Internet bankieren.

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Internet bankieren.

#1 Bericht door nbreeker » dinsdag 19 februari 2013, 03:03

Ik kan hier in Thailand bij 2 banken internetbankieren,bij kasikorn en bij de Thanasartbank,bij kasikorn heb ik geen problemen maar bij Thanachart kan ik wel inchecken maar krijg ik negen van de tien keer m'n account niet open.

Dus ik gisteren naar de bank om daar eens over te praten en werd zo als gewoonlijk keurig geholpen ze vroegen mij om terplaatse in te loggen dus verwisselde ik van plaats met de dame van customer service en ging ik achter het buro zitten,aangezien de kabels van de computer niet lang genoeg waren om het geheel om te draaien.
Dit tot grote hilariteit van de aanwezige bezoekers een farang achter het buro.

Dus ik ingechecked en ja hoor alles werkte perfekt.Maar zo is het nu eenmaal heb je kiespijn en je gaat naar de tandarts dan is de pijn weg.
Haar cheffin kwam er bij en liet me inchecken op haar Iphone en ook daar werkte het en liet me ook weer uitloggen.
Dus ik weer naar huis en daar werkte het weer niet althans alleen voor de helft.

Dus ik in gelogd op de computer van m'n zoon en op een netbook met windows 7 perfekt,toen ging er een lampje branden net als bij Willy Wortel,ik heb nog steeds Windows XP en dat programma is niet meer zo jong dus daarom werkt het maar af en toe,een tijdje geleden hebben ze geprobeerd om windows 7 te installeren maar daar was m'n computer te bejaard voor wist men te vertellen en hebben ze windows XP weer opgepoetst ik ben er heel tevreden mee maar nu komt er toch een tijd in het elektronica tijd perk van vandaag de dag dat xp niet meer mee kan ,en er een vernieuwing nodig is.Ik weet ook niet of het nog ondersteund wordt door windows.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Internet bankieren.

#2 Bericht door prajak » dinsdag 19 februari 2013, 04:10

Ik heb W7 home premium en ben er tevreden over. Engelstalig, goed te doen.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Internet bankieren.

#3 Bericht door ron » dinsdag 19 februari 2013, 04:17

Dit tot grote hilariteit van de aanwezige bezoekers een farang achter het buro.

Heb jij een work-permit,Nick!?

Ron. :clap:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Internet bankieren.

#4 Bericht door nbreeker » dinsdag 19 februari 2013, 06:31

prajak schreef:Ik heb W7 home premium en ben er tevreden over. Engelstalig, goed te doen.
ja,dat wilde ik ook Prajak maar er werd mij verteld dat mijn computer dat niet aankon.daarom loop ik als een krolse kat om de mac computer heen te draaien.De kogel is bijna door de kerk ik denk eind deze maand,m'n vrouw spoort mij aan om hem te kopen,ik heb nooit problemen om iets te kopen,maar als het voor mezelf is dan ga ik eerst 10 keer kijken,voormezelf vind ik het gauw te duur.
Ja ook engelstalig ik weet niet beter,soms type ik in het Nederlands en dan ben ik ineens over gegaan in het engels zonder dat ik het doorheb moet er wel omlachen maar moet dan wel overnieuw beginnen.
Laatst gewijzigd door nbreeker op dinsdag 19 februari 2013, 06:37, 1 keer totaal gewijzigd.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Internet bankieren.

#5 Bericht door nbreeker » dinsdag 19 februari 2013, 06:34

ron schreef:Dit tot grote hilariteit van de aanwezige bezoekers een farang achter het buro.

Heb jij een work-permit,Nick!?

Ron. :clap:
Het was maar even Ron,ingelogd en weg wezen voordat de Immigratie er lucht van kreeg. :giggle:
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Wereldvreemd
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 15:15

Re: Internet bankieren.

#6 Bericht door Wereldvreemd » zaterdag 22 juni 2013, 19:38

Werkt het internetbankieren ook vanuit Nederland of is er een blokkade voor bankieren vanuit het buitenland?
- -

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Internet bankieren.

#7 Bericht door Henk Korat » zaterdag 22 juni 2013, 20:19

Ik heb I-bank van Bangkok Bank en dat werkt prima vanuit Nederland. Geen enkel probleem. :angel: :angel:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

BKK_Bert
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 331
Lid geworden op: zaterdag 11 mei 2013, 15:29
Locatie: Leiden/Songkhla/Bangkok
Contacteer:

Re: Internet bankieren.

#8 Bericht door BKK_Bert » zondag 23 juni 2013, 07:38

Ik heb een rekening bij Kasikorn maar krijg geen internet toegang tot mijn rekening ondanks 3 verzoeken vanuit NL. Ook geprobeerd via een kantoor in BKK. Het wil maar niet lukken.
Home is not where you live, but where they accept you.

Gebruikersavatar
v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1691
Lid geworden op: vrijdag 19 februari 2010, 13:10
Locatie: Belgie-จอมเทียน

Re: Internet bankieren.

#9 Bericht door v@go » zondag 23 juni 2013, 08:47

Ook ik heb Kasikorn bank en kan gewoon vanuit Nederland en België internet bankieren.
Ik heb dit bij aanvraag van de rekening wel aangevraagd. Misschien is het een setting die de bank moet doorvoeren.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Internet bankieren.

#10 Bericht door joepattaya » maandag 24 juni 2013, 02:10

Kan ook zonder problemen vanuit het buitenland internetbankieren met KCyberbanking

henk177
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 146
Lid geworden op: maandag 22 november 2010, 18:06
Locatie: Chon Buri

Re: Internet bankieren.

#11 Bericht door henk177 » woensdag 26 juni 2013, 18:09

Als je Windows 7 koopt dan kan je beter Ultimate nemen die heeft alle talen er standaard op staan en is makkelijk om te schakelen in de verschillende talen .Op Windows profesional staat ook Nederlands
Zover ik weet (tenminste bij mij) staat op Windows 8 alle talen er standaard erop .

Gebruikersavatar
Jos Flachs
Expat
Expat
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 10 mei 2006, 12:35
Locatie: Bangkok

Re: Internet bankieren.

#12 Bericht door Jos Flachs » donderdag 27 juni 2013, 08:52

Helaas staat er ook Windows 8 op. :crazy:

Het is traditie bij Microsoft om elke succesvolle versie te laten volgen door een blooper. XP was succesvol, Vista een blooper, 7 zeer succesvol, en 8 ....

... maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes

BKK_Bert
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 331
Lid geworden op: zaterdag 11 mei 2013, 15:29
Locatie: Leiden/Songkhla/Bangkok
Contacteer:

Re: Internet bankieren.

#13 Bericht door BKK_Bert » dinsdag 30 juli 2013, 11:54

Thaise centrale bank verklaart Bitcoin illegaal

Bewerkt door: redactie
30-7-13 - 12:38 bron: Tweakers.net © getty.

De centrale bank in Thailand bestempelt het Bitcoin-betalingsverkeer als illegaal. Een van de redenen is dat er voor cryptografische valuta nog geen wetten zijn, meldt Wired.

Het kopen en verkopen van Bitcoins is nu illegaal. Goederen mogen niet gekocht of verkocht worden met Bitcoins, en het is ook verboden om vanuit het buitenland Bitcoins te ontvangen of buitenlanders met de digitale valuta te betalen. Het is onduidelijk of de wet zal worden aangepast, maar tot die tijd is de lokale Bitcoin-exchange Bitcoin Co. offline gehaald.
Bron: AD
Home is not where you live, but where they accept you.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Internet bankieren.

#14 Bericht door prajak » dinsdag 30 juli 2013, 15:47

"..lokale Bitcoin-exchange Bitcoin Co. offline gehaald. ..."

O, die wet wordt heus wel veranderd hoor. Wanneer ? Zodra ze hebben uitgevonden hoe je bitcoins in een kontzak kunt stoppen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Internet bankieren.

#15 Bericht door joepattaya » woensdag 31 juli 2013, 02:11

prajak schreef:"..lokale Bitcoin-exchange Bitcoin Co. offline gehaald. ..."

O, die wet wordt heus wel veranderd hoor. Wanneer ? Zodra ze hebben uitgevonden hoe je bitcoins in een kontzak kunt stoppen. :mrgreen:
Inderdaad, tot op heden begrijpen de gasten met de grote kontzakken nog niet hoe je met Bitcoins kunt corrumperen.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”