Land Titel Deeds

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Land Titel Deeds

#46 Bericht door Herbergier » zaterdag 28 april 2018, 10:42

wanadee schreef:
jumbo schreef:
driver schreef:Geen rijstvelden.. Geen bar.. Maar werkzaam in twee ploegen dienst bij Seagate in Sung Noeng vlakbij Khorat toen ik Sukanya leerde kennen.
Uitzondering bevestigen de regel... hehehe

maar het is vreemd om op te merken dat het bar stigma hier (in TH) zo een negatieve inslag heeft, veel zo niet al mijn kennissen in NL hebben hun vrouwen ontmoet in de kroeg en/of disco, maar daar heeft het geen negatieve inslag..
nu is het veel internet, vind ik gevaarlijker want je hebt geen idee waar je jezelf in begeeft

Ik heb op 1 na al mijn dames in de kroeg leren kennen
Mijn meisje had net haar 12,5 jarig jubileum bij Canon achter de rug toen ik haar leerde kennen. Oerlelijke gouden ring en wat andere zaken.

Niet zo vreemd dat de meeste farang hun vrouw in kroeg, restaurant of hotel leren kennen, zal niet via de klaverjasclub gaan in thailand :crazy:
En ik vind het ook helemaal niets negatiefs hebben, gewoon een baan. En al zouden ze “bargirl” zijn geweest, dan nog helemaal niets negatiefs. Dan kun je de kerels die daar naar toe gaan ook wel veroordelen. Leven en laten leven, vooroordelen zijn er wel genoeg.
Plus 15 Jaar geleden, toen ik nog single was, was het helemaal niet zo makkelijk om een vrouwtje uit een bar in Thailand over te houden, wij hadden toen nog geen smartphone met Skype, Whats App of Line, we konden alleen via een pc mailen of met messenger een paar berichtjes rechtstreeks naar elkaar zenden, maar dan moest zij wel een eigen pc hebben of op dezelfde tijd in een internetshop zitten.

Dus als je niet snel met haar de juiste afspraak maakte (meestal over geld overmaken natuurlijk, zodat zij z.g. met "werken in de bar" kon stoppen en bij haar familie in haar dorp kon blijven, waar het leven voor een ex-barvrouwtje ontstellend saai is), maar je eerst een half jaar de kat uit de boom wilde kijken, om dan na een half jaar smoorverliefd naar de bar te gaan waar zij werkte, was de kans groot dat zij er niet meer werkte en met een ander vriendje naar het buitenland was vertrokken, of met een andere buitenlander handje in handje aan de bar zat.
Alles van waarde is weerloos.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Land Titel Deeds

#47 Bericht door ron » zaterdag 28 april 2018, 10:53

Ben maar even hier naar uitgeweken.....anders off-topic.... :crazy:

viewtopic.php?f=2118&t=822298&p=8308481#p8308481
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Land Titel Deeds

#48 Bericht door stevenl » zaterdag 28 april 2018, 11:06

wanadee schreef:
KhunSugar schreef:
wanadee schreef:Altijd weer dat negatieve van suiker, woont in belgie, maar wil o zo graag katten op de rijst veldmeisjesen en die domme bleekgezichten.
Toen ik mijn meisje leerde kennen had ze al land en ook twee huizen er op staan. Dat is op haar eigen voorstel op mijn naam gezet voor 30 jaar voor het geval haar iets zou overkomen dat ik hier kon blijven wonen. Heb het huis wel gemoderniseerd en aan mijn wensen aangepast.
En ik heb hier verschillende kennissen die in de zelfde omstandigheden hier terecht gekomen zijn.
Ik ben ervan overtuigd dat er mensen zijn die geloven.wat u schrijft.
Maar na al het een en ander van u gelezen te hebben, zowel hier als op sociale media, ben ik geen van hen, eerder het tegendeel.
Volgend topic zal gaan over Lease contracten.
Daarmee bedoel je dus dat ik een leugenaar ben en dat dit soort situaties kennelijk niet in het gedachtengoed van suiker passen. Stakker.
Ik neem me telkens weer voor om niet op die domme vooringenomen standpunten van jou in te gaan maar je breekt elke keer weer het record vooringenomenheid.

Ps, het maakt me geen fluit uit of jij mij wel of niet gelooft. Ik schrijf dit stuk commentaren voor andere lezers om wat tegenwicht te bieden voor die domme opmerkingen van jou. Woont in belgie en denkt dat ie alles van thailand weet :giggle:
"Ik neem me telkens weer voor om niet op die domme vooringenomen standpunten van jou in te gaan maar je breekt elke keer weer het record vooringenomenheid."

Je haalt me de woorden uit de mond.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Land Titel Deeds

#49 Bericht door ron » zaterdag 28 april 2018, 11:09

Ben blij dat jullie het eindelijk een keertje eens zijn............ :cheesy: :crazy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”