ThaiVisa

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

ThaiVisa

#1 Bericht door joepattaya » vrijdag 27 oktober 2017, 17:25

ThaiVisa lijkt een beetje op het Nederlandse Forum dat een poosje vanuit Hua Hin werd gerund.
Zeg niks over de moderatie of de wijze waarop het gerund wordt, want anders wordt zonder meer de topic gesloten cq. de post verwijderd.
Ik had een bericht geplaatst dat het me verwonderde dat er over de 26e oktober......de belangrijkste dag voor de Thaise Natie van de afgelopen 70 jaar geen enkel bericht geplaatst was en dat een doorgedraaide Engelsman in het verkeer en een goud-dievende ladyboy schijnbaar veel belangrijker was.
En dat terwijl Thaivisa ogenschijnijk altijd als eerste het nieuws weet te plaatsen, zelf nog voordat het eigenlijk nieuws is.
Heb maar een berichtje gestuurd naar de supermoderator om mijn account te verwijderen.........weer wat tijd bespaard!!

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: ThaiVisa

#2 Bericht door driver » vrijdag 27 oktober 2017, 17:54

Ken de site niet verder dus geen oordeel erover .

Wat betreft 26 Oktober : Ook hier op TF vlgs mij 0 berichten erover geplaatst terwijl zeker de in Thailand wonende expats er vast wel her en der iets van meegekregen hebben lijkt me.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: ThaiVisa

#3 Bericht door ron » vrijdag 27 oktober 2017, 20:23

driver schreef:Ken de site niet verder dus geen oordeel erover .

Wat betreft 26 Oktober : Ook hier op TF vlgs mij 0 berichten erover geplaatst terwijl zeker de in Thailand wonende expats er vast wel her en der iets van meegekregen hebben lijkt me.
De Thai in Nederland zijn er het laatste jaar toch ook wel druk mee bezig geweest Driver,ook de afgelopen week dus.
Thuis niets van gemerkt?

Groet Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: ThaiVisa

#4 Bericht door dutch » zaterdag 28 oktober 2017, 04:13

Ik heb de hele dag aan mijn TV gekluisterd gezeten.
Een unieke kans om een dergelijke ceremonie volledig te volgen.
Voor vele van zeg maar 76 plus de eerste keer in hun leven dit te zien en daar heb ik de hele dag gebruik van gemaakt.
Indrukwekkend !!!

Ik ben abonnee bij True vision en keek op kanaal 222 met (slecht) engels commentaar.Op veel andere True vision kanalen werd ook uitgezonden.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: ThaiVisa

#5 Bericht door stevenl » zaterdag 28 oktober 2017, 04:49

Account verwijderen kan niet bij Thai Visa, hoe meer leden ze hebben hoe aantrekkelijker ze zijn voor adverteerders.

Thai Visa is goed voor informatie over visa, en ik vind de politieke discussies leuk.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: ThaiVisa

#6 Bericht door driver » zaterdag 28 oktober 2017, 07:35

ron schreef:
driver schreef:Ken de site niet verder dus geen oordeel erover .

Wat betreft 26 Oktober : Ook hier op TF vlgs mij 0 berichten erover geplaatst terwijl zeker de in Thailand wonende expats er vast wel her en der iets van meegekregen hebben lijkt me.
De Thai in Nederland zijn er het laatste jaar toch ook wel druk mee bezig geweest Driver,ook de afgelopen week dus.
Thuis niets van gemerkt?

Groet Ron.
Suk heeft 26 Oktober eea gevolgd via internet hier. Haar in Thailand wonende familie stuurde via Line vrij veel foto's vanuit BKK en Chon Bury. Allen inclusief het jongste kleinkind van ruim 1 jaar gekleed in het zwart. Verder heeft ze in Nederland weinig contact met Thaise qua elkaar zien ect. Wel via internet dus over het afgelopen jaar weinig gehoord verder.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: ThaiVisa

#7 Bericht door KhunSugar » zaterdag 28 oktober 2017, 10:29

Niet iedere Thai gaat hoog op in het gedoe rond het overlijden van hun Koning.
Der zijn nog Thai die rationeel kunnen denken en zich minder laten leiden door emoties.
Bij ons thuis was het een gewone werkdag. Het korte fragment in het journaal, wat er kwam omdat onze koningin aanwezig was, volstond.

Wat ThaiVisa betreft moet ik Joe maar ook Steven gelijk geven. Hun info goed filteren en dubbel checken.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: ThaiVisa

#8 Bericht door stevenl » zondag 29 oktober 2017, 00:39

Je moet trouwens wel goed kijken Joep, op deze pagina, https://www.thaivisa.com/forum/forum/18-thailand-news/, enorm veel crematie nieuws geweest.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”