Aanraders

Informatie over films uit Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Bart
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 346
Lid geworden op: zondag 03 april 2005, 15:53
Locatie: Zeeland/Chiangmai

Re: Aanraders

#16 Bericht door Bart » woensdag 04 maart 2009, 22:25

Suriotai is wel aardig....leuke setting!

Die soaps verschrikkelijk, bij ons al dom en vervelend maar die Thaise soaps nog erger en van teletubbie niveau! Ze gebruiken heel beperkt gelaadsuitdrukkingen, blij/boos/bedenkelijk/ triest. Opvallend slecht acteer werk!

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Aanraders

#17 Bericht door Gardensafari » woensdag 04 maart 2009, 23:31

Bart schreef:
Opvallend slecht acteer werk!
Ah, ze acteren dus :o . Ja, dat verklaart alles.

Eén ding in die soaps is wel leuk. Door dat allerbelabberdste acteerwerk snap je de strekking ook zonder maar één woord Thai te verstaan.
En aan vooral tv-komedies worden geluiden toegevoegd: altijd dezelfde. Die maken een toch al slechte en voorspelbare grap nog meer voorspelbaar.
Maar zoals gezegd, mijn vrouw houdt ervan. Op http://www.bbtvthai.com zijn eindeloze stromen tv-programma's te volgen (het is een soort "uitzending gemist") voor heel weinig geld. Nog niet één goede heb ik gezien, maar mijn lief denkt er heel anders over en zit soms met tranende ogen achter "haar" laptop.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

Re: Aanraders

#18 Bericht door Nimnuan » donderdag 05 maart 2009, 02:52

Gardensafari schreef:Buddha's Lost Children uit 2006, een documentaire over een monnik die kinderen opvangt in de buurt van Chang May
Dit is eigenlijk een Nederlandse documentaire, zie ook http://www.buddhaslostchildren.com Mooi gemaakt en aandoenlijke karakters.
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Aanraders

#19 Bericht door jumbo » donderdag 05 maart 2009, 04:13

Gardensafari schreef:
Bart schreef:
Opvallend slecht acteer werk!
Ah, ze acteren dus :o . Ja, dat verklaart alles.

Eén ding in die soaps is wel leuk. Door dat allerbelabberdste acteerwerk snap je de strekking ook zonder maar één woord Thai te verstaan.
En aan vooral tv-komedies worden geluiden toegevoegd: altijd dezelfde. Die maken een toch al slechte en voorspelbare grap nog meer voorspelbaar.
Maar zoals gezegd, mijn vrouw houdt ervan. Op http://www.bbtvthai.com zijn eindeloze stromen tv-programma's te volgen (het is een soort "uitzending gemist") voor heel weinig geld. Nog niet één goede heb ik gezien, maar mijn lief denkt er heel anders over en zit soms met tranende ogen achter "haar" laptop.
Hebben ze overgenomen van de NL TV en voornamelijk de revues van Snip en Snap, Johnny en Rijk, Piet en Rene en Andre van Duijn (meerdere voorbeelden voor alle leeftijdsgroepen)
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Films”