Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Gesloten
Bericht
Auteur
SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#136 Bericht door SiamTon » maandag 30 juli 2018, 14:38

SiamTon schreef:Allo allemaal,

Omdat ik niet meer kan lopenen/of zitten i.v.m. pijn aan mijn stuitje en kruis, vraag ik of er iemand staatsziekenhuizen weet rondom Jomthien en daar goede erfaringen mee heeft. Ook v.w.b. afhandeling kosten met verzekering. En weet iemand die mij zou kunnen begeleiden naar zo'n staatszikenhuis voor vertalingen. Ikspreek geen Thais en in zo'n staatsziekenhuis spreekt men geen Engels of zeer gebrekkig.

Help mij aub. ik ben teneinde raad.

SiamTon

Laatste vraag om hulp,

Alles wat ik vraag of iemand bereid is met mij mee te gaan naar die temple met die monnik, die mij vorige keer ook uitstekend heeft geholpen. Alleen ik heb iemand nodig die voor mij kan vertalen.
Misschien weet iemand een person, die in Buriram of directe omgeving woont. Dan hoeft die person niet ver te reizen en kan mij toch helpen met vertalen.
Het gaat steeds slechter met mij.

Aub ik heb hulp nodig.

SiamTon
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Gebruikersavatar
paknampo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 342
Lid geworden op: woensdag 03 april 2013, 12:42

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#137 Bericht door paknampo » maandag 30 juli 2018, 15:12

Er woont een forumlid in Buriram, wie weet kan herbergier, of een bekende van herbergier je helpen.
Wens je veel succes en sterkte

Gr.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#138 Bericht door ron » maandag 30 juli 2018, 15:18

Denk dat Joost ook wel zo zijn gedachten hier over heeft.... :Whistle:
Herbergier schreef:
ron schreef:
wanadee schreef:Binnenkort krijgen we wel een ansichtkaartje uit Buriram :crazy:
Tja,Joost zal het weten..... :Whistle:
Ik ben niet thuis, ik zit kaalgeschoren, in mijn oranje shirtje, hier in Buriram bij de monniken geesten te verjagen, na elke geest pakken we gezellig een biertje, ik hoop nog veel geesten te verjagen, ik zie ze al wegvliegen.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#139 Bericht door Herbergier » dinsdag 31 juli 2018, 03:58

paknampo schreef:Er woont een forumlid in Buriram, wie weet kan herbergier, of een bekende van herbergier je helpen.
Wens je veel succes en sterkte

Gr.
Beseffen jullie wel en zeker Ton, hoe groot de provincie Buriram is, ik woon in de stad 'Mueang Buriram', die tempel voor Ton staat hier misschien wel 150 km vandaan, de provincie is meer dan 10,300 km2, dat is groter als de provincies Noord Holland (2.672 km2), Zuid Holland (2.815 km2), Zeeland (1.787 km2), Utrecht (1.385) en Flevoland (1.418) bij elkaar, er zijn hier 23 districts (amphoe) 189 sub districts (tambon) en 2.212 villages (muban), en elke village heeft minimaal een tempel staan.

Dit is de provincie Buriram in Thailand, dat stelt in grootte t.o.v. Thailand zo ook niets voor, maar Jomtien - Mueang Buriram over de weg is ongeveer 450 km.

https://en.wikipedia.org/wiki/Buriram_Province

Afbeelding
Alles van waarde is weerloos.

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#140 Bericht door Adrie » dinsdag 31 juli 2018, 16:33

Herbergier, ik vond dat altijd leuk als er dan weer iemand een vriendin had en had gevraagd waar ze vandaan komt.

Het antwoord dan > Korat Surin Ubon of Udon, met de opmerking van dat daar alles wel voor elkaar was om eventueel te verblijven in een provincie stad.

Ik zei altijd, kijk maar uit want warschijnlijk kom je ergens in de middele of nowere terecht.

Vaak noemen ze de provincie, en net wat jij zegt, dat Burri Ram groot is, zitten ze dus soms wel 100 km van de grote stad af

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#141 Bericht door ron » donderdag 02 augustus 2018, 11:00

SiamTon schreef:
SiamTon schreef:Allo allemaal,

Omdat ik niet meer kan lopenen/of zitten i.v.m. pijn aan mijn stuitje en kruis, vraag ik of er iemand staatsziekenhuizen weet rondom Jomthien en daar goede erfaringen mee heeft. Ook v.w.b. afhandeling kosten met verzekering. En weet iemand die mij zou kunnen begeleiden naar zo'n staatszikenhuis voor vertalingen. Ikspreek geen Thais en in zo'n staatsziekenhuis spreekt men geen Engels of zeer gebrekkig.

Help mij aub. ik ben teneinde raad.

SiamTon

Laatste vraag om hulp,

Alles wat ik vraag of iemand bereid is met mij mee te gaan naar die temple met die monnik, die mij vorige keer ook uitstekend heeft geholpen. Alleen ik heb iemand nodig die voor mij kan vertalen.
Misschien weet iemand een person, die in Buriram of directe omgeving woont. Dan hoeft die person niet ver te reizen en kan mij toch helpen met vertalen.
Het gaat steeds slechter met mij.

Aub ik heb hulp nodig.

SiamTon
M.i. is 2x zeven uur in de bus zitten vergelijkbaar met een vlucht naar Nederland!?
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#142 Bericht door serpay » donderdag 02 augustus 2018, 16:48

of naar dusseldorf dan haal ik hem af .
is toch in de buurt.
maar is het fake dan dump ik hem in de rijn. man overboord maar niets ernstig....
Alfisti rebeli

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#143 Bericht door ron » donderdag 02 augustus 2018, 17:07

Denk dat de orginele oproep gewoon een opstappertje/inleiding moest zijn voor de huidige oproep.
Hij reageert niet eens op de door mij gevonden woonruimte,dus allemaal slap gel*l.
Zonde van de tijd.......
Dacht al zoiets toen ik zijn tijdlijn eens naging,maar gaf hem het voordeel van de twijfel.

Was weer een mooi topic.....goed voor de" kijkcijfers" :Whistle:

"Op naar Burriram" met begeleider...... [|(

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Staatsziekenhuizen rondom Jomthien

#144 Bericht door stevenl » vrijdag 03 augustus 2018, 00:45

ron schreef:Denk dat de orginele oproep gewoon een opstappertje/inleiding moest zijn voor de huidige oproep.
Hij reageert niet eens op de door mij gevonden woonruimte,dus allemaal slap gel*l.
Zonde van de tijd.......
Dacht al zoiets toen ik zijn tijdlijn eens naging,maar gaf hem het voordeel van de twijfel.

Was weer een mooi topic.....goed voor de" kijkcijfers" :Whistle:

"Op naar Burriram" met begeleider...... [|(

Afbeelding
Ik denk dat hij dringend hulp nodig heeft, in eerste instantie met name geestelijk. Daarnaast is Thailand geen land voor hem met zijn problemen.

Maar hij wil (nog) niet geholpen worden.

Gesloten

Terug naar “Diversen”