Immigration Buriram

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Immigration Buriram

#1 Bericht door Herbergier » dinsdag 10 april 2018, 03:43

Ik ben hier vandaag om negen uur in Mueang Buriram, voor mijn 90 dagen, bij de immigration geweest en tot mijn verbazing waren ze daar blij dat ik binnen kwam, want er zat helemaal niemand, dit had ik niet verwacht vooral omdat ze afgelopen vrijdag dicht waren en aanstaande vrijdag ook, dus ik was bang dat het vandaag een lange dag zou worden, zeker omdat 90 dagen geleden, in januari, er zeker 20 man voor mij waren, ik had nog net mijn broodtrommeltje en thermoskan koffie niet meegenomen.
Alles van waarde is weerloos.

iammike
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 85
Lid geworden op: zondag 28 augustus 2016, 10:20
Locatie: Isaan

Re: Immigration Buriram

#2 Bericht door iammike » zaterdag 21 april 2018, 09:19

Buriram immigratie kan inderdaad een “hit en miss” zijn kwa drukte, maar ben wel blij dat ik niet meer naar Kap Choeng hoef (180km rond trip :cry: )

Er was laatst op het Buriram Expats forum een hele discussie over hoe mensen gewoon voordringen en hun volg nummer systeem is ook IMHO niet je van het ;)

Edit: Jammer dat Buriram Immigratie niet mee doet aan de Online 90 day reporting (als het weer eens een keer werkt)

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Immigration Buriram

#3 Bericht door Herbergier » zaterdag 21 april 2018, 11:00

iammike schreef:Buriram immigratie kan inderdaad een “hit en miss” zijn kwa drukte, maar ben wel blij dat ik niet meer naar Kap Choeng hoef (180km rond trip :cry: )

Er was laatst op het Buriram Expats forum een hele discussie over hoe mensen gewoon voordringen en hun volg nummer systeem is ook IMHO niet je van het ;)

Edit: Jammer dat Buriram Immigratie niet mee doet aan de Online 90 day reporting (als het weer eens een keer werkt)
Ik woon nu 7 jaar tot mijn genoegen in een compound, achter het 'Thada Chateau Hotel', aan de grote weg (nu 6 baans) tussen de stad Buriram en het voetbalstadion van Buriram United en ik moest natuurlijk eerst ook altijd 130 km rijden naar de immigration in Kap Choeng (provincie Surin), nu is het voor mij nog maar 3 km rijden naar de immigration Buriram, Kap Choeng heeft een kleiner kantoor dan Buriram en daar kwamen toen alle expats uit Surin en Buriram voor visum of 90 dagen, nu er hier in de Isan steeds meer expats komen wonen werd het daar dan ook veel te druk en konden ze het daar, mede omdat ze grenskantoor zijn, niet meer aan.

Ik lees natuurlijk ook op het 'Buriram Expats Forum' en daaróp schreef er een expat een paar weken geleden (vol trots), dat hij zelfs bij een 90 dagen melding 500 baht tea-money geeft, die gek kreeg natuurlijk wel even de wind van voren van enkele andere leden.
Alles van waarde is weerloos.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”