????? En met de boot terug varen naar Krabi????? Ben je dagen onderweg :D
Nog maar niet te spreken over..moet je om Maleisie heen dan? Want ik weet niet of er rivieren zijn waar je van uit de Golf van Thailand naar De Andaman sea kan????

Maakt verder niet uit hoor maar viel wel op, je moet ook deel 1 gezien hebben anders snap je sommige situaties niet kwam ik achter ;) Zitten ook bekende mensen in de film waarvan je als Falang niet wist dat ze bekend waren :D

Plaats reactie

Terug naar “Films”