Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Gesloten
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#31 Bericht door ron » zondag 22 juli 2018, 18:25

rfms schreef:Indien er op DIT forum geen hulp te vinden is, zou het mogelijk behulpzaam zijn deze oproep eveneens te plaatsen op:
- Thailandforum.be
- Vlaamse club Pattaya
- Het "niet bij name te noemen" Blog.nl
Hopelijk is er iemand die KAN en WIL helpen.

[|)
Heb jij het zelf te druk?

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#32 Bericht door wanadee » maandag 23 juli 2018, 07:35

Het geld was geen probleem heb ik begrepen, als hij dan inmiddels met de pijnstillers kan zitten zou ik een taxi nemen naar het vliegveld en terug gaan naar nederland. Als je op schiphol aankomt eenntaxi naar de nachtopvang. Mocht je daarvoor te ziek zijn dan een taxi naar een eerste hulppost, je wordt daar echt wel geholpen. Ook als je op schiphol strandt wordt je wel verder geholpen.
Het enige probleem blijft de vliegreis, als je niet “normaal” kunt zitten kom je er niet in.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#33 Bericht door ron » maandag 23 juli 2018, 07:47

Dat "niet kunnen zitten" zal zeker een probleem opleveren Han,daar kunnen wij hier geen oplossing voor bedenken.
Begrijp dan ook niet dat een donatie aan "Nederlanders overzee" een bezwaar zou zijn,
deze mensen weten wel hoe je dit soort dingen moet aanpakken.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#34 Bericht door ron » maandag 23 juli 2018, 07:56

Zo te lezen zal deze stichting ook weinig financieel kunnen betekenen voor Ton,
of hij zou zelf zorg moeten kunnen dragen voor de kosten van speciaal vervoer.......

Stichting Nederlanders Overzee "Hulp voor Nederlanders in Thailand"
25 september 2017 ·
*** Steun Stichting Nederlanders Overzee (SNO) ***

Momenteel hebben we meer dan 500 leden maar de kas is leeg!
Uw hulp is nodig!


SNO heeft als doelstelling hulp voor Nederlanders in Thailand, alsmede het verrichten van alle verdere handelingen,
die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.

De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door het bieden van hulp aan gedetineerden, scholing, ouderen,
zieken, eenzame, alsmede het bieden van hulp bij maatschappelijke problemen, (zorg)verzekeringen
en hulp in het algemeen voor Nederlanders in Thailand
.
Voor het bovenstaande hebben we u hulp hard bij nodig.
Word donateur, steun ons éénmalig of kom in actie voor SNO.

Vele handen maken licht werk.

Namens Stichting Nederlanders Overzee bedankt voor uw steun!
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Thaimax
Expat
Expat
Berichten: 507
Lid geworden op: zondag 27 februari 2005, 01:24
Locatie: Doi Saket, Chiang Mai
Contacteer:

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#35 Bericht door Thaimax » maandag 23 juli 2018, 08:05

ron schreef:Dat "niet kunnen zitten" zal zeker een probleem opleveren Han,daar kunnen wij hier geen oplossing voor bedenken.
Begrijp dan ook niet dat een donatie aan "Nederlanders overzee" een bezwaar zou zijn,
deze mensen weten wel hoe je dit soort dingen moet aanpakken.
Ooit gedacht om te zitten op een opgepompte binnenband scooter formaat ?? ik heb hiermee een goede ervaring had een prolaps kon ook niet zitten en met de Beaver terug gevlogen naar NL vanuit Denemarken ( Ik zat bij de KLU) ............

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#36 Bericht door wanadee » maandag 23 juli 2018, 08:10

Ik heb in mijn beginjaren als honden gedragstherapeut gratis gewerkt voor de dierenbescherming, die hebben mij ook gesteund met opleiding en faciliteiten ed. Als mensen met een probleemhond bij de dierenbescherming aanklopten werden ze gratis geholpen door mij maar de eis was dan wel dat ze lid werden van de vereninging. Niks ms mee.
Dus dat nederlanders overzee ook een donatie vraagt vind ik vrij normaal, snap zowieso niet dat ze geen contributie vragen maar alleen vrijwillige donaties. Mensen helpen kost nou eenmaal geld.

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#37 Bericht door SiamTon » vrijdag 27 juli 2018, 02:40

ron schreef:Dat "niet kunnen zitten" zal zeker een probleem opleveren Han,daar kunnen wij hier geen oplossing voor bedenken.
Begrijp dan ook niet dat een donatie aan "Nederlanders overzee" een bezwaar zou zijn,
deze mensen weten wel hoe je dit soort dingen moet aanpakken.
Ron mag ik jou telefoonnummer? Mijn nummer in TH is: 06 1130 8088
Ik kan geen 500 euro missen. Heb alles wat ik heb nodig voor vliegreis en andere bijkomende kosten nodig.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#38 Bericht door SiamTon » vrijdag 27 juli 2018, 02:42

ron schreef:Het afhalen van Ton in Nederland en hem naar iedere door hem gewenste locatie brengen is wat mij betreft geen probleem.
Kan hem niet voorzien van een tijdelijk woonadres,maar misschien weet een ander daar een oplossing voor.
Alle kleine beetjes hulp bij elkaar..........
Ron mag ik jou telefoonnummer in NL, dan kan ik contact met jou opnemen als dat nodig is.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#39 Bericht door SiamTon » vrijdag 27 juli 2018, 02:44

wpdelange schreef:Beste leden,

Heb er toch een belletje aan gewaagt om eens wat beter op de hoogte te kunnen zijn met Ton zijn problematiek.

Ton is inmiddels met een outdoor bezoek in het ziekenhuis geweest en heeft pijnstiller en moet deze week weer even terug voor herhaal recepten en controle.

Ton wil terug naar Nederland heeft hier GEEN kennissen die heeft die ook weinig tot niet in Nederland maar wil terug naar Dordrecht oude woonlocatie.
Reden hij is hier door communicatie storing sinds kort niet meer verzekert en men wil hem ook niet meer verzekeren .

Geld is geen probleem wat de terugreis betreft volgens Ton hij wil alleen hulp vanaf zijn huis hier tot het opstijgen aan toe en in Nederland na de douane hulp totdat een instantie het overneemt misschien kortstondig opvang regelen door leden in slaapplaats X of zo.

De eerder genoemde instantie door dacht Brake wil alleen helpen als er eerst een soort van donatie gestort gaat worden iets wat Ton niet wil.
Hij vermeld mij dat die in Nederland de door hem vermelde instanties bekend zijn.
De contact adressen kunnen verstrekt worden door Ton hier of via PB.

De vraag is dus eenvoudig Wie o wie in die regio [huidige woonplaats Ton] die deze zaken aankan wil hem helpen en wie o wie kan Ton van een vliegveld afhalen en daar in Nederland hem verder helpen.?????????????????????????????????????????????????????????

Nogmaals het is geen vraag om geld volgens Ton maar een schreeuw om hulp.
Zou U mij Uw telefoonnummer willen geven? Het nummer dat U doorgaf bestaat niet (kreeg deze melding)
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#40 Bericht door SiamTon » vrijdag 27 juli 2018, 02:49

ron schreef:Kortdurende opvang voor volwassenen
Kromhout 110 | 3311 RH Dordrecht | T 078 - 632 07 00

https://www.legerdesheils.nl/zuidwest-nederland
Het Legre Des Heils is geen oplossing.

Wat ik nodig heb is een (vast) adres in NL. Als iemand dat voor mij wil regelen zouden de problemen over zijn. Ik heb een aantal opties in NL, maar heb niet meer de energie hier achter an te gaan. Bel mij en ik kan een tweetal opties in Dordt noemen.
06 1130 8088
al vast bedankt allemaal.
SiamTon
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#41 Bericht door SiamTon » vrijdag 27 juli 2018, 02:52

ron schreef:Het afhalen van Ton in Nederland en hem naar iedere door hem gewenste locatie brengen is wat mij betreft geen probleem.
Kan hem niet voorzien van een tijdelijk woonadres,maar misschien weet een ander daar een oplossing voor.
Alle kleine beetjes hulp bij elkaar..........
Ron zou jij dat echt voor mij willen doen? Mij naar elke locatie in NL brengen waar ik eventueel heen moet? Geef mij jouw telefoonnummer in NL, dan kan ik contact met jou opnemen.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#42 Bericht door SiamTon » vrijdag 27 juli 2018, 02:58

SiamTon schreef:
ron schreef:Kortdurende opvang voor volwassenen
Kromhout 110 | 3311 RH Dordrecht | T 078 - 632 07 00

https://www.legerdesheils.nl/zuidwest-nederland
Het Legre Des Heils is geen oplossing.

Wat ik nodig heb is een (vast) adres in NL. Als iemand dat voor mij wil regelen zouden de problemen over zijn. Ik heb een aantal opties in NL, maar heb niet meer de energie hier achter an te gaan. Bel mij en ik kan een tweetal opties in Dordt noemen.
06 1130 8088
al vast bedankt allemaal.
SiamTon
Wat ik ook nodig heb is iemand die EN NL/Engels spreekt EN Thais spreekt. Dat die persson met mij meegaat van Jomthien naar een klooster in Buriram. De monnik daat heeft mij in het verleden enorm geholpen met mijn persoonlijke lichaamsenergie. Zou daar weer heen willen voor een vervolg behandeling. De persson die mij vorige keer begeleide is niet meer beschikbaar.(buitenland)
Ik voel me niet goed, zweet de gehele dag als een otter. Help aub
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2898
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#43 Bericht door wpdl » vrijdag 27 juli 2018, 04:50

Denk dat het aan je 'dikke' vingers ligt Ton.
Heb je gebeld waardoor mijn nummer in je telefoon moet staan de laatste nummers zijn 380 heb het ook via PB doorgegeven [telefoon nummer] dat eigenlijk het aangewezen communicatie middel in deze moet zijn.
Denk dat je een beetje van de hak op de tak begint te schrijven.
Buriram ?? dacht dat je andere problemen had waardoor je naar huis [Nederland] wilde anders ging je dood op kort termijn.
Is er nu werkelijk niemand die als vriendendienst even een uurtje per dag dingen wil doen zoals instanties bellen.

Bytheway https://www.rome2rio.com/s/Buriram/Jomtien-Beach alleen even op Find Tranport klikken.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#44 Bericht door ron » vrijdag 27 juli 2018, 06:12

SiamTon schreef:
ron schreef:Het afhalen van Ton in Nederland en hem naar iedere door hem gewenste locatie brengen is wat mij betreft geen probleem.
Kan hem niet voorzien van een tijdelijk woonadres,maar misschien weet een ander daar een oplossing voor.
Alle kleine beetjes hulp bij elkaar..........
Ron zou jij dat echt voor mij willen doen? Mij naar elke locatie in NL brengen waar ik eventueel heen moet? Geef mij jouw telefoonnummer in NL, dan kan ik contact met jou opnemen.
Hi Ton.

Ik heb mijn nummer via pb gestuurd.
Vervoer van luchthaven naar het adres waar jij naar toe wil is geen probleem,zoals al eerder gezegd.
Echter een verblijfslocatie regelen moet je zelf doen,of misschien dat een ander zich daar voor in wil spannen?!
Heb wat dat betreft "slechte ervaringen" daarmee,en wil mij niet verder moeien met deze zaak.
Als er iemand hier op het forum in Nederland verblijft en zich wil inspannen
om Ton een dak boven zijn hoofd te verschaffen.....laat U horen a.u.b.

In het uiterste geval pik ik Ton op van het vliegveld en breng hem naar een door hem gekozen ziekenhuis en zal er door de instanties in NL waarschijnlijk wel voor spoedopvang worden gezorgd en komt hij automatisch in de ambtelijke molen terecht.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#45 Bericht door wanadee » vrijdag 27 juli 2018, 06:59

ron schreef:
SiamTon schreef:
ron schreef:Het afhalen van Ton in Nederland en hem naar iedere door hem gewenste locatie brengen is wat mij betreft geen probleem.
Kan hem niet voorzien van een tijdelijk woonadres,maar misschien weet een ander daar een oplossing voor.
Alle kleine beetjes hulp bij elkaar..........
Ron zou jij dat echt voor mij willen doen? Mij naar elke locatie in NL brengen waar ik eventueel heen moet? Geef mij jouw telefoonnummer in NL, dan kan ik contact met jou opnemen.

In het uiterste geval pik ik Ton op van het vliegveld en breng hem naar een door hem gekozen ziekenhuis en zal er door de instanties in NL waarschijnlijk wel voor spoedopvang worden gezorgd en komt hij automatisch in de ambtelijke molen terecht.
Gezien het feit dat hij eerst naar Buriram wil gaan mediteren denk ik dat spoedopname niet meer aan de orde is. Kennelijk knapt Ton weer op dat hij zich nu eerst om zijn geestelijke gezondheid wil bekommeren en kan hij ook weer zitten. Ik had eerst toch het idee dat Ton op sterven na dood was.
Positieve ontwikkelingen [|)

Gesloten

Terug naar “Diversen”