One night in Bangkok

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Farang Baa
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 352
Lid geworden op: donderdag 30 januari 2014, 15:27
Locatie: Thesaban Mueang Narathiwat

One night in Bangkok

#1 Bericht door Farang Baa » maandag 01 juni 2015, 15:50

Op dinsdag 7 juli vlieg ik naar Don Mueang vanuit Udon. Ik kom daar aan 18.10 uur. De volgende dag vertrekt mijn vlucht naar Chiang Rai om 17.15 uur.
Welk hotel in Bangkok (of evt. elders) is voor die ene nacht aan te raden? Ik wil in de buurt van het nachtleven (Nana, Patpong, Soi Cowboy) zitten in een girl-friendly hotel tot ong. 1500 baht, met een gratis late checkout. Het hotel moet een goede o.v.-verbinding met DMK hebben.

hanshu

Re: One night in Bangkok

#2 Bericht door hanshu » maandag 01 juni 2015, 16:01

Ik zit bijna altijd hier:
D Varee Diva Bally Sukhumvit Hotel
Via Agoda nu vanaf 1280 bht..
Vlakbij (loopafstand) Soi Cowboy
prima hotel , ontbijt heb ik nooit gehad omdat ik meestal de zelfde dag( dwz om 02:10 volgende dag) weer richting A'dam ging.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: One night in Bangkok

#3 Bericht door prajak » maandag 01 juni 2015, 16:10

Farang Baa, een tip buiten jouw vraag om.

Je kunt van Udon Thani per vliegtuig in het begin van de avond naar Chiang-Mai. Daar heb je ook plenty hotels en nachtleven. En van C-Mai gaat de volgende morgen een aircon bus naar C-Rai en daar ben je in de middag. Scheelt een halve dag vakantie.

Scheelt je een ticket en aanschuiven en koffers labellen en etc.

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: One night in Bangkok

#4 Bericht door torkom » maandag 01 juni 2015, 16:48

Farang Baa schreef:Op dinsdag 7 juli vlieg ik naar Don Mueang vanuit Udon. Ik kom daar aan 18.10 uur. De volgende dag vertrekt mijn vlucht naar Chiang Rai om 17.15 uur.
Welk hotel in Bangkok (of evt. elders) is voor die ene nacht aan te raden? Ik wil in de buurt van het nachtleven (Nana, Patpong, Soi Cowboy) zitten in een girl-friendly hotel tot ong. 1500 baht, met een gratis late checkout. Het hotel moet een goede o.v.-verbinding met DMK hebben.

Royal Ivory hotel, soi 4 (nana) een eenvoudig maar schoon hotel, grote kamers 800 bath via Agoda, late checkout is wel te regelen denk ik...oh ja dicht bij BTS Nana station, loopafstand maar ook tuk tuk van het hotel .
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

Gebruikersavatar
Farang Baa
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 352
Lid geworden op: donderdag 30 januari 2014, 15:27
Locatie: Thesaban Mueang Narathiwat

Re: One night in Bangkok

#5 Bericht door Farang Baa » maandag 01 juni 2015, 17:09

prajak schreef:Farang Baa, een tip buiten jouw vraag om.

Je kunt van Udon Thani per vliegtuig in het begin van de avond naar Chiang-Mai. Daar heb je ook plenty hotels en nachtleven. En van C-Mai gaat de volgende morgen een aircon bus naar C-Rai en daar ben je in de middag. Scheelt een halve dag vakantie.

Scheelt je een ticket en aanschuiven en koffers labellen en etc.
Sorry, prajak, maar alle vluchten zijn al geboekt en betaald. Daarnaast ben ik van plan van Chiang Rai westwaarts te rijden per auto en niet eerst op Chiang Mai te vliegen. Sterker nog: ik hoop CNX helemaal over te slaan en direct door te rijden naar Pai, na drie nachten in Chiang Rai. Daarna verder naar Mae Hong Son.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: One night in Bangkok

#6 Bericht door prajak » dinsdag 02 juni 2015, 00:26

Dat dacht ik al. Goeie reis gewenst. Het is een mooi stuk Thailand.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”