huis kopen op naam vriendin of vrouw

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: huis kopen op naam vriendin of vrouw

#46 Bericht door driver » dinsdag 27 december 2016, 06:11

De meeste Thaise dames zoeken een farang om een betere toekomst te krijgen dat wou mijn vrouw ook heel simpel.
Afhankelijk wat voor vrouw je treft en wat die onder betere toekomst verstaat was mijn reactie ..De liefde wordt vaak duur betaald ..voor bedoeld. ;)


gr driver

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: huis kopen op naam vriendin of vrouw

#47 Bericht door jumbo » dinsdag 27 december 2016, 06:35

driver schreef:De meeste Thaise dames zoeken een farang om een betere toekomst te krijgen dat wou mijn vrouw ook heel simpel.
Als iedere farang nou eens langs die lijn zijn beslissing neemt dan denk ik dat bezinning nog tijdig realiseerbaar is

De vrouw neemt een rationele beslissing door een buitenlandse partner in haar leven toe te laten en gebruikt emotie om haar doel te behalen,
de buitenlandse partner neemt een emotionele beslissing en gooit alle rationalitiet aan de kant..
Dat is een essentieel verschil...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: huis kopen op naam vriendin of vrouw

#48 Bericht door driver » dinsdag 27 december 2016, 07:44

jumbo schreef:
driver schreef:De meeste Thaise dames zoeken een farang om een betere toekomst te krijgen dat wou mijn vrouw ook heel simpel.
Als iedere farang nou eens langs die lijn zijn beslissing neemt dan denk ik dat bezinning nog tijdig realiseerbaar is

De vrouw neemt een rationele beslissing door een buitenlandse partner in haar leven toe te laten en gebruikt emotie om haar doel te behalen,
de buitenlandse partner neemt een emotionele beslissing en gooit alle rationalitiet aan de kant..
Dat is een essentieel verschil...
Ieder moet voor zichzelf maar bepalen wat hij of zij het beste denkt te vinden en tegen sommige personen kun je blijven praten en waarschuwen maar dat helpt vaak toch niet en dan? .. Komt dat duur betaalde weer tevoorschijn ;)

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”