SSO

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

SSO

#1 Bericht door SiamTon » woensdag 27 september 2017, 06:29

Hallo Allemaal,

Kort geleden heb ik van het SVB een verzoek gehad om een formulier in te vullen v.w.b. het in leven zijn. De regels omtrent deze kwestie zijn gewijzigd. Nu moet men met dit formulier naar het dichtsbijzijnde SSO-kantoor.

Mijn vragen:
1) Omdat ik in Jomthien woon, wil ik graag weten waar voor mij het dichtsbijzijnde SSO-kantoor gevestigd is (adres graag).
2) Welke documenten/bewijzen moet ik meenemen?
3) Alles wat belangrijk is in deze kwestie en ik dus moet weten voor ik ga.

Alvast bedankt,
SiamTon
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: SSO

#2 Bericht door SiamTon » woensdag 27 september 2017, 09:10

SiamTon schreef:Hallo Allemaal,

Kort geleden heb ik van het SVB een verzoek gehad om een formulier in te vullen v.w.b. het in leven zijn. De regels omtrent deze kwestie zijn gewijzigd. Nu moet men met dit formulier naar het dichtsbijzijnde SSO-kantoor.

Mijn vragen:
1) Omdat ik in Jomthien woon, wil ik graag weten waar voor mij het dichtsbijzijnde SSO-kantoor gevestigd is (adres graag).
2) Welke documenten/bewijzen moet ik meenemen?
3) Alles wat belangrijk is in deze kwestie en ik dus moet weten voor ik ga.

Alvast bedankt,
SiamTon
Op het internet gezocht, maar veel tegenstrijdige berichten en een heleboel lieden die denken het te weten en zodoende verkeerde informatie geven. Kortom veel ge bla bla maar weinig iets zinvols. Feit is, dat de regels i.v.m. 'het bewijs van in leven zijn' gewijzigd zijn. Nu is het zo, dat je door het SVB een aantal formulieren opgestuurd krijgt, welke door jou zelf en een 'bevoegde instantie' moeten worden ingevuld. Een lijst van bevoegde instanties is bijgesloten, dus voor zover geen probleem. Maar er wordt niet door het SVB vermeld waar zich de kantoren van het SSO (Eén van de bevoegde instanties) in Thailand bevinden. Ik woon in Jomthien, dus om helemaal naar de Nederlandse Ambassade in Bangkok (Eén van de bevoegde instanties) te reizen gaat mij wat ver. En het schijnt dat sommige kantoren verhuisd zijn. Dus ...... problemen.
Mijn vraag is dus: "Weet iemand het actuele adres van het SSO - kantoor in de buurt van Pattaya?" Ik heb inmiddels begrepen dat dit kantoor in Laem Chabang gevestigd is.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 228
Lid geworden op: zondag 07 januari 2007, 02:20
Locatie: Gelderland/Isaan

Re: SSO

#3 Bericht door Korat » woensdag 27 september 2017, 17:06

De adressen van alle SSO's
http://www.sso.go.th/wpr/eng/contactus.html

Verder: je kunt 1506 bellen voor info.
Pessimisme is verspilde moeite. Het gaat toch fout.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”