Isaan-biertje Bar CJ

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Bericht
Auteur
Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#31 Bericht door Borat » vrijdag 15 juli 2011, 20:46

Toch maar mooi weer je draadje naar boven gepost, op zoek naar klanten

loodvrij
kenner
kenner
Berichten: 107
Lid geworden op: dinsdag 11 mei 2010, 20:40
Locatie: omgeving groningen

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#32 Bericht door loodvrij » vrijdag 15 juli 2011, 21:15

Het lijkt mij ook wel eens leuk om eens langs te komen.
Even de gemiddelde leeftijd naar beneden halen ( ik ben ook net 40)

Lijkt mij ook wel leuk voor die oudjes om eens over wat anders te praten dan over zere botten of nieuwe heupen... :giggle:

Het is alleen wel ver rijden voor een potje bier, ruim 4 uur rijden van Surin naar korat....

Als er dus leden zijn die in Surin zitten (of er af en toe komen) dan lijkt het mij wel leuk om eens af te spreken.
als een potvis in een pot pist dan heb je een hele pot vol met potvispis

Gebruikersavatar
duikertje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 173
Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 12:24
Locatie: Elst/Mae Phim, Rayong

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#33 Bericht door duikertje » zaterdag 16 juli 2011, 05:39

Borat schreef:Toch maar mooi weer je draadje naar boven gepost, op zoek naar klanten
Ik ben dan een regelmatig bezoeker tegenwoordig van Baan Farang zoals de toko van CJ heet maar die heeft dit forum echt niet nodig om klanten te krijgen.
Sterker nog als daar veel van die zeurende en jammerende farangs zouden komen dan had hij wel een probleem.
Je kent ze wel van die overjarige hippies met een stukje grijze paardestaart stinken naar de zweet en denken dat ze net 25 zijn.
Altijd klagen over die thaise hoeren die alleen maar op hun geld uit zouden zijn, iets wat ze niet hebben, en ze drinken alleen dat Leo bier want dat is net te betalen of meedrinken als er een rondje wordt geven en als ze aan de beurt zijn dan moeten ze opeens weg.
Nou dat soort klanten kunnen ze wel missen.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#34 Bericht door Borat » zaterdag 16 juli 2011, 06:36

duikertje schreef:
Ik ben dan een regelmatig bezoeker tegenwoordig van Baan Farang zoals de toko van CJ heet maar die heeft dit forum echt niet nodig om klanten te krijgen.
Sterker nog als daar veel van die zeurende en jammerende farangs zouden komen dan had hij wel een probleem.
Je kent ze wel van die overjarige hippies met een stukje grijze paardestaart stinken naar de zweet en denken dat ze net 25 zijn.
Altijd klagen over die thaise hoeren die alleen maar op hun geld uit zouden zijn, iets wat ze niet hebben, en ze drinken alleen dat Leo bier want dat is net te betalen of meedrinken als er een rondje wordt geven en als ze aan de beurt zijn dan moeten ze opeens weg.
Nou dat soort klanten kunnen ze wel missen.
Inderdaad, dat soort lui kan ik ook missen als kiespijn.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#35 Bericht door nbreeker » zaterdag 16 juli 2011, 07:03

cj.willems schreef:
nbreeker schreef:
cj.willems schreef:Vanuit het onderwerp "contact" ontstaat er dan toch een o.w. Isaan-biertje.
Had ik dit van te voren geweten, had ik dat o.w. veel eerder geplaatst.

Hoe kom je bij de bar van CJ?
Er zijn twee mogelijkheden. Gezien vanaf The Mall: Als je de parkeerplaats verlaat,
neem dan de tweede kruising en ga links, richting de kleine Night Market Bankok, of Klang Villa.
Je passeert dan het grote blauwe tankstation en sla de volgende weg linksaf. ( rechts op de hoek politieburo )
Vervolg deze weg met de bocht mee naar links en naar een kleine 150 meter, sla dan rechtsaf.
Na 20 meter, zie je een groot bord Baan Fa-rang (links van de weg )

Gezien vanaf de Makro: Blijf op de ventweg tot aan de U-turn.
Neem de U-turn over de weg, in principe is het dan de derde straat links. Rechts van deze
straat zie je een groot barbeque-rest. Rij door en dan zie Baan Fa-rang rechts van je.

Ik zei in principe.....want beneden aan de U-turn is een straat linksaf, maar daar staan zwart-witte pionnen....dus dat kan niet.
Dus vanaf deze pionnen (blokken) is het eigenlijk de 2e links.
Nog duidelijk?

Aangezien Fred over twee weken na NL gaat en hij natuurlijk van de partij dient te zijn, kunnen we een datum op de 18e prikken?
Daar Baan-Farang normaliter altijd vol zit, laat mij optijd iets weten, wanneer, hoelaat, zodat ik eventueel een tafel kan reserveren.
Heeft er iem. hollandse potpourie op zijn pc-stickie, is dit natuurlijk welkom.

Enfin.....een heel verhaal maar zo moeilijk is het allemaal niet.

Enne.....wat de discussie contact betreft, ik vind het leuk om af en toe eens te babbelen met een landgenoot.....maar dat is ieder voor zich.

Ik weet wel, mocht ik geen interesse hebben in mijn landgenoten, was ik al helemaal niet op dit forum!!

Ik zou zeggen, iedereen is van harte welkom.....enne betalen is alleen in Euro's mogelijk...... :cheesy:

Gr. CJ
Een bar in Thailand en dan in euro's betalen beetje vreemd.
Wel eens van humor gehoord?
Maar als je wilt mag jij in thaise kronen betalen.....
Natuurlijk zijn toeristen ook welkom......maar als ik het daar van moest hebben, kan ik de tent beter sluiten.
Bij deze sluit ik dit onderwerp dan ook af.
Wie komt is welkom, wie niet ook goed!!
Stom van mij dat ik dat niet begreep maar dat was humor,nu begrijp ik het ik lig de hele dag al in een deuk.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#36 Bericht door Gardensafari » zaterdag 16 juli 2011, 09:56

Dit draadje is een beetje veranderd.
Het is een prikkeldraadje geworden.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#37 Bericht door Mart » zaterdag 16 juli 2011, 10:09

nbreeker schreef: Stom van mij dat ik dat niet begreep maar dat was humor,nu begrijp ik het ik lig de hele dag al in een deuk.
Tegen een schrikdraadje opgelopen :?: :giggle:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
cj.willems
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 34
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 08:30
Locatie: Eindhoven / Korat

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#38 Bericht door cj.willems » zaterdag 16 juli 2011, 18:30

duikertje schreef:
Borat schreef:Toch maar mooi weer je draadje naar boven gepost, op zoek naar klanten
Ik ben dan een regelmatig bezoeker tegenwoordig van Baan Farang zoals de toko van CJ heet maar die heeft dit forum echt niet nodig om klanten te krijgen.
Sterker nog als daar veel van die zeurende en jammerende farangs zouden komen dan had hij wel een probleem.
Je kent ze wel van die overjarige hippies met een stukje grijze paardestaart stinken naar de zweet en denken dat ze net 25 zijn.
Altijd klagen over die thaise hoeren die alleen maar op hun geld uit zouden zijn, iets wat ze niet hebben, en ze drinken alleen dat Leo bier want dat is net te betalen of meedrinken als er een rondje wordt geven en als ze aan de beurt zijn dan moeten ze opeens weg.
Nou dat soort klanten kunnen ze wel missen.
Fred, kom maar lekker alleen, dan wordt het teminste gezellig.
Baan Farang zou opzoek naar klanten zijn?
Het was een goed bedoelde topic, maar ik heb er spijt van.
Wat lopen hier toch malloten op dit forum rond en dat zijn dan die toeristen, die net centjes genoeg hebben voor een ticketje, naar thailand en klagen over de prijs van dat goedkope biertje.
En vooral die gasten die op een bank werken, kan ik missen als kiespijn.....want ze hebben niets te makken!!

Inderdaad het is een schrikkeldraadje geworden.
Blijf aub weg ik hoef me dan niet te schamen voor jullie ten opzichte van mijn thaise klanten, want een ding is zeker, ze hebben meer manieren dan de meeste van jullie.....ook zonder jullie heb ik de toko volzitten.
Een goede tip voor de armoedzaaiers.......een flesje leo kopen bij de buurtwinkel........lekker goedkoop en toch oH zo gezellig.
Alles komt goed.......!!

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#39 Bericht door Jim » zaterdag 16 juli 2011, 19:41

gezellig zo'n isaan biertje :thumbsup:
dat wordt vast een traditie :giggle:
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#40 Bericht door dutch » zondag 17 juli 2011, 01:36

Jim schreef:gezellig zo'n isaan biertje :thumbsup:
dat wordt vast een traditie :giggle:
Ik denk er zich te veel "buitenstaanders" mee bemoeid hebben.
Als horeca eigenaar moet je het hier in Korat niet hebben van toeristen,dus alle commentaren van mensen die hier niet wonen of nooit zullen komen,waren onnodig (volgens mijn zeer bescheiden mening).
Ik vind echter de ietwat vijandige toon t.o.v. landgenoten, [|) nu ook niet echt zakelijk!
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
cj.willems
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 34
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 08:30
Locatie: Eindhoven / Korat

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#41 Bericht door cj.willems » zondag 17 juli 2011, 08:47

dutch schreef:
Jim schreef:gezellig zo'n isaan biertje :thumbsup:
dat wordt vast een traditie :giggle:
Ik denk er zich te veel "buitenstaanders" mee bemoeid hebben.
Als horeca eigenaar moet je het hier in Korat niet hebben van toeristen,dus alle commentaren van mensen die hier niet wonen of nooit zullen komen,waren onnodig (volgens mijn zeer bescheiden mening).
Ik vind echter de ietwat vijandige toon t.o.v. landgenoten, [|) nu ook niet echt zakelijk!
Je hebt gelijk!
Het begon met contact....iem. die hier woont en geen toerist.
Van het een kwam het ander....uiteindelijk was de bar in Bangkok, mede door het beter weten van deze toeristen.

Vijandige toon?
dat komt vanzelf door al die negatieve reacties van die toeristen. Daarbij ben ik niet de enigste die zich hier enorm aan gestoord heeft.
Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? Wie de bal gooit...........

Sorry, voor diegene die het goed bedoeld hebben........toch heb ik hier iets geleerd: De mentaliteit van de Thai.....daar kan zich menig
toeristje een voorbeeld aan nemen.

Zakelijk?
Jaren geleden heb ik het al afgeleerd om zaken te doen met landgenoten, maar valt een potje bier drinken daar ook onder?.....helaas ook dat is niet mogelijk......

Over traditie's gesproken........Jim, weer zo'n bemoeial.

Dutch....ook wij hebben elkaar s gesproken.....nu weet ik waarom je er niet zo'n prijs opstelt, contact te hebben met je landgenoten.

Gr.
Alles komt goed.......!!

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#42 Bericht door Jim » zondag 17 juli 2011, 09:21

cj.willems schreef:
Over traditie's gesproken........Jim, weer zo'n bemoeial.
sjonge jonge wat is in hemelsnaam jouw probleem.
lees je eigen zwaar overtrokken bericht nog 's ff door en delete dan aub de thailand forum bookmark in je browser.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#43 Bericht door dutch » zondag 17 juli 2011, 09:31

quote
Dutch....ook wij hebben elkaar s gesproken.....nu weet ik waarom je er niet zo'n prijs opstelt, contact te hebben met je landgenoten
unquote

:mrgreen: ;) :mrgreen:
Even voor de duidelijkheid.
Ik ben niet naar Thailand verhuisd om met elke Nederlander die hier rondloopt of die ik tegenkom,vrienden te worden.
Dat gebeurt namelijk ook niet in Nederland.Het moet van beide zijden klikken en dan moet het,als je een partner hebt,ook nog met die beiden (een beetje) klikken.
Het woord contact is overigens nogal voor velerlei uitleg vatbaar :mrgreen:
Ik zou zeggen: "Ik kijk de kat eerst eens even uit de boom" [|)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#44 Bericht door perry » zondag 17 juli 2011, 11:02

dutch schreef:quote
Dutch....ook wij hebben elkaar s gesproken.....nu weet ik waarom je er niet zo'n prijs opstelt, contact te hebben met je landgenoten
unquote

:mrgreen: ;) :mrgreen:
Even voor de duidelijkheid.
Ik ben niet naar Thailand verhuisd om met elke Nederlander die hier rondloopt of die ik tegenkom,vrienden te worden.
Dat gebeurt namelijk ook niet in Nederland.Het moet van beide zijden klikken en dan moet het,als je een partner hebt,ook nog met die beiden (een beetje) klikken.
Het woord contact is overigens nogal voor velerlei uitleg vatbaar :mrgreen:
Ik zou zeggen: "Ik kijk de kat eerst eens even uit de boom" [|)
Dit is dus wat mijn vrouw ook denkt over haar landgenoten (Thai) hier dus in Duitsland en Nederland.
Werk om te leven leef niet om te werken.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Isaan-biertje Bar CJ

#45 Bericht door Jim » zondag 17 juli 2011, 11:23

dutch schreef:
Jim schreef:gezellig zo'n isaan biertje :thumbsup:
dat wordt vast een traditie :giggle:
Ik denk er zich te veel "buitenstaanders" mee bemoeid hebben.
dat is toch wel een beetje te verwachten als hij iets post op een openbaar forum.

eerst een uitnodiging posten en dan theoretisch potentiele klanten gaan afbekken.
dat is niet de thaise gastvrij die ik zoek als ik in korat ben.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”